Wil je het afkappen of wil je haar niet boos maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb advies nodig bro's.
Vandaag via whatapp beetje flirten met meisje van koninginnedag, dit dat, nu blijk ik haar leeftijd verkeerd te hebben onthoudenhoe kap ik beleefd af?
haha, ja, ze lijken allemaal 20 en nu is ze 15, he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb advies nodig bro's.
Vandaag via whatapp beetje flirten met meisje van koninginnedag, dit dat, nu blijk ik haar leeftijd verkeerd te hebben onthoudenhoe kap ik beleefd af?
gelukkig ben je hard op wegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was dat maar zo..fucking lekkere asset.
Beiden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil je het afkappen of wil je haar niet boos maken?
Ik dacht 20. Het bleek 16. Heel de dag aardig gedaan, date gefixed, je kent t wel. Nu wil ik dus niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, ja, ze lijken allemaal 20 en nu is ze 15, he?
Zou jij zo geditched willen worden?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey sorry ik ben je leeftijd vergeten maar eigenlijk boeit het me verder ook niet, doei.
kom op, je bent toch niet bang voor een 16- jarige, zij vind oudere jongens gewoon leuker en interessanterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik dacht 20. Het bleek 16. Heel de dag aardig gedaan, date gefixed, je kent t wel. Nu wil ik dus niet meer.
hoe oud ben je zelf baasjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik dacht 20. Het bleek 16. Heel de dag aardig gedaan, date gefixed, je kent t wel. Nu wil ik dus niet meer.
Zit wat in. Ineens vielen 'rare' berichtjes ook allemaal op hun plaats toen ik d'r leeftijd wist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op, je bent toch niet bang voor een 16- jarige, zij vind oudere jongens gewoon leuker en interessanter
Is misschien net te oud, PM mij haar nummer maar.quote:
en je weet nooit of ze een oudere lekkere zus/vriendin hebben en over 2 jaar is ze al 18.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zit wat in. Ineens vielen 'rare' berichtjes ook allemaal op hun plaats toen ik d'r leeftijd wist.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ti's een 16jarige twin. voor velen een droom.
en dat vertelt ze dan aan iedereen door, gewoon daten en in het hok houden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hey luister, ik vond het eergisteren erg gezellig met je, maar ik had je leeftijd niet goed begrepen en vind je eigenlijk toch wel een beetje jong.
Ideetje maar hoor.
Veelste ingewikkeld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hey luister, ik vond het eergisteren erg gezellig met je, maar ik had je leeftijd niet goed begrepen en vind je eigenlijk toch wel een beetje jong.
Ideetje maar hoor.
36 : 12= 3. Mag wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb eergisteren ook chick gehosselt ben er nu via der facebook achter dat ze 12 is en ik ben 36 batse of gwn dumpe?
hahah ik heb een keer ergens gelezen dat een gast (tweeling) zijn broer af en toe op zijn vriendin liet, owquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ti's een 16jarige twin. voor velen een droom.
fathank-postquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat vertelt ze dan aan iedereen door, gewoon daten en in het hok houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |