Ik mag alleen legs doen, voel je mijn pijn?quote:
Kijk naar de documantaire A Map for Saturday. Gaat over een gast die zijn baan had opgezegd en een jaar solo gaat backpacken. Zeer boeiend. Hij moest na een tijd ook toegeven dat hij soort van verdoofd was geworden voor ale schoonheid die hij dag in en uit zag. En er was een meid die vond achteraf dat ze het te "safe" had aangepakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef Pastapipos het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens in zijn/haar eentje reizen gemaakt?
Ik ben tijdens mijn studie nooit naar het buitenland geweest. Achteraf vind ik dat wel jammer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:19 schreef seto het volgende:
Ben alleen op uitwisseling gegaan naar Japan, niet helemaal hetzelfde maar toch
Zat er laatst ook aan te denken om zoiets te doen inderdaad.
mm ja de aanhechting van mijn quadriceps is na de hoeren, en word 20 mei behandeld tegen misschien huidkanker in het ziekenhuis waardoor ik ook steeds 2 weken niet mag sportenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Schouder naar de kloten. Fysio had het vandaag nog over een week of 6 herstel..Ga ik onbewust alsnog een beachboy look krijgen. Cardio als een motherfucker!
Cuba lijkt mij baas om te bezoeken. Het kapitalisme heeft daar nooit voet aan grond gekregen. De mensen leven daardoor heel anders. Het is ook een soort timewarp naar het verleden door de achtergebleven ontwikkeling met veel oldtimers die over straat rijden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Miami staat ook nog op mn lijstje om naar toe te gaan
Heb die shit net aangeraden in travel forum!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Miami staat ook nog op mn lijstje om naar toe te gaan
Busted!quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
k heb al 36 u niet geslape ga nu nog hart
Waarmee verdien je die doekoetjes online? Ik wil ook rich worden off teh interwebz.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Busted!![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html
Lekker met je 19 kilo direct te veel naar binnen mikken!
HIIT, not even oncequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Busted!![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)l_naar_de_klote.html
Lekker met je 19 kilo direct te veel naar binnen mikken!
Bayern is baas!quote:
chimi's hosselen en ze achter de webcam zetten. Is veel lucratiever dan achter het raam en je bent een stuk minder strafbaar. Ik maak soms wel meer dan een k per dagquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarmee verdien je die doekoetjes online? Ik wil ook rich worden off teh interwebz.
True, True met een sterke pimphand kan je altijd die doekoes maken. Streetsoldja kent die shit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
chimi's hosselen en ze achter de webcam zetten. Is veel lucratiever dan achter het raam en je bent een stuk minder strafbaar. Ik maak soms wel meer dan een k per dag
hgh gutquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[ http://img458.imageshack.us/img458/2155/llcooljjeronbsf5.jpg (copy/paste deze link) ]
steroids?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |