Dat noemen ze fraude ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe snel kom je aan die gulden postzegels?Dacht van: die moeten eerst opgestuurd worden, daar gaan wel een paar dagen over heen. Maar die krijg je gewoon digitaal toegestuurd en zelf uitprinten ofzo?
Ehm, je kan tegenwoordig via postnl, de website gewoon euro postzegels kopen en direct uitprinten hoorquote:
Ik bedoelde G3, mijn excuses.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef shiznuts het volgende:
Die van mij zat per ongeluk in de wasmachine. Heeft het zonder krasje overleefd en geen waterschade!
Er zijn geen reviews en ervaringen mee... want hij is nog aan niemand geleverd.
Dus hoe verwacht je in godsnaam antwoord op je vraag.
En als je een iPhone of Samsung Galaxy uit je klauwen laat vallen kan het ook zijn dat 'ie uit elkaar barst.
Ik heb ze zaterdag besteld. Door Koninginnedag kreeg ik ze pas vandaag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe snel kom je aan die gulden postzegels?Dacht van: die moeten eerst opgestuurd worden, daar gaan wel een paar dagen over heen. Maar die krijg je gewoon digitaal toegestuurd en zelf uitprinten ofzo?
Jonguh. Wie doet er hier nu geïrriteerd. Trouwens. Je kunt dat woord niet eens spellen zo te zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik bedoelde G3, mijn excuses.
Maar alsnog hoef je niet meteen geïriteerd te raken.
Het is al 01:43.
Heb Freaz er de 25e op gewezenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
Ik print altijd mijn dollars? Hoe moet ik anders mijn orders bij WU betalen:?!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat noemen ze fraude ja.
Print je altijd je postzegels en bankbiljetten zelf?
Ja, het vorige topic dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ehm, je kan tegenwoordig via postnl, de website gewoon euro postzegels kopen en direct uitprinten hoorMaar omdat dit via een derde gaat, Robert er vandaag pas op wees en FreaZ dat pakket al toonde hier vond ik het typisch hoe ie zo snel aan die postzegels gekomen is. Maar ik zie vast iets over hoofd
Enfin, genoeg off topic geblaat hier. Countdown has started, nog 12 daagjes en jetz geht's los?
Nee zijn gewoon postzegelsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:19 schreef shiznuts het volgende:
Maar dat zijn dan net pakketlabels of wah? Met een unieke barcode.
Kan me niet voorstellen dat je standaard 35ct-zegels ofzo kunt uitdrukken.
Dan doe je namelijk gewoon je printer vertellen, print maar 2 kopieën.
Ik heb dat hele verhaal wel meegekregen hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon postzegelsOude gulden postzegels van verzamelaars etc. De meeste van die dingen zijn nu niks meer waard omdat er te veel zijn waardoor ze voor dit soort doeleinden gebruikt worden
.
Aangezien er nog veel zijn en weinig vraag is gaan die dingen ver onder de oude waarde over de toonbank
We weten dat een Samsung of Apple product niet altijd 100% goed isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef shiznuts het volgende:
Die van mij zat per ongeluk in de wasmachine. Heeft het zonder krasje overleefd en geen waterschade!
Er zijn geen reviews en ervaringen mee... want hij is nog aan niemand geleverd.
Dus hoe verwacht je in godsnaam antwoord op je vraag.
En als je een iPhone of Samsung Galaxy uit je klauwen laat vallen kan het ook zijn dat 'ie uit elkaar barst.
goh,is de G3 weer in opspraak?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik bedoelde G3, mijn excuses.
Maar alsnog hoef je niet meteen geïriteerd te raken.
Het is al 01:43.
Ja, of terug sturen en gewoon weer een nieuwe krijgenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef shiznuts het volgende:
Laat mij maar elke 8 maanden ofzo upgraden naar iets nieuws.
Het idee alleen al dat ik een Apple product in m'n bezit zou hebben dat mij gruwelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef shiznuts het volgende:
Was kudter geweest als het een iPhone 5 was geweest en je nog anderhalf jaar aan je contract vastzat voor je een nieuwe kon halen, moet je maar denken. Of je moest zo 'slim' zijn geweest om een peperdure verzekering erbij af te sluiten die zelfs het gebruik door idioten dekt en je bij schade gewoon een nieuwe ingeruild krijgt.
Laat mij maar elke 8 maanden ofzo upgraden naar iets nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |