PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Was mevrouw Balotelli toch bijna compleet uitgewoond
Rtquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Heerlijk om al die gefrustreerde Madrid mannetjes te zien
Ze zijn alweer uit elkaar johquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Was mevrouw Balotelli toch bijna compleet uitgewoond
Is toch wel te verwachten op basis van de onderlinge duels dit seizoen, maar ja..in zo'n finale weet je het nooit #balisrond #11tegen11 #thestrengthoftheteamistheteamquote:
Bijna uit elkaar getrokken ja.quote:
Ik ookquote:
Het hoeft maar een keer de andere kant op te vallen. Verwacht dat Bayern wint van Dortmund, maar hoop het andersomquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is toch wel te verwachten op basis van de onderlinge duels dit seizoen, maar ja..in zo'n finale weet je het nooit #balisrond #11tegen11 #thestrengthoftheteamistheteam
Ik denk dat Robben weer verkeerde beslissingen gaat maken. Al wil Bayern de finale winnen dan moeten ze hem niet opstellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het hoeft maar een keer de andere kant op te vallen. Verwacht dat Bayern wint van Dortmund, maar hoop het andersom
Je kijkt in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef quer het volgende:
Met welke club zal ik beginnen? ik zie iedereen met avillinio beginnen?
Met wie speel je?quote:
Swansea. Veel Nederlanders en Michuquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met wie speel je?
In mijn laatste game met Ajax won ik de CL 9x.
Toch ga ik er nu weer een game mee beginnen
Ik heb hem zondag besteld dus hoop dat ik hem morgen binnen heb. Is mijn eerste keer FM dus waarschijnlijk eerst even arsenal ofzo. Daarna een of andere club in divisie 6 van spanje ofzo de CL laten winnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met wie speel je?
In mijn laatste game met Ajax won ik de CL 9x.
Toch ga ik er nu weer een game mee beginnen
Swanseaquote:
2 weken geleden begon ik met een club uit de 5e divisie van Engeland. Ik moest in de top 3 eindigen en na 14 wedstrijden had ik 10x verloren en 4x een gelijkspelquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef quer het volgende:
[..]
Ik heb hem zondag besteld dus hoop dat ik hem morgen binnen heb. Is mijn eerste keer FM dus waarschijnlijk eerst even arsenal ofzo. Daarna een of andere club in divisie 6 van spanje ofzo de CL laten winnen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Doosopwielen het volgende:
Benzema moest er eerder in. Higuain moet geschoten worden. Volgende keer beter.
Heel Real Madrid moet geschoten worden, arrogante clubquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Doosopwielen het volgende:
Benzema moest er eerder in. Higuain moet geschoten worden. Volgende keer beter.
Michu speelt zwaar klotequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik begin pas net Heb maar 2 oefenwedstijden gespeeld.
en z'n vriendin?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Djeetje z'n vriendin is nu lekker een ui aan t lebberen
En wie bne jij dan wel niet mister bigstar uit de provinicie? met je segann.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Djeetje is nu lekkerzn vriendin aan t lebberen
T is wel een gemis zonder Djeetje
Dat levert een hoop stress en kapotte controllers opquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef BDIL het volgende:
Dit momentum moeten ze ook in FIFA zetten de laatste minuten
Ik ben Kun Agueroquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie bne jij dan wel niet mister bigstar uit de provinicie? met je segann.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat levert een hoop stress en kapotte controllers op
Dat is stoereboiiquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie bne jij dan wel niet mister bigstar uit de provinicie? met je segann.
ik hem niet meegemaakt. is ie erger dan mij en baje?quote:
Dag wel, nacht heb ik overgeslagen. Ik kies tegenwoordig maar 1 vd 2, anders ben ik toch niks waard overdagquote:
De tekst onder je username zegt het al dombo, jij bent the worst guy.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef quer het volgende:
[..]
ik hem niet meegemaakt. is ie erger dan mij en baje?
Ik heb op elke roodharige <1.60 pauper gelet, maar zag er geen een die er een beetje op leek.quote:
Nee. En nee. Was wel een gigantisch 15-jarige slettenfeest. Maar goed. Desalniettemin alsnog keihard genoten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en z'n vriendin?
koningslied wel meegezongen zeker
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De tekst onder je username zegt het al dombo, jij bent the worst guy.
Ja was wel vet, wel echt kapot nu. Gisterennacht echt stront bezopen en nu valt het wel mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dag wel, nacht heb ik overgeslagen. Ik kies tegenwoordig maar 1 vd 2, anders ben ik toch niks waard overdag![]()
En jij?
hoera!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
Gegroet hommiez
en voor de Duitsers onder ons
[ afbeelding ]
?quote:
nicequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb op elke roodharige <1.60 pauper gelet, maar zag er geen een die er een beetje op leek.
[..]
Nee. En nee. Was wel een gigantisch 15-jarige slettenfeest. Maar goed. Desalniettemin alsnog keihard genoten.
Pak jij nou Djeetjes chickie af ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb op elke roodharige <1.60 pauper gelet, maar zag er geen een die er een beetje op leek.
[..]
Nee. En nee. Was wel een gigantisch 15-jarige slettenfeest. Maar goed. Desalniettemin alsnog keihard genoten.
Is bedtijd niet voorbij jochie ?quote:
Iemand die Queer heet belooft niet veel beterquote:
Dat kusje erbijquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iemand die Queer heet belooft niet veel beter
Ik ben trotsquote:
he bakkertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vet koelquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
Ik had afgelopen paar dagen lekker veel feestjes
Nog dronken geworden?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
Djeetje ook met zn vriendinquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
wel slim van fok,quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iemand die Queer heet belooft niet veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
he bakkert
weer te veel suiker op?Ik moest daar vandaag ook al om lachen. Best knap dat ze die arm zo lang omhoog kan houden. Weegt toch niet niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Hij had toch allemaal fotos naar iedereen verstuurd van zn trol(l)quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef quer het volgende:
Die ui heeft helemaal geen vriendin tis gewoon een troll!
Hier doe ik geen uitspraken over.quote:
Dat is heel leuk voor hem.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel slim van fok,Ik begin het wel te overwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die KunAguero is weer een kut kloon van een van de voorvocht kinderen hier of een van hun gehandicapte vriendjes IRL
Het blijft maar doorgaan dit gezeik
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:
nee jullie dachten zeker dat ik er meer had. Las laatst dat VDM 42 hadquote:
iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik begin het wel te overwegenDie KunAguero is weer een kut kloon van een van de voorvocht kinderen hier of een van hun gehandicapte vriendjes IRL
Derde speler alweerquote:Mijn client is op dit moment niet geintereseerd in een contract bij jouw club
over kutkloons gesproken waar is mijn portugese vriend jacobdubbelquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik begin het wel te overwegenDie KunAguero is weer een kut kloon van een van de voorvocht kinderen hier of een van hun gehandicapte vriendjes IRL
Helemaal nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef Rijst het volgende:
gewoon meer geld aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde speler alweerWat doe ik fout???????
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Janken om voorvocht-kinderen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
log ff uit en kom morgen weer terug want er komt louter troep uit je bakkesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Janken om voorvocht-kinderen.
Dit vooral omdat wij aan jouw huidige niveau kunnen zien dat jij niet veel beter bent geweest dan wij nu zijn op dezelfde leeftijd![]()
watquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit vooral omdat wij aan jouw huidige niveau kunnen zien dat jij niet veel beter bent geweest dan wij nu zijn op dezelfde leeftijd![]()
Ah, nog zo iemand.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
log ff uit en kom morgen weer terug want er komt louter troep uit je bakkes
en #3 meldt zich.quote:
Toen zat ik niet levenloos thuis de hele dag achter Fok! zoals de meeste van jullie nu doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
opgekropte frustratie sinds jij hier zitquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en #3 meldt zich.
Jullie happen wel echt snel zeg
Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
opgekropte frustratie sinds jij hier zit
ging bij je vorige account ook zo
Ik dacht eerst dat je ook <18 wasquote:
Dat valt bij mij ook wel mee. Alleen als ik niks nuttigs te doen heb, dat komt wel eens voor, maar liever dit dan school.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toen zat ik niet levenloos thuis de hele dag achter Fok! zoals de meeste van jullie nu doenBovendien kan je mij nooit meer in een zin zetten met jullie soort.
zeg nouquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Derde speler alweerWat doe ik fout???????
Vind ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
dat andere belgje met gilles de la tourettequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Van wie zou ik dan een kloon moeten zijn sukkeltjes
Jij zal het idd ver schoppen in het levenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat valt bij mij ook wel mee. Alleen als ik niks nuttigs te doen heb, dat komt wel eens voor, maar liever dit dan school.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik ook.Misschien hoor je daar dan meer thuis dan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Eindelijk wat vermaak. Iwan jank niet zo man, het is het internet
Net or ik veel scheld hiero trouwens ik weet niks van een belgquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat andere belgje met gilles de la tourette
ik heb een blik uit mijn eigen collectie geopendquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Het voorvochtgehalte is schrikbarend toegenomen hier.
Ik ga dit jaar ook gewoon over. Als ik echt wat moet doen of als het echt nodig is, dan ben ik hier gewoon een tijdje niet actief. Maar nu loopt het nog wel goed, dus kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij zal het idd ver schoppen in het leven
Dat is hetzelfde als zeggen dat negers in Afrika horen, we komen allemaal van Adam en Eva, en hier allemaal van Yvonne en Danny.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien hoor je daar dan meer thuis dan hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Je bent echt een kloon van Bakkert hèquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tbakkert die praat nog het zinnigst hier
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat negers in Afrika horen, we komen allemaal van Adam en Eva, en hier allemaal van Yvonne en Danny.Negers horen ook in Afrika, tenzij ze werken maar dat gebeurd toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebeurtquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Negers horen ook in Afrika, tenzij ze werken maar dat gebeurd toch niet.
Koop gewoon de TOTY dan, de SIF lijkt me niet erg goed...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Iedereen al een team klaar voor SIF Bentekkers?
#YOLTquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
gebeurt
[..]
Koop gewoon de TOTY dan, de SIF lijkt me niet erg goed...
SIF Bentekequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Verzin maar een teamquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTS Hazard - SIF Benteke - TOTS Lensquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Toty Bentekke jongequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTS Hazard - SIF Benteke - TOTS Lens
Brüls - SIF Fellaini - Lerra F - Narsingh
TOTS Vertonghen - IF Kompany - Donk
IF (evt TOTS?) Courtois
Deze ga ik nog maken. Meeste spelers heb ik al, heb alleen nog geen IF Kompany en heb mijn IF Hazard en SIF Vertonghen tijdelijk verkocht toen de TOTS drop begon.,
Tijdelijk verkopen, dat is toch wel een geniale move zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTS Hazard - SIF Benteke - TOTS Lens
Brüls - SIF Fellaini - Lerra F - Narsingh
TOTS Vertonghen - IF Kompany - Donk
IF (evt TOTS?) Courtois
Deze ga ik nog maken. Meeste spelers heb ik al, heb alleen nog geen IF Kompany en heb mijn IF Hazard en SIF Vertonghen tijdelijk verkocht toen de TOTS drop begon.,
You know what I meanquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tijdelijk verkopen, dat is toch wel een geniale move zeg.
2/3quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat te doen:
1. eitje bakken
2. worstenrboodje eten
3. mini pizza
4. spaghetti maken
Zeg het maar?
Ja dat kan ook zomaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toty Bentekke jonge
Bassong zou ook wel leuk zijn...
precies dit ja. moeite doen voor een eitje of spaghetti gaat te ver.quote:
Heb je IF Lukaku al geprobeerd?quote:
2. Je moet wel een beetje jezelf blijven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat te doen:
1. eitje bakken
2. worstenrboodje eten
3. mini pizza
4. spaghetti maken
Zeg het maar?
grote pizzaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat te doen:
1. eitje bakken
2. worstenrboodje eten
3. mini pizza
4. spaghetti maken
Zeg het maar?
quote:
Ik luister naar de kroatische / poker bazen. Ik ga voor de mini pizza.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
precies dit ja. moeite doen voor een eitje of spaghetti gaat te ver.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat te doen:
1. eitje bakken
2. worstenrboodje eten
3. mini pizza
4. spaghetti maken
Zeg het maar?
Mini-pizzaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik luister naar de kroatische / poker bazen. Ik ga voor de mini pizza.
is gewoon echt hoor?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg wel veel scamberichten de laatste tijd
[ afbeelding ]
Lekker overal dat eigeelquote:
overal behalve op het broodjequote:
ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
piccolini, oftewel een homopizza.
ik vond hem wel goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Net zo echt als de borsten van je moeder.
Cool hè. Ik probeer altijd m'n eitje zo rond mogelijk te bakken. Op deze manier hoef je daar niet eens meer moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus vetGa ik is een keer proberen.
Ben ik ook schuldig aan bevondenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Cool hè. Ik probeer altijd m'n eitje zo rond mogelijk te bakken. Op deze manier hoef je daar niet eens meer moeite voor te doen.
idd, dan welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook z'n broodje in 2e snijden. Gewoon in 1 keer naar binnen schuiven.
Zullen we een contest houden? Ik wil wel in de jury.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is echt slim!Morgen meteen proberen
Zullen we dit idee massaal insturen naar 24Kitchen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we een contest houden? Ik wil wel in de jury.
Dat kijk ik altijd als ik brak ben en in tilburg benquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zullen we dit idee massaal insturen naar 24Kitchen?
Dan wil ik wel dat die Limbo het gaat maken, met dat gekke accentje van dr.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zullen we dit idee massaal insturen naar 24Kitchen?
Bianca?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan wil ik wel dat die Limbo het gaat maken, met dat gekke accentje van dr.
Ik kijk het altijd vlak voor het eten, want dan krijg ik meer trek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kijk ik altijd als ik brak ben en in tilburg ben![]()
Ik krijg er nu zelf ook honger van, even kijken of er nog iets in de oven kan.quote:
Nope, zit bijna aan de 200 goals met de NIF en kan me haast niet voorstellen dat het nog beter kan, zeker gezien die 400k extra.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je IF Lukaku al geprobeerd?
Ik zit te maveren of ik hem nu moet kopen, 490k maakt het wel erg aantrekkelijk.
Het is ook 3uur met een beetje purple hazequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Zo vroeg.Heb het idee alsof het 3u is.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik krijg er nu zelf ook honger van, even kijken of er nog iets in de oven kan.
quote:
zeker weten, met TOTY had ik een redelijk duur silver team gemaakt en 2 weken daarna met ruim 100k winst verkochtquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:43 schreef Lastpost het volgende:
Heb ik het goed meegekregen dat je het beste een duur team kunt gaan maken na/tijdens die TOTS bekendmaking? Zou mooi zijn als ik wat coins kan besparen voor m'n topteam in wording.
quote:
Hoe kan die dooier heel blijven terwijl je het burgertje af en toe moet omdraaien?quote:
Ik, problemen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Klootviool wie begon dr over eieren ?
Hoeft niet. Deksel erop.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kan die dooier heel blijven terwijl je het burgertje af en toe moet omdraaien?
De burger is al een heel eind gaar als dat ei erbij komtquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kan die dooier heel blijven terwijl je het burgertje af en toe moet omdraaien?
Nice, dan wacht ik even af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker weten, met TOTY had ik een redelijk duur silver team gemaakt en 2 weken daarna met ruim 100k winst verkocht
Kom dan, ik laat je tandjes tuffen. Eindhovens ontvangstcomite staat klaar voor notoire teringlijers en recidivsten als jouw.quote:
Niet volgens t plaatjequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De burger is al een heel eind gaar als dat ei erbij komt
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn buik begint te knorrenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap die frustratie wel na Weer geen kampioensschapquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom dan, ik laat je tandjes tuffen. Eindhovens ontvangstcomite staat klaar voor notoire teringlijers en recidivsten als jouw.
Jij bent zeker een Nederlanderquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
waneer is de happy hour dan open ik een pack
Oh je hebt gelijk ja..dan idd slowcooken met deksel.quote:
Vlees stomenquote:
Zometeen wel jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef quer het volgende:
[..]
dan zit er een varken in je buik
[ afbeelding ]
aan dit antwoord heb ik niksquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vlees stomenVooral als er paneermeel om zit, lekker klef
quote:
Arghquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gister voor het eerst gegeten.
Dat doe ik niet, want ik gebruik geen deksel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet dat het gaan stomen, je moet geen vlees nemen waarbij ze een liter water hebben toegevoegd he
he amigo post een hamburger of niet ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, ik speelde 2x tegen 3-5-2. 1x Tippeligaen en 1x Pro League pace. Nu ga ik met mijn 3-5-2 team proberen te winnen nog voor half 1.
dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet dat het gaan stomen, je moet geen vlees nemen waarbij ze een liter water hebben toegevoegd he
Jou moeten ze grillenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
Vlees stomen? Das zo zonde. Biefstuk moet je grillen.
je hoeft ook niet alles met deksel te doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, want ik gebruik geen deksel.Maar succes met een krokant korstje krijgen als je er een deksel op doet
Jij nog lopen zuipen afgelopen 2 dagen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, ik speelde 2x tegen 3-5-2. 1x Tippeligaen en 1x Pro League pace. Nu ga ik met mijn 3-5-2 team proberen te winnen nog voor half 1.
Rare post van jou danquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
je hoeft ook niet alles met deksel te doen
gewoon oventje met vleesthermometertje of bakken/grillen
Hij drinkt geen alcohol en dat weet je zelf ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij nog lopen zuipen afgelopen 2 dagen?
3 blikken monster en 2 mountain dewquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij nog lopen zuipen afgelopen 2 dagen?
Ik dacht alleen geen bier, en Wim Lex wordt maar een keer koning dus dan kan je een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef quer het volgende:
[..]
Hij drinkt geen alcohol en dat weet je zelf ook
Is die serie beetje gaaf?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
Dit is zulke irritante reclame. Van die grote downloadbuttons waar je keer op keer intrapt.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou niet eens weten waar 'ie over gaat.quote:
wie was dat ook al weer?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand die hier doodleuk vertelde dat hij een speciale tacktiek had waarmee een speciale rol was weggelegd voor Welliton, op CM.
mwah, niet echt ben meer van de fitness kaartjes tegenwoordig niet zoveel taxquote:
quote:
quote:
quote:
Ik zal me weer beroepen op mijn eerder gemaakte belofte. Bij deze betuig ik mijn spijt.quote:
Akéquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ik zal me weer beroepen op mijn eerder gemaakte belofte. Bij deze betuig ik mijn spijt.
Geef het nou maar op.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef quer het volgende:
[..]
Ik zal me weer beroepen op mijn eerder gemaakte belofte. Bij deze betuig ik mijn spijt.
Ik zal het proberen en buiten mijn alter ego quer gedraag ik me anders redelijk normaal. Dus dat zou nu ook gewoon kunnen moeten.quote:
Typisch internetheldje dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef quer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen en buiten mijn alter ego quer gedraag ik me anders redelijk normaal. Dus dat zou nu ook gewoon kunnen moeten.
Waarom heb je eigenlijk dit topic uitgekozen om de meeste tijd in door te brengen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef quer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen en buiten mijn alter ego quer gedraag ik me anders redelijk normaal. Dus dat zou nu ook gewoon kunnen moeten.
Omdat ik een fanatiek FUT speler was/benquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk dit topic uitgekozen om de meeste tijd in door te brengen?
Maar je posts gaan niet over FUT... toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na topic 900 niet echt meer jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je posts gaan niet over FUT... toch?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je posts gaan niet over FUT... toch?Het lijkt hier een beetje op vi somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJ
ik wist dat iemand hem ging maken. Dat uitgerekend Lindgren. hem maakt is toch wel een mooi moment.quote:
Whaha wat een bazenvoorhoedequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen iemand met UP Sterling-Benteke-Miyaichi voorin, wat was dat irritant omdat hij de hele tijd ging crossenAan het eind kwam Lukaku er ook nog in. Ik heb wel 3-2 gewonnen door o.a. 2 goals van Gardner maar ik vind FIFA zo helemaal niet leuk
Met mijn CBs met 71-68-72 pace kon ik ze nog aardig tegenhouden, gelukkig kunnen ze die crosses ook nog wegkoppenquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist dat iemand hem ging maken. Dat uitgerekend Lindgren. hem maakt is toch wel een mooi moment.
Wie heb je daardanquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met mijn CBs met 71-68-72 pace kon ik ze nog aardig tegenhouden, gelukkig kunnen ze die crosses ook nog wegkoppen
Sport1 sitequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand een goede website voor PL samenvattingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |