Enige flaw was dat ja. Poef en ze zijn verdwenen. O en Rieu afkappen als iedereen er lekker in zit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom hebben ze na die boottocht eigenlijk helemaal niks meer van het koningspaar uitgezonden. Wel slecht, want blijkbaar zijn ze ook gewoon nog later bij de toespraak van rutte gespot.
Kumse in de stad, wat zuuse.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef -CRASH- het volgende:
Und jetz... Tag der arbeit.
Venlo krijgt weer een invasie van duitsers.....
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Verschrikkelijk onelegant snurken denk ik
Slapen denk ikquote:
Ik laat vandaag fijn de auto staan... Anders is me plaats weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kumse in de stad, wat zuuse.
Welterusten iedereen!
Zag hetquote:
Waar is dat te zien?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zag het![]()
En prinses Beatrix was dus gewoon op het diner (al had ik niet anders verwacht)
Bij het NOS Journaal zonet.quote:
Net oo journaal van 24u. Maar je zag beatrix gewoon op een balkon staan in de zaal. Niet langer dan 2 seconden.quote:
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef superworm het volgende:
Ik wil dit topic niet F5'en. Dan is het oranje weg.
Waren het er nou 50 ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind die doedelzakkers gewoon wéér awesome
Ik zeg t/m 5 meiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeld
waarom ben jij nog orznajequote:
quote:
Waren dat ook beelden van de toespraak van Rutte enzo. Ben nou toch al de hele dag bezigquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Net oo journaal van 24u. Maar je zag beatrix gewoon op een balkon staan in de zaal. Niet langer dan 2 seconden.
Ja, die toespraak zag je ook 10 secondenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waren dat ook beelden van de toespraak van Rutte enzo. Ben nou toch al de hele dag bezig
valt mee nu ben je weer zwartquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Denk dat je iets te veel pilsjes op hebt.
Minder. Wou wel meer zienquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, die toespraak zag je ook 10 seconden
14 uur aan het uitzenden en dan gaan ze daar bij de NOS het laatste uur afkappen...
NEE...... mijne is nog ranjaquote:
Alleen de post die er bij zijn gekomen na je laatste refresh worden oranje. De rest blijft zwart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |