Top. Het werkt, thanks manquote:Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef Mehari het volgende:
@neilpad, ga naar instellingen>meer ( onder datagebruik) > mobiele netwerken> namen toegangspunten> Vodafone NL>Vodafone NL.
Hier kan je de APN settings wijzigen volgens HN specificaties.
N00bquote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Ja ik had voor DHL gekozen, en er ook voor betaald.
Nee1quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
N00b
Waarom zou je dat doen!? Wil je belasting betalen? Via DHL is de kans uuuh...100%!!
Ook fout 2quote:Daarbij is het algemeen stuk sneller gewoon via China of Hongkong post te laten gaan.
(Pakje is met DHL wel snel in Nederland, maar daarna ligt het lang bij de douanen op inklaring te wachten)
Wil je het snel dan is DHL echt de beste optie.quote:Beter kies de gratis verzending, trust me.
Robert, heb jij misschien een antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee1
[..]
Ook fout 2
[..]
Wil je het snel dan is DHL echt de beste optie.
1Kans is inderdaad wel hoog als de factuur boven de 50 dollar zit (zoals het hoort natuurlijk).
2 Via DHL MOET er altijd een factuur meegestuurd worden, dit zorgt juist voor een snelle inklaring. 4 dagen incl inklaring is geen uitzondering geweest.
Bron: Ervaring met ruim 20+ DHL pakketjes.
Ik durf niet te zeggen of/hoe die fixes werken. Mijn G3 had goede GPS maar die is ondanks de deur uit gegaanquote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Robert, heb jij misschien een antwoord op mijn vraag?
Hallo,
Ik wilde (tot ik onderstaand hoorde) graag een Jiayu G3 bestellen. Deze gebruik ik ook veel voor het wielrennen, dus de GPS moet gewoon goed zijn. Dit is helaas niet altijd het geval bij de Jiayu G3 zag ik al. Nu heb ik 2 vraagjes hierover:
1: Ik zie dat er verschillende fixes zijn gemaakt, werken deze altijd? Kortom: is er een 100% garantie dat je GPS aan het werk komt?
2: If not: Wat is een goed alternatief voor de G3? In dezelfde prijsklasse ongeveer?
Ik sta ook zeker open voor optie 2. Het hoeft niet per se een Jiayu te zijn.
Ik ben van mening dat dit fout of tenminste verdraaid is.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee1
[..]
Ook fout 2
[..]
Wil je het snel dan is DHL echt de beste optie.
1Kans is inderdaad wel hoog als de factuur boven de 50 dollar zit (zoals het hoort natuurlijk).
2 Via DHL MOET er altijd een factuur meegestuurd worden, dit zorgt juist voor een snelle inklaring. 4 dagen incl inklaring is geen uitzondering geweest.
Bron: Ervaring met ruim 20+ DHL pakketjes.
Ligt dat dan aan de processor o.i.d.? Betekent dit dat meerdere mobieltjes hier gevoelig voor zouden kunnen zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of/hoe die fixes werken. Mijn G3 had goede GPS maar die is ondanks de deur uit gegaan. Zover ik lees werkt die fix van youtube (staat wel ergens in het smartphone of dit topic) wel.
Helaas hebben van alle 6577/89 telefoons wel een aantal units problemen, maar die schijnen dus nu wel te fixen te zijn.
Als je afhankelijk bent van je GPS zou ik niet voor deze telefoon gaan. Er is wel een fix voor, die werkt, maar dat heeft (iig bij mij) de GPS van niet-werkend, naar werkend, maar met een zwak signaal gekregen. Maar hij haalt bij lange na niet het signaal dat ik had met mijn HTC.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ligt dat dan aan de processor o.i.d.? Betekent dit dat meerdere mobieltjes hier gevoelig voor zouden kunnen zijn?
Zelfs mijn moeders budget Xperia W8 had sneller en beter GPS signaal dan mijn G3...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Faramir123 het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van je GPS zou ik niet voor deze telefoon gaan. Er is wel een fix voor, die werkt, maar dat heeft (iig bij mij) de GPS van niet-werkend, naar werkend, maar met een zwak signaal gekregen. Maar hij haalt bij lange na niet het signaal dat ik had met mijn HTC.
ik zal dan vast een uitzondering zijn. Van de 20 pakketten (het zijn er vast meer) via DHL heb ik de facturen nog. Toen er een keer geen factuur bij zat heeft DHL zelfs contact opgenomen met mij en de verkoper dat deze alsnog aangeleverd moest worden. (verkoper mailde deze naar DHL waarbij de zelfde dag als nog het land heeft verlate)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dit fout of tenminste verdraaid is.
Die brief zit er 9 van de 10x niet bij, waardoor je thuis zelf alles nog moet gaan invullen.
(Dus de inklaring stuurtje je een brief en vraagt om informatie en waarde)
Uiteindelijk is je pakje via Hongkong post er al lang.
heb nooit gezegd dat het goedkoper wasquote:Daarbij is het veel goedkoper via de gratis manier en betaal je niet onnodige belastingen (zoals het hoort)
daar is PostNL ook goed in. DHL rekende bij mij gewoon om, over 25 dollar + 25 dollar shipping (totaal dus 50) hoefde ik niks te betalenquote:waarbij ze Dollars gewoon als Euro`s rekenen. Ja, dat doen ze bij de douanen, kost je item 100 Dollar wordt die gewoon voor 100 euro aan gezien.
waarom zou je de gebeten hond zijn. Ik vertel dat mijn ervaring anders is dan wat jij hier verteld. Bij beide (PostNL en DHL) heb ik wel eens moeten betalen. Als de Chinees bij PostNL de officiële waarde er op zet is er ook een veel grotere kans op douane.quote:Uiteraard ben ik nu de gebeten hond omdat ik niet vertel wat iedereen wil horen.
quote:En om terug te komen op, denk maar eens na, via DHL was nu ook een fail niet!?
Zou jij me misschien iets meer kunnen vertellen?quote:Je kan wel reserve glaasjes kopen op Ebay. Gewoon even kijken of een Galaxy S2 oid een vergelijkbare maat heeft en die dan kopen
Gebeten hond, sja had wat PMétjes ontvangen vandaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ik zal dan vast een uitzondering zijn. Van de 20 pakketten (het zijn er vast meer) via DHL heb ik de facturen nog. Toen er een keer geen factuur bij zat heeft DHL zelfs contact opgenomen met mij en de verkoper dat deze alsnog aangeleverd moest worden. (verkoper mailde deze naar DHL waarbij de zelfde dag als nog het land heeft verlate)
[..]
heb nooit gezegd dat het goedkoper was, daarnaast valt dat betalen wel mee als ze de formulieren net zo invullen als via de "normale" post.
[..]
daar is PostNL ook goed in. DHL rekende bij mij gewoon om, over 25 dollar + 25 dollar shipping (totaal dus 50) hoefde ik niks te betalen
[..]
waarom zou je de gebeten hond zijn. Ik vertel dat mijn ervaring anders is dan wat jij hier verteld. Bij beide (PostNL en DHL) heb ik wel eens moeten betalen. Als de Chinees bij PostNL de officiële waarde er op zet is er ook een veel grotere kans op douane.
DHL handeld naar mij ervaringen de douane snel via de factuur af waar ik juist naar PostNL altijd spul moet opsturen als ze er iets uitpakken.
Zelf gebruik ik ook meestal free shipping omdat het 30 dollar scheelt. Maar als ik iets graag /snel wil gebruik ik DHL
[..]
Factuur aanpassen en indienen bij de douane is fraude. Ik zou me daar niet aan wagen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gebeten hond, sja had wat PMétjes ontvangen vandaar.
Klopt PostNL rekent ook dollars als euro`s, maar controle komt minder vaak voor. En als het pakje door de brievenbus past heb ik bijna nooit een belasting factuur eigenlijk. (Ervaring met honderden items)
Vandaar ik de Jiayu`s het liefst met China post laat komen.
Mijn ervaring is dat de shipper in China/Hongkong/Timboektoe express in ons voordeel er juist geen factuur bij doet. Zodat ik een brief krijg en antwoord enveloppe om deze alsnog op te sturen.
Dit is voordelig omdat je de factuur in euro`s kan aanpassen. Copie koers van die dag er bij en de inklaring is helemaal tevreden
Zoveel kopers zoveel ervaringen blijkt maar weer.
EMS wordt trouwens bij mij ook door DHL geleverd.
RobertNL is dit bij jou ook zo?
En nog een vraag, Het valt mij op dat Hongkong post veel sneller is dan China post, hoe is jou ervaring hiermee?
Denk niet dat ie de reële dagkoers in euro's zou BIJVOEGEN als ie de factuur zelf al met euro's in elkaar flanst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Factuur aanpassen en indienen bij de douane is fraude. Ik zou me daar niet aan wagen.
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:27 schreef Skiet het volgende:
actuur aanpassen en indienen bij de douane is fraude.
Ik heb de laatste twee keer een koerslijst toegevoegd:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Alles netjes omrekenen naar Euro`s iets wat ze duidelijk in mijn laatste brieven vragen.
Doe je dat niet betaal je geheid dollar bedrag in euro`s.
Soms als ik geen tijd heb om alles netjes aan te passen draai ik de paypal bon uit en schrijf er duidelijk alles in euro`s omgerekend bij Plus de koerst van die dag.
Absoluut geen fraude als je betaald wat je moet betalen natuurlijk. Het wordt pas fraude als de factuur van bijvoorbeeld 190 US Dollar veranderd naar een ander bedrag bijvoorbeeld 90 euro.
Dat is fraude in mijn ogen.
Bel even:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:20 schreef bierjoost het volgende:
Nu we het toch over douane en zo hebben:
Mijn G2S ligt nu al twee weken 'Arrived at Overseas (NL)' te liggen. Ik neem aan dat deze nu bij de douane ligt. Ik heb gekozen voor free shipping, dus inderdaad ook gewoon nog kans dat de douane hem er tussen uit vist. Al met al had ik denk ik liever gekozen voor DHL shipping, waarbij je ervan uit kan gaan dat je belasting betaalt en het product snel in huis hebt. Nu voel ik me dubbel 'genaaid'. Zowel lang wachten (sowieso al shipping, en nu dus al twee weken bij douane, bij DHL vele malen sneller) als alsnog bij betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die geven je graag meer informatieHou je tracking wel bij de hand en zeg dat je een buitenlandse code wil omnummeren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik neem aan dat je oordopjes gebruikt? Dat is de antenne namelijk. Meer zou ik zo niet weten...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef Faramir123 het volgende:
En nog een vraagje. Er zit een FM-radio "app" op de telefoon... Maar hierdoor krijg ik alleen ruis. Is er iets waarmee dit is op te lossen?
Ja die gebruik ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je oordopjes gebruikt? Dat is de antenne namelijk. Meer zou ik zo niet weten...
als de maat het zelfde is: jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef MeesterBier het volgende:
Zou ik deze kunnen gebruiken om mijn camera glaasje te vervangen Zoja, hoe vervang ik deze ?
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item5d3f8ca377
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |