PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Was mevrouw Balotelli toch bijna compleet uitgewoond
Rtquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Heerlijk om al die gefrustreerde Madrid mannetjes te zien
Ze zijn alweer uit elkaar johquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
Was mevrouw Balotelli toch bijna compleet uitgewoond
Is toch wel te verwachten op basis van de onderlinge duels dit seizoen, maar ja..in zo'n finale weet je het nooit #balisrond #11tegen11 #thestrengthoftheteamistheteamquote:
Bijna uit elkaar getrokken ja.quote:
Ik ookquote:
Het hoeft maar een keer de andere kant op te vallen. Verwacht dat Bayern wint van Dortmund, maar hoop het andersomquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is toch wel te verwachten op basis van de onderlinge duels dit seizoen, maar ja..in zo'n finale weet je het nooit #balisrond #11tegen11 #thestrengthoftheteamistheteam
Ik denk dat Robben weer verkeerde beslissingen gaat maken. Al wil Bayern de finale winnen dan moeten ze hem niet opstellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het hoeft maar een keer de andere kant op te vallen. Verwacht dat Bayern wint van Dortmund, maar hoop het andersom
Je kijkt in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef quer het volgende:
Met welke club zal ik beginnen? ik zie iedereen met avillinio beginnen?
Met wie speel je?quote:
Swansea. Veel Nederlanders en Michuquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met wie speel je?
In mijn laatste game met Ajax won ik de CL 9x.
Toch ga ik er nu weer een game mee beginnen
Ik heb hem zondag besteld dus hoop dat ik hem morgen binnen heb. Is mijn eerste keer FM dus waarschijnlijk eerst even arsenal ofzo. Daarna een of andere club in divisie 6 van spanje ofzo de CL laten winnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met wie speel je?
In mijn laatste game met Ajax won ik de CL 9x.
Toch ga ik er nu weer een game mee beginnen
Swanseaquote:
2 weken geleden begon ik met een club uit de 5e divisie van Engeland. Ik moest in de top 3 eindigen en na 14 wedstrijden had ik 10x verloren en 4x een gelijkspelquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef quer het volgende:
[..]
Ik heb hem zondag besteld dus hoop dat ik hem morgen binnen heb. Is mijn eerste keer FM dus waarschijnlijk eerst even arsenal ofzo. Daarna een of andere club in divisie 6 van spanje ofzo de CL laten winnen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Doosopwielen het volgende:
Benzema moest er eerder in. Higuain moet geschoten worden. Volgende keer beter.
Heel Real Madrid moet geschoten worden, arrogante clubquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:55 schreef Doosopwielen het volgende:
Benzema moest er eerder in. Higuain moet geschoten worden. Volgende keer beter.
Michu speelt zwaar klotequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik begin pas net Heb maar 2 oefenwedstijden gespeeld.
en z'n vriendin?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Djeetje z'n vriendin is nu lekker een ui aan t lebberen
En wie bne jij dan wel niet mister bigstar uit de provinicie? met je segann.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Djeetje is nu lekkerzn vriendin aan t lebberen
T is wel een gemis zonder Djeetje
Dat levert een hoop stress en kapotte controllers opquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef BDIL het volgende:
Dit momentum moeten ze ook in FIFA zetten de laatste minuten
Ik ben Kun Agueroquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie bne jij dan wel niet mister bigstar uit de provinicie? met je segann.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat levert een hoop stress en kapotte controllers op
Dat is stoereboiiquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie bne jij dan wel niet mister bigstar uit de provinicie? met je segann.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |