quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sterker nog, via Tweakers werd er door Mentoo gewezen op een bericht van Wade
[..]
Nog even wachten.. en die pizza is er nog sneller dan Jiayu de premium G4 kan leverenMaar nogmaals.. /fwp voor mij, of ik nou tot juni of tot augustus moet wachten.. die G4 premium voor 175 euro ga ik echt niet meer annuleren!
Al was het maar n.a.v. deze pics
Stylish matzwart ftw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sterker nog, via Tweakers werd er door Mentoo gewezen op een bericht van Wade
[..]
Nog even wachten.. en die pizza is er nog sneller dan Jiayu de premium G4 kan leverenMaar nogmaals.. /fwp voor mij, of ik nou tot juni of tot augustus moet wachten.. die G4 premium voor 175 euro ga ik echt niet meer annuleren!
Al was het maar n.a.v. deze pics
Stylish matzwart ftw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, dan zal t wel goed komen! Bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef glsf het volgende:
[..]
Had ik ongeveer ook (met china post). Gaf na ruim een week ineens Amsterdam aan en 2 dagen op de stoep (zonder extra kosten)
OS updaten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef MeesterBier het volgende:
G3 binnen.Wat het eerste te doen? Zoals Chinese apps verwijderen
?
OS=operating system(o.a Unix,Winbloat,MacOS,Linux,Google Android)quote:
opladenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef MeesterBier het volgende:
G3 binnen.Wat het eerste te doen? Zoals Chinese apps verwijderen
?
Ja... google er eens op...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Helly het volgende:
Zijn er al foto's van een G3 & G4 naast elkaar?
En hoe update ik dat ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
GC / [Chinese Webshops] Topic #255 Waar er geen nieuw deel komt? :(
2 weken moeten wachten op de kabel,nu nog mijn Jiayu G3.
[..]
OS=operating system(o.a Unix,Winbloat,MacOS,Linux,Google Android)
Das de prijs in China dan. Maar ik zet mijn vraagtekens bij de kwaliteit van deze telefoons, als men voor dit geld blijkbaar even een telefoon in elkaar knutseld met 1080p scherm, dan moet er wel op kwaliteit bezuinigd zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef shiznuts het volgende:
MTK6589 2GB 720P/1080P phones gaan weg voor zo'n 1499 CNY. Dus ja, acht ik reëel.
systeem software update!quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:37 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
En hoe update ik dat ?Het contacten van iPhone naar Android overzetten lukt me al niet eens.
![]()
quote:Laatste ROMs kun je van het Jiayu-forum plukken...
• http://bbs.ejiayu.com/forum-33-1.html • http://bbs.ejiayu.com/forum-27-1.html
Er is natuurlijk wel iets wat je zelf moet doen...
[..]
of gewoon:
http://www.needrom.com/phone-roms/jiayu
Wat denk je dat mensen die naar zulke smartphones kijken ermee van plan zijn? Mensen die films kijken op een smartphone:quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Das de prijs in China dan. Maar ik zet mijn vraagtekens bij de kwaliteit van deze telefoons, als men voor dit geld blijkbaar even een telefoon in elkaar knutseld met 1080p scherm, dan moet er wel op kwaliteit bezuinigd zijn.
Of ze gebruiken gewoon afgekeurde schermen van de grote fabrikanten, dat is een verhaal wat ik eens eerdere gehoord heb.
Anyway ik zou met die mt6589 echt geen 1080p scherm aanbevelen, komt gewoon niet ten goede voor de performance van die telefoons, ja je hebt een scherp scherm, maar dat heb je met 720p ook.
Als je er dan toch perse een wilt, neem dan de turbo versie van de mt6589.
Wat een lang verhaal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef shiznuts het volgende:
Ja.Want Chinese phones doen aan OTA.
![]()
Dat doe je natuurlijk d.m.v. het flashen van custom ROMs in je phones recoverybootmenu.
[..]
[..]
Wat denk je dat mensen die naar zulke smartphones kijken ermee van plan zijn? Mensen die films kijken op een smartphone:. Mensen die superzware grafische spellen spelen op hun smartphone.
Het is een 'smartphone', een smartphone is in eerste instantie te gebruiken voor ze verbindingen: GSM -> bellen, SMS, MMS en WCDMA: internetten / e-mail / social media. Secundair is pas dat 'ie voor entertainment is in de vorm van game handling en decoden van videomateriaal. Meeste mensen zijn al blij met een simpel maar leuk te spelen spel op een smartphone als Angry Birds. Waarom zou je dan superveel geld gaan neerleggen om octocore te hebben en vette scores in de benchmarks te halen enz etc? Het gaat de meeste mensen, mij in ieder geval, er gewoon om een betaalbare phone te hebben, die soepel en snel aanvoelt, een tijdje op de accu mee kan en de primaire taak van GSM en WCDMA-functies goed uitvoert. De user-interface zelf én internetten is er gebaat bij als ik een hoge resolutie heb, dan past er meer op het scherm en het ziet er dan gewoon gelikter uit.
Maar als je voor datzelfde geld hier in Europa gaat kijken, haal je maar vrij zielige troep in huis. Dus geef je geen 600 euro hier uit voor een topmodel of 200 euro voor iets dat crap is, maar 150 á 200 euro daar in China en zit je er gewoon goed bij. DualSIM ook nog.
Jiayu is verder een bewezen merk. De eerste paar batches hebben nog weleens last van lack aan adequate quality control, volgens mij omdat ze graag rushen. Maar er zijn overduidelijk veel goede ervaringen met de G2, G2s en G3.
Die $50,76 is precies het prijsverschil van dit moment. Ik heb toen iets minder betaald voor mijn G3, namelijk ~$187 dollar. Dat zou dus betekenen dat mijn totaal uitkomt op ~$238 dollar voor een G4 met 2Gb ram en 3000mAh.quote:We are willing to change it for you if you can pay $50.76 difference between SKU060823 and SKU051139.
You'd better pay the difference after the receipt of SKU051139.
Precies hetzelfde gedaan, ongeveer dezelfde reactie terug.quote:Contact met Banggood gehad m.b.t. mijn Jiayu G3. Ik had ze gevraagd of het mogelijk was om deze in te ruilen voor een G4 en zo ja, hoeveel ik bij moest betalen.
Wat had je nog meer besteld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dear B_P_N,
Your order JIAYU G3 has been split shipped by the post office
Normally, the shipping time is 7-25 working- days, which mostly depends on
the destination and Customs Clearance.
Order status: 2013-05-10 10:35:01 Split Dispatching
wat wilt het zeggen?dat ik het apart krijgt?
~ http://www.pandawillforum(...)iewfull=1#post108221 // http://www.pandawill.com/(...)yroscope-p71208.htmlquote:Yes, the presell time of G4 is delayed to August 15th. Sorry for that. If you don't want to wait any more, please contact our CS for refund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |