Ze gaan om half tien dus pas dineren, maar daar tussendoor net hebben ze vast wel even snel een roomsoes weggehaptquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me wel slopend voor het koningspaar. Nu moesten ze om half 8 weer op die schuit zitten, ik vraag me af of ze wel tijd hadden om te eten. Vooral Maxima zat denk ik krap. Ze heeft ook steeds een andere jurk aan en een ander kapsel. Dat zal wel veel getstress zijn geweest.
Weer wat geleerdquote:
De vrouw van de Kerstman.quote:
Voor 8ton per jaar wil ik dat ook wel 1 dagje doen hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me wel slopend voor het koningspaar. Nu moesten ze om half 8 weer op die schuit zitten, ik vraag me af of ze wel tijd hadden om te eten. Vooral Maxima zat denk ik krap. Ze heeft ook steeds een andere jurk aan en een ander kapsel. Dat zal wel veel getstress zijn geweest.
Hoort ook niet bij Amsterdam...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat is Noord toch afgrijselijk lelijk
Ja, zes uur balletje gehakt, groente en aardappel en om half zeven aan de vlaflip. Wat nou dineren?quote:
Een oranje tompouce van de HEMAquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan om half tien dus pas dineren, maar daar tussendoor net hebben ze vast wel even snel een roomsoes weggehapt
per jaar, per dag je ziet hem toch wel hoop ik?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor 8ton per jaar wil ik dat ook wel 1 dagje doen hoor.
De oranjes zijn bepaald niet slank.quote:
Famke?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Femke, de vrouw van Van der Laan.
Ze hebben vanmiddag een receptie gehad, vast wel een broodje gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan om half tien dus pas dineren, maar daar tussendoor net hebben ze vast wel even snel een roomsoes weggehapt
Oh wat een dramaquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
walgelijk om te zien, idioten die met vlaggetjes zwaaien
Die heeft gewoon wat gegeten terwijl ze bij de kapper zat. Multitasken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Niet zo zuur doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet Noord dit is Java Eiland of zo.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
iets aan het IJ laten we het daarbij latenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet Noord dit is Java Eiland of zo.
Walgelijk... Really?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Ze hebben gisteren al gegeten, dat grote diner in het Rijksmuseum.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Aventura het volgende:
Verkrachten bedoel je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Armin gaat zo rocken in z'n bolerootje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |