Wel de huidige vriend van je ex verkracht?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het was maar ik heb helemaal de ex van die huidige vriend niet verkracht
wel echt stoer dat je zo iemand helemaal de grond in kan boren, behoorlijke skills manquote:Op donderdag 2 mei 2013 02:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee een hol vol dikke verslaafde mensen gaat helpen. Hoe heet die toko eigenlijk? opvang crisis centrum Thuisbezorgd punt NL.
Zo wie zo, hoe moeilijk is het, gewoon stoppen met eten. Gewoon doen en niet lopen janken als een triest varken.
BMI 50 ben je zo wie zo al te laat, iedereen vind je lelijk en zelfs afvallen zal je niet meer helpen.
Compleet je eigen schuld, je hebt zelf het in je mond gestopt. Weet je hoeveel zielige kinderen gered konden worden met het eten wat door jou mond is gegaan.
Kan er echt boos om worden, Schaam je!
[ afbeelding ]
Ps volgens google heeft een echt varken een BMI van 40
Is lekker spulquote:
Pas je wel op dat je eiwitten niet kapot blendquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef no1uknow het volgende:
500 ml halfvolle melk, stuk of 8 aardbeien, een banaan, een appel en een schep aardbei smaak whey in de blender =![]()
te laatquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je eiwitten niet kapot blend
Deze gastquote:Other than basic logic, no science involved other than observation. From dating, living with and talking to skinny girls, Ive noticed a pattern amongst them on how they stay skinny. This transcends nationality, from America to Italy to Ukraine. It requires no specialized tools and can be done whenever, wherever. So what is it?
Stop eating so fucking much.
Die vrouw in het eerste plaatjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef star_gazer het volgende:
Uit An open letter to fat girls
[..]
Deze gast
Ik ben zelden een fan van make-up, amar zij doet haar ogen verdomde goedquote:
Bij oost-europees uitziende kan dat nog wel ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben zelden een fan van make-up, amar zij doet haar ogen verdomde goed
fixedquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben zelden een fan van make-up, amar haar visagist doet haar ogen verdomde goed
beetje hoge dosis vind je ook niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze gekocht is die goed?
Ik heb die van het Kruitvat zal toch niet zoveel uitmaken van welk merk of winkel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, veel te lage dosis. Je moet veel pillen innemen om tot 1000-5000 IU te komen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
volgens CarbonC moet je een dosis van 20.000 IU om zo groot als hij te worden (check ze plaatje)quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, veel te lage dosis. Je moet veel pillen innemen om tot 1000-5000 IU te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |