Ik weet niet eens meer welke dag het isquote:
Het bijzondere is dat hij het zo leuk vindt, dat hij alle omzet die hij maakt meteen weer uitgeeft aan z'n vak.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef mootie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar die Rieu is wel verdomd goed in zijn vak.
Beidequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
altijd al late slapers, of is dit toevallig vanwege de inhuldiging?
Dag van de Arbeidquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer welke dag het is![]()
was die depressieve keizerin/ prinses, ik geloof van Japan, er nog bij? Dat zou dan echt écht.. iets speciaals zijn geweestquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vond het echt een mooie dag..Weliswaar deels behoorlijk formeel, maar ook indrukwekkend.. Goede gedaan door iedereen, van de hoofdrolspeles tot de "ondersteuning"in elke vorm..
Ook de gasten al.. Zo veel royalty, en ook zeldzame royalty.. Zo veel afgevaardigden van overal..
Ik ben trots als is helemaal niets mijn persoonlijke verdienste
Ik heb er niet zo veel mee eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:53 schreef mootie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar die Rieu is wel verdomd goed in zijn vak.
De werknemers lijken het ook ontzettend naar hun zin te hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het bijzondere is dat hij het zo leuk vindt, dat hij alle omzet die hij maakt meteen weer uitgeeft aan z'n vak.
Ja, die was er. En ze glimlachte ook nogquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
was die depressieve keizerin/ prinses, ik geloof van Japan, er nog bij? Dat zou dan echt écht.. iets speciaals zijn geweest
De NOS, die hebben het echt heel mooi in beeld gebrachtquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vond het echt een mooie dag..Weliswaar deels behoorlijk formeel, maar ook indrukwekkend.. Goede gedaan door iedereen, van de hoofdrolspeles tot de "ondersteuning"in elke vorm..
Ook de gasten al.. Zo veel royalty, en ook zeldzame royalty.. Zo veel afgevaardigden van overal..
Ik ben trots als is helemaal niets mijn persoonlijke verdienste
www.nos.nlquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef VacaLoca het volgende:
Nog geen seconde meegemaakt van het hele gedoe, ergens een samenvatting?
Het is ook niet mijn cup of tea, maar hij is heel goed in wat hij doet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel mee eigenlijk
Heel veel mensen genieten ervan iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn cup of tea, maar hij is heel goed in wat hij doet.
Top!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die was er. En ze glimlachte ook nog
Ze was (met haar gezin) een paar jaar geleden ook al op zomervakantie in NL (2006?) op uitnodiging van koningin Beatrix. Is haar erg goed bevallen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Top!Dat had ik van tevoren meegekregen.. Ik hoop dat ze zelf ook heeft kunnen genieten.. Soort eerste stap op de maan voor die vrouw
Jaquote:
Maar dat was informeel, nu keek haar land ook nog eens mee, moet een enorme druk zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze was (met haar gezin) een paar jaar geleden ook al op zomervakantie in NL (2006?) op uitnodiging van koningin Beatrix. Is haar erg goed bevallen..
We hebben nu de Marianne en Joanna fappers niet meerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan liever Rieu nog een keer![]()
Wat een gezeik in P&W zeg
Oh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben nu de Marianne en Joanna fappers niet meer
Truequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat was informeel, nu keek haar land ook nog eens mee, moet een enorme druk zijn.
Dat komt bij mij over als een heel sneue vertoning.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben nu de Marianne en Joanna fappers niet meer
Is het ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat komt bij mij over als een heel sneue vertoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |