Gebeurt vaker dat ze alleen de eerste batch in één bepaalde kleur maken. Dus of voor de witte gaan, of nog even wachten (dat kan nog wel 1,5 maand duren) en dan voor de zwarte gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:29 schreef FreaZ het volgende:
Banggood heeft de advance versie van de G4 enkel in wit op de site staan. Ik wil de zwarte en heb dit ook meermaals duidelijk gemaakt. Krijg ik nu te horen dat er geen zwarte komt
[..]
Ik heb duidelijk aangegeven dat deze ook in het zwart komt.... dus.... wat nu. $35 terugvragen en maar voor de basic gaan?
of ik moet een blind kipje zijn.. maar die 3GS kan ik dus niet vinden..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:57 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Ik raad nog steeds de webshop BangGood aan. Binnen een doordeweekse dag antwoord op mails en goeie after-sale customerservice.
Heb hem daar gekocht, ben ermee tegen een boom aangereden, met zo'n snelheid waardoor zelfs het Gorilla-Glass barstte, en ik krijg een full refund...
Moet hem alleen nog even naar china sturen...
Oh, had niet in de gaten dat het om de G3S ging...quote:Op maandag 3 juni 2013 11:10 schreef poldervrouwtje het volgende:
of ik moet een blind kipje zijn.. maar die 3GS kan ik dus niet vinden..
Betekent dit dan dat IK voor de kosten opdraai?quote:Could you kindly click "request money" of your paypal account to our paypal account payment@banggood.com? So we can refund to you.
G2Squote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef poldervrouwtje het volgende:
De 3 besteld voor mijn dochter bij Antelife.. We zullen zien..
Nu op zoek naar een iets minder uitgebreide telefoon voor jongste... weer andere uitdaging ;-)
Oeh nice. Gelijk wat dingen besteld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:23 schreef funky_fart het volgende:
Misschien al gepost, maar Antelife doet voor een paar knikkers z'n G3 accessoires de deur uit, tijdelijk.
Zoals een standalone accu-lader voor 1 dollar inclusief shipping en een extra accu voor 4 dollar...
http://www.antelife.com/zhounianqing.html
Ja, dan draai jij voor de kosten op (uit mijn hoofd 3.25% + 0.50 cent)quote:Op maandag 3 juni 2013 11:43 schreef FreaZ het volgende:
Banggood over mijn refund (wel snelle reactie)
[..]
Betekent dit dan dat IK voor de kosten opdraai?
Moet ik dat voor lief nemen?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, dan draai jij voor de kosten op (uit mijn hoofd 3.25% + 0.50 cent)
Vraag ze of ze daar x bedrag in bij willen dragenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:41 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Moet ik dat voor lief nemen?
Kosten bestaan uit:
Jiayu G3 (6 maanden terug)
Verzendkosten naar China
35 dollar die ik vorige week voor een G4 heb overgemaakt.
$ 240.86quote:Op maandag 3 juni 2013 18:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vraag ze of ze daar x bedrag in bij willen dragen
G2 komt idd in aanmerking... GEwoon stapje lager..quote:Op maandag 3 juni 2013 14:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
G2S? of nog iets minder en een MTK6515 (die heeft geen GPS en 3G) telefoon kopen.
Ik kan op nog geen enkele webshop de 1,5Ghz versie terug vinden. Komt deze nog op de markt of is het slechts een 'test'?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef ikbenik het volgende:
Op het forum van JiaYu is de G4 met 2GB RAM en op 1,5Ghz geklokte CPU geprijst. Deze versie met 3000mah batterij zal 1299 yuan kosten.
Ik zou gift doen. Ik hoop dat de douane in China hem gewoon doorlaat. Ook besproken wat er met importkosten eventueel moet gebeuren in China?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef MrJLJL het volgende:
Eindelijk klaar om mijn defecte G3 op te sturen.
Paar vraagjes:
Wat moet er precies ook alweer op?
Ik heb nu gewoon een doos, wat kranten en de jiayu doos erin met batterij, de telefoon en oortjes.
Op die doos de postzegels, een afdruk van het adres, en opmerking over de postzegels.
De CN22 moet er ook nog op, maar moet ik daarop 'gift' of 'Other' kiezen?
Die van mij ligt in Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:50 schreef Landgeld het volgende:
Wie heeft er op dit moment een G4 besteld of ontvangen? Ga deze telefoon vandaag of morgen ook bestellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |