quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom lig je in het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Blindedarmontsteking.geopereerd, terug naar huis, toen koorts, weer naar ziekenhuis
En roken veroorzaakt kanker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Trollscience het volgende:
alcohol kan ernstige schade aan de prefrontale cortex aanrichten
Omdat toen ik gisteren naar de oosterpoort liep langs een huis liep en iemand was saxofoon speelde en jij zei daar ergens te wonen.quote:
Daar was ik ook gister!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat toen ik gisteren naar de oosterpoort liep langs een huis liep en iemand was saxofoon speelde en jij zei daar ergens te wonen.
Tevens GroningenGewoon om 6 uur sochtends even de stad nog in een biertje te doen bij de drie gezusters
Of daar onder iig
ja maar als je homoseks hebt maakt het al niet meer uit want dan heb je al een hersenbeschadigingquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
En roken veroorzaakt kanker.
Homoseks veroorzaakt aids.
Weetje?
Yolo.
nee ik weet niet wat het is opeensquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hypo, het zit je echt niet mee hé?Kusje van mij
Dat kleine kroegje daaronder? Was rond 5 uur half 6 dacht ik. Heel snel 1 biertje halen met iemand die een maat van me zou kennenquote:
Je hebt iig heppie, lucky bastardquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat het is opeensdanke
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar als je homoseks hebt maakt het al niet meer uit want dan heb je al een hersenbeschadiging
Heppiequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt iig heppie, lucky bastard
AIVD overvalt je tent ditdatquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lol ik wilde op hypo reageren en ik zit in het vorige topic en toen reageerde ik toch zonder dat het kon en toen stond er: ILLEGALE ACTIE: JE IP-ADRES WORDT OPGESLAGEN.
Doet ie goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppiedie hier tot vandaag is gebleven
zo lief.
Daarom verbod op homoseks.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
En roken veroorzaakt kanker.
Homoseks veroorzaakt aids.
Weetje?
Yolo.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lol ik wilde op hypo reageren en ik zit in het vorige topic en toen reageerde ik toch zonder dat het kon en toen stond er: ILLEGALE ACTIE: JE IP-ADRES WORDT OPGESLAGEN.
illegalen moeten het land uit worden gezet :S:Squote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laat ze maar komen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AIVD overvalt je tent ditdat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |