Volume up of down plus power button 2 seconden indrukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:10 schreef neilpad het volgende:
Afgelopen weekend de G2s binnen gekregen die ik via AliExpress heb besteld.
Omgerekend 127 euro betaald, verder niks hoeven aftikken bij de bezorging.
Hij bevalt tot nu toe prima, maar goed het is dan ook mijn eerste smartphone, ik stap over van mijn Nokia 6300.
Overigens wel nog wel wat vragen aangezien de handleiding die erbij zit voor mij onleesbaar is.
-Hoe maak je een screenshot van je scherm?
-Als de batterij <15% is, gaat de rode frontled knipperen. Ik zag daarna dat hij bij 95% groen wordt. Kan ik hem dus gewoon het beste altijd opladen bij <15% en eraf halen bij 95%?
Jippiequote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef RobertNL het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)ls-deliveries-begin/
Eerste G4's komen binnen
Het is inderdaad beter om ze niet verder dan 10% te onttrekkenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Mehari het volgende:
Lithium accu's gaan sneller achteruit bij ver ontladen.
Dus gewoon elke avond aan de lader.
Die rode led wil je niet te vaak zien.
Wat is de huidige statusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:42 schreef Faramir123 het volgende:
Heb 2 weken geleden een Jiayu G2s besteld bij Banggood met normale verzending.
Is al sinds 29-4 op vliegveld shanghai volgens de Tracking. Stopt de tracking daar altijd, of kun je ook zien als ie in europa/NL is aangekomen?
Ik heb al gecontact met PostNL en die hebben nog geen 3S nummer.
Shipment, PVG, Netherlands. ( PVG is vliegveld, volgens google)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is de huidige status? (depature?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de prijs van 249 reëel denk je? Niet dat zo meteen met allerlei coupons dat ding voor 200 is te krijgen ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Brakke 1e batch met oplage van 2000 stuks is al de deur uit.
Tegen de tijd dat de 2GB / 3000mAh / zwart op de markt is, zullen ze 'em wel finalized hebben.
Hmm, lastig. G3 of G4....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:02 schreef shiznuts het volgende:
MTK6589 2GB 720P/1080P phones gaan weg voor zo'n 1499 CNY. Dus ja, acht ik reëel.
1500 CNY = circa ¤187quote:
Had ik ongeveer ook (met china post). Gaf na ruim een week ineens Amsterdam aan en 2 dagen op de stoep (zonder extra kosten)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:42 schreef Faramir123 het volgende:
Heb 2 weken geleden een Jiayu G2s besteld bij Banggood met normale verzending.
Is al sinds 29-4 op vliegveld shanghai volgens de Tracking. Stopt de tracking daar altijd, of kun je ook zien als ie in europa/NL is aangekomen?
Ik heb al gecontact met PostNL en die hebben nog geen 3S nummer.
Sterker nog, via Tweakers werd er door Mentoo gewezen op een bericht van Wadequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef nickhguitar het volgende:
Nog geen datum voor de G4 black 2GB edition?
Nog even wachten.. en die pizza is er nog sneller dan Jiayu de premium G4 kan leverenquote:2 G memory high version of the G4 time-to-market.
2G memory high version of the G4 has been through debugging, users in Shenzhen to meet at the prototype display. High version of sales, mainly due to the Samsung 2G memory chips out of stock, in the case of Samsung memory chips stable and adequate supply of G4 high version is expected to be on sale in June.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |