Ken idd zat mensen die al voor tv zitten te huilen, laat staan daar op het plein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Hehehe..quote:
Ja, die wil ik ook zien. Heb ik bijna helemaal gemist omdat ik in de keuken stond.quote:
Ach, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, in die setting, met zo'n plechtigheid, waar je al uren op aan het wachten bent, terwijl het iets is waar je redelijk gevoelig voor bent
Ik kan het me indenken
Gevalletje 'hoe krijgt ie dat voor elkaar?!'quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ook op de boot stond?
Femke van der Laan, de vrouw van Eberhard van der Laan.
Acceptabel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanwege scheiding kerk en staat. Kroning is religieus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inhuldiging
Is een talentenjacht winnen toxch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik tel toch zeker 10 mensen die uit een talentenjacht zijn voortgekomen op dat podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |