Nooooouuuu.... Die mafkees die ala Nanny McPhee 3 keer met z'n stokkie op de grond tikt om vervolgens "Dames en Heren, de koning is ingehuldigd" te schreeuwen naar de Dam... dat vond ik toch wel redelijk Middeleeuws en ouderwetsquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:04 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hmm, ik moet zeggen dat ik de ceremonie heden ten dage toch echt wel verbeterd vind
Ze weten nu tenminste een show weg te geven die niet rommelig en ouderwets aandoet.
dat vind ik wel tof, net als die "tok tok tok de koning!"quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nooooouuuu.... Die mafkees die ala Nanny McPhee 3 keer met z'n stokkie op de grond tikt om vervolgens "Dames en Heren, de koning is ingehuldigd" te schreeuwen naar de Dam... dat vond ik toch wel redelijk Middeleeuws en ouderwets
Dat waren 2 verschillende personen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nooooouuuu.... Die mafkees die ala Nanny McPhee 3 keer met z'n stokkie op de grond tikt om vervolgens "Dames en Heren, de koning is ingehuldigd" te schreeuwen naar de Dam... dat vond ik toch wel redelijk Middeleeuws en ouderwets
Ik vond het schitterend. Ik slikte gister alles als zoete koek.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene tikte ook 3 keer de grond aan voordat hij ging schreeuwen naar de Damquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat waren 2 verschillende personen.
Zo leerden wij het ook op school.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het werd toen nog wel wat langzamer gezongen, en de extra lettergreep bij "he-heb-ik altijd geëerd" werd ook nog gezongen.
Nee? Na het trompetgeschal brulde hij wat in de microfoon?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene tikte ook 3 keer de grond aan voordat hij ging schreeuwen naar de Dam
"die ene" was Robert Dijkgraaf. En die tikte niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene tikte ook 3 keer de grond aan voordat hij ging schreeuwen naar de Dam
Ohw ja, ik zie het inderdaad... Hij had alleen ene stokje vast. Vandaar dat die terugkoppeling.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"die ene" was Robert Dijkgraaf. En die tikte niet.
Op 1:00:50
Dat is ook de bedoeling. Niet middeleeuws maar volgens de traditiequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik zie het inderdaad... Hij had alleen ene stokje vast. Vandaar dat die terugkoppeling.
Toch komt het wel redelijk middeleeuws over.
Kan kloppen, want het ís ook middeleeuws.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik zie het inderdaad... Hij had alleen ene stokje vast. Vandaar dat die terugkoppeling.
Toch komt het wel redelijk middeleeuws over.
Heraut klinkt ook net zo middeleeuws als cavalier, hofnar en minstreel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan kloppen, want het ís ook middeleeuws.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heraut
Prachtig!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat te opvallend voor zo'n dag, met alle versieringen op de jurk.
Dat is het ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Heraut klinkt ook net zo middeleeuws als cavalier, hofnar en minstreel.
Dat ligt niet aan jou hoor, heb hetzelfde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:21 schreef poepa het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dat stuk van die DJ inmixen op De Bolero combineert echt niet. (ook niet als het wel duidelijk hoorbaar was geweest). Het zag er bovendien niet uit op tv.
Dat is dan weer een geruststelling.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, heb hetzelfde.
Klopt, het was vroeger Prins Pils, dat is tegenwoordig Koning Pils.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef sararaats het volgende:
Koning Willem-Alexander heeft nu toch een nieuwe bijnaam of zit ik mis?
welke dan? ipv prins Pils is het Koning Pils zeker?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef sararaats het volgende:
Koning Willem-Alexander heeft nu toch een nieuwe bijnaam of zit ik mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |