PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
De weg naar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:29 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Oh weet jij de weg misschien? Ik ben verdwaald
Ik heb het scherm naast de TV staan en dan ga ik op de bank zitten. 3 a 4 meter verderquote:
HupHollandHup?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
Allemaal even mijn post op futhead over wefut upvoten..![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/9941718/
Gezontheit?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ja sorry ik ben een beetje ziek
Geen verkoudheid toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ja sorry ik ben een beetje ziek
Heel aardig van je, maar liever geen reclame maken op andere FUT-sites, behalve EA.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel aardig van je, maar liever geen reclame maken op andere FUT-sites, behalve EA.
Wefut zal deze fifa niet echt bekend worden... bij fut 14 moeten jullie veel reclame makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel aardig van je, maar liever geen reclame maken op andere FUT-sites, behalve EA.
Ik heb een custom color background:quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu pas die oranje achtergrond omdat ik vandaag nog niet had gerefreshed
Why not?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dictatortjequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Karmawhore.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
Ongezontheit dan maarquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:36 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik heb de waterpokken
Hier een paar pareltjes van de user : querquote:
kut kinderen, ga het koningslied meezingenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:38 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Hier een paar pareltjes van de user : quer
ONZ / Vliegtuig
ONZ / quer is back
ONZ / quer is hardcore
ONZ / Pipa shop
ONZ / Ik ben turk
Oke dat snap ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat wij ook niet willen dat dat op WeFut gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef quer het volgende:
Toen was ik dronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja, 2 stukjes tussendoor dat ik aan een nare ziekte moest denken. Verder wel een aardig deuntje, maar geen meezinger.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Best een goed nummer tot die verschrikkelijke rap
Helemaal eens. Daarvoor heeft het wel wat episch, tot ineens die rappertjes om de hoek komen kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Best een goed nummer tot die verschrikkelijke rap
Daar sta je danquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kut kinderen, ga het koningslied meezingen
En ik word dan genotmiddelen gebruiker genoemdquote:
Ja, nu is ie al afgelopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?
Daar sta je dan
Ieder mens heeft een taak in dit leven Alles gedaan om je voor te bereiden
Daar is het dan
Je belooft dat je alles zult geven
Iedere stap die je zette die leidde naar hier En kijk om je heen
Wij lopen met je mee
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Een strijd, twee levens
We staan voor elkaar, niet te breken Een vlag, twee leeuwen
Met elkaar in de zon en de regen
Zij aan zij, borst vooruit
Trots als een pauw, dit is ons geluid
En hoe klein we ook zijn
Onze daden zijn groot
Gaan niet onderuit
Voor jou, mijn kind
Voor m’n pa, voor m’n ma
Loop voor jou door de wind en regen En zal achter je blijven staan
Ik draag een vaandel met jouw naam Geloof in jou zolang we bestaan
Ik bouw een dijk met m’n blote handen En hou het water bij jou vandaan
Laat me weten wat je droomt
Waar je hart zo naar verlangt
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is En als je ooit je weg verliest
Ben ik je baken in de nacht
Ik wijs je de haven in de duisternis
Ik zal strijden als een leeuw Tot het jou aan niets ontbreekt Hou je veilig zo lang als ik leef
Jeuj, Djeetje gaat het gebruikenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef Doosopwielen het volgende:
hey jongens jullie moeten blij zijn ik heb een youtuber gevraagd of hij wefut voor zijn serie wou gebruiken. en dat vond hij een goed plan
Ik heb 1 keer gehad slechts dat ik de discussie hier niet meer kon volgen door genotmiddelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:43 schreef quer het volgende:
[..]
En ik word dan genotmiddelen gebruiker genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ze hebben niet eens de moeite genomen om überhaupt de spelfouten eruit te halen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef quer het volgende:
Maar mijn gedrag zal verbeteren want, als ik nu al die topics teruglees was ik echt een mongool/kneusje noem het op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Joepie de plassiequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee niet die baggeraar
maar iemand anders met 300 subs!!!
Klopt hij is mijn voorbeeld in t dagelijks leven op t forum en op vakantiequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GrmblDat zegt Donald Duck toch ook wel eens als hij pissig is?
Dit is de post die je wist dat zou komenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?
Daar sta je dan
Ieder mens heeft een taak in dit leven Alles gedaan om je voor te bereiden
Daar is het dan
Je belooft dat je alles zult geven
Iedere stap die je zette die leidde naar hier En kijk om je heen
Wij lopen met je mee
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Een strijd, twee levens
We staan voor elkaar, niet te breken Een vlag, twee leeuwen
Met elkaar in de zon en de regen
Zij aan zij, borst vooruit
Trots als een pauw, dit is ons geluid
En hoe klein we ook zijn
Onze daden zijn groot
Gaan niet onderuit
Voor jou, mijn kind
Voor m’n pa, voor m’n ma
Loop voor jou door de wind en regen En zal achter je blijven staan
Ik draag een vaandel met jouw naam Geloof in jou zolang we bestaan
Ik bouw een dijk met m’n blote handen En hou het water bij jou vandaan
Laat me weten wat je droomt
Waar je hart zo naar verlangt
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is En als je ooit je weg verliest
Ben ik je baken in de nacht
Ik wijs je de haven in de duisternis
Ik zal strijden als een leeuw Tot het jou aan niets ontbreekt Hou je veilig zo lang als ik leef
Negeer wat ik hiervoor zei:quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt hij is mijn voorbeeld in t dagelijks leven op t forum en op vakantie
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt hij is mijn voorbeeld in t dagelijks leven op t forum en op vakantie
For this time, I'll see it through the fingersquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens de moeite genomen om überhaupt de spelfouten eruit te halen.![]()
Best een aardig nummer, maar kom op zeg.
Was je er klaar voor?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is de post die je wist dat zou komen
Wow vetcoolquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:48 schreef eQuaL het volgende:
Nogmaals, 1.000.000 coins (360) te koop. Voor 50 euro mag je alles in 1 keer hebben...
zeker met addmefast ofzo troep site gebruiktquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:49 schreef quer het volgende:
Ik heb ook een youtube account met 4k~volgers
alleen ga ik niet zeggen hoe dat account heet. aangezien ik niet gelinkt wil worden met quer
Nee, ik ken die sites niet eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:50 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
zeker met addmefast ofzo troep site gebruikt
Ik wil geen link met forum.fok of querquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
oke geef me je yt kanaal
ik promoot die wel effe via de mijne
de w van voorvocht, kom op, kom opquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
Iedere fokker heeft geen taak in dit leven , alles gedaan om ons voortebereiden
Haha jeej wat een goei xPquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De w van voorvocht stampot poepen
geen zorgen morgen ben ik weer wegquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is weer een triest avondje hier inderdaad
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
oke wat is de 2e letter?
we bouwen het stapje voor stapje op.
Inspanning?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
Ik heb blosjes op mijn wangen en dat komt niet door de rouge die ik er vanochtend op heb gedaan
Dependsquote:
Dat is mogelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:56 schreef quer het volgende:
Ik had het al gevraagd dacht ik... maar ik ben het antwoord vergeten ()
Als iets gister in de post is gezet krijg ik het dan morgen?
Ja. Eerste keer dat je gebruik maakt van het fenomeen post?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:56 schreef quer het volgende:
Ik had het al gevraagd dacht ik... maar ik ben het antwoord vergeten ()
Als iets gister in de post is gezet krijg ik het dan morgen?
Ga alsjeblieft niet weg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is weer een triest avondje hier inderdaad
Nee maar ik snapte het niet meer helemaal ivm koninginnedagquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Eerste keer dat je gebruik maakt van het fenomeen post?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Eerste keer dat je gebruik maakt van het fenomeen post?
Gewoon 1 dag later..anders had je het vandaag gekregen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:58 schreef quer het volgende:
[..]
Nee maar ik snapte het niet meer helemaal ivm koninginnedag
al over de 5000quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn profiel zegt nee
Zorgen maken om Tbakkertquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jongens ik maak me zorgen om tbakkert is ie dood ofzo
Zeg dat welquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Deze gozer pakt de TOTW suggestions wel erg professioneel aan
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2395205.pag
Plak er ekkes een E aanquote:
Goossens LWquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2395205.page
Henderson LMquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Omkijken naar medefokkersquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef quer het volgende:
[..]
Zorgen maken om Tbakkert![]()
die is vast op vakantie ofzo
Ik kijk wel eerst linksonder of het geen perversigheden zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Plak er ekkes een E aan
Wel goed om te zien dat je op al mijn linkjes klikt![]()
![]()
![]()
Koop FM13. en maken we een FOK! groep!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:02 schreef Doosopwielen het volgende:
maar jongens ik stel voor dat we met zijn alleen een osm account gaan maken en osm gaan spelen
wie doet mee???
Ik ben best wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk wel eerst linksonder of het geen perversigheden zijn
Als Henderson CAM zou zijn dan Goossens ook.quote:
Tatjana.quote:
Weer een goede CAM als LM.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind het allemaal weer welletjes, zeker als ze schrijfsters gaan interviewen. Doe mij maar een goeie pot voetbal
* vandermar tekentquote:
Beter doe je normaal klini clownquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef quer het volgende:
Maar mijn gedrag zal verbeteren want, als ik nu al die topics teruglees was ik echt een mongool/kneusje noem het op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat goed.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Draaideurcrimineel.quote:
Zolang Ronaldo het eerste doelpunt maakt, maakt mij dat niets uitquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Reus laar Essien alle hoeken van het veld zien
SPOILERquote:
van buiten de 16?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang Ronaldo het eerste doelpunt maakt, maakt mij dat niets uit
Hoezoquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang Ronaldo het eerste doelpunt maakt, maakt mij dat niets uit
¤¤¤quote:
Ik speelde gisteren tegen iemand met PSG Sissoko en Ibra als spitsenduo en verder het hele team een attr kaartje..bij kick-off pauzeerde hij meteen, zette hij het naar 5atb met Sissoko achterin en toen heeft hij 90 minuten lang achterin rondgetikt..2e ronde gold cup was het. Steeds als hij merkte dat ik in slaap viel speelde hij naar Aubemeyang die dan een sprint langs de hele zijlijn deed en een cross gaf op Ibra. Dit probeerde hij 3x en in de 90e minuut lukte het en verloor ik met 1-0quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand met een 5 atb team met Weston-Slew-Powell voorin met 0-5 vernederen ftwDie laatste 2 hadden een attributes kaart.
Mourinhoquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen iemand met PSG Sissoko en Ibra als spitsenduo en verder het hele team een attr kaartje..bij kick-off pauzeerde hij meteen, zette hij het naar 5atb met Sissoko achterin en toen heeft hij 90 minuten lang achterin rondgetikt..2e ronde gold cup was het. Steeds als hij merkte dat ik in slaap viel speelde hij naar Aubemeyang die dan een sprint langs de hele zijlijn deed en een cross gaf op Ibra. Dit probeerde hij 3x en in de 90e minuut lukte het en verloor ik met 1-0
In mijn 4 of 5 keer balbezit wel 2 keer de paal geraakt
Zulke mensen
Zulke mensen verpesten FIFAquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen iemand met PSG Sissoko en Ibra als spitsenduo en verder het hele team een attr kaartje..bij kick-off pauzeerde hij meteen, zette hij het naar 5atb met Sissoko achterin en toen heeft hij 90 minuten lang achterin rondgetikt..2e ronde gold cup was het. Steeds als hij merkte dat ik in slaap viel speelde hij naar Aubemeyang die dan een sprint langs de hele zijlijn deed en een cross gaf op Ibra. Dit probeerde hij 3x en in de 90e minuut lukte het en verloor ik met 1-0
Zulke mensen
En dan kan jij het niet laten om even een berichtje te sturen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zulke mensen
Ik had een keer een situatie dat ik niet met 0-4 mocht verliezen toen pakte ik gewoon 5 rode kaarten werd t 0-3 terwijl ik 0-11 achterstondquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan kan jij het niet laten om even een berichtje te sturen?
Schaam je...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik had een keer een situatie dat ik niet met 0-4 mocht verliezen toen pakte ik gewoon 5 rode kaarten werd t 0-3 terwijl ik 0-11 achterstondwerd even helemaal uitgescholden
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan kan jij het niet laten om even een berichtje te sturen?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
En toen zei hij dat hij het deed omdat hij gehandicapt werd door mijn silver team. Daarna heb ik mijn excuses aangeboden omdat ik niet wist dat hij gehandicapt was. En daarna schold hij me in het Duits uit.
Arsloch en scheissholländer ofzo..weet niet meer preciesquote:
En toen heb je je fiets teruggevraagd? Dat doe ik namelijk altijd zodra ik merk dat het een Duitser isquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
En toen zei hij dat hij het deed omdat hij gehandicapt werd door mijn silver team. Daarna heb ik mijn excuses aangeboden omdat ik niet wist dat hij gehandicapt was. En daarna schold hij me in het Duits uit.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toen heb je je fiets teruggevraagd? Dat doe ik namelijk altijd zodra ik merk dat het een Duitser is
Serieus. En als ze dat niet snappen, zeg ik dat hij het maar eens bij zijn opa na moet vragen.quote:
Dan ontkennen ze de hele oorlog johquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus. En als ze dat niet snappen, zeg ik dat hij het maar eens bij zijn opa na moet vragen.
Crowdsurfen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een bazenactie van WA om even naar het podium te gaan
Zelfs dat heb ik eens meegemaakt. Mijn reactie: dat zou ik ook doen als je voorvader een kampcommandant is geweest. Verder ben ik echt niet gegaanquote:
Ik moet altijd hieraan denkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik eens meegemaakt. Mijn reactie: dat zou ik ook doen als je voorvader een kampcommandant is geweest. Verder ben ik echt niet gegaan
quote:
En lagere finishing als je hem net bij die kans zag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef BDIL het volgende:
Higuain verdient wel hogere dribbling als je hem zo aan de bal ziet
Ewa Rijst, dikke flappen gemaakt ?quote:
Mijne komt morgen aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:11 schreef Rijst het volgende:
Gister in FM wou ik met Fer halen. Clubs waren al akkoord maar Fer wou niet naar Swansea
al heel lang..Casillas was zijn basisplaats eerst ook al kwijt aan Adanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef Rijst het volgende:
Heeft Mourinho fittie met Casssisisisissislas?
Wat een mafkees.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
al heel lang..Casillas was zijn basisplaats eerst ook al kwijt aan Adan
Ja natuurlijk. Beter ruilen ze hem in voor Valdes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Mourinho bedoelt?
Valdes wil toch weg? Dat zou een stunt zijn: Casillas naar Barcaquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Beter ruilen ze hem in voor Valdes.
Mourinho gaat gewoon weg en dan is Casillas weer eerste keeper.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Beter ruilen ze hem in voor Valdes.
Met goede CB's erbij en ze winnen de CL weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Valdes wil toch weg? Dat zou een stunt zijn: Casillas naar Barca
Ben benieuwd wie Mourinho gaat opvolgen dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mourinho gaat gewoon weg en dan is Casillas weer eerste keeper.
Aad de Mosquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie Mourinho gaat opvolgen dan.
Louis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie Mourinho gaat opvolgen dan.
Kneusquote:
In dat geval kan Peppeh het wel schudden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef Rijst het volgende:
vd Gijp lijkt me een geschikte kandidaat. Die geilt altijd op die jongens als Sjaabie alonso en euziel
En Modric ook. Die is te klein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval kan Peppeh het wel schudden.
jbgsquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde net nog de finale en na een 3-0 achterstand kwam ik terug tot 3-3 om in de verlenging alsnog te verliezenKut spel.
Jij maakt je zorgen om ons?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie zijn wel buiten geweest vandaag mag ik hopen?
quote:
Zou lekker snugger zijn nu in deze hype-tijd.quote:
ja money to blowquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou lekker snugger zijn nu in deze hype-tijd.
blessure denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef quer het volgende:
Waarom is Gotze gewisseld? ik keek pas vanaf minuut 35
Ben je er nu al achter?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef quer het volgende:
Waarom is Gotze gewisseld? ik keek pas vanaf minuut 35
Italiaans zekerquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe smaakte de zelfgemaakte spaghetti?,
En heb je nog nieuwe ideeën voor teams opgedaan?,
Ja smaakte prima, lekker veel champignons erin met knoflook en kruiden, pittige sausquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe smaakte de zelfgemaakte spaghetti?,
En heb je nog nieuwe ideeën voor teams opgedaan?,
champignons en dan pittig? wait what?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja smaakte prima, lekker veel champignons erin met knoflook en kruiden, pittige saus
Dat kan gewoon hoor..quote:
Dat gaat sowieso niet meer gebeuren..quote:
in die american football termen oid waar je het over had wel als hij daar een vrije trap had gegevenquote:
Dan was 1 field goaltje genoeg jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in die american football termen oid waar je het over had wel als hij daar een vrije trap had gegeven
Zal wel niet meer dan 40k gaan kostenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef Rijst het volgende:
Geen KoningscupMaar morgen wel IF Huntelaar
Heb 100k voor hem over.
Omdat hij een cunt is die vanaf minuut 1 tijdrekt...quote:
Hoe bedoel je niet meer?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:24 schreef Fuszy het volgende:
Dat verhaal over Dortmund klinkt hetzelfde als bij Feyenoord. Helaas zie ik Feyenoord niet meer in de finale van de CL staan. Geen enkele Nederlandse club helaas.
Zoveel jaar geleden op de rand van de afgrond. Noodzakelijk moest het met jeugd en af en toe werd er een klein beetje geld gevonden voor een aankoop.quote:
Nottingham Forest heeft de Europa Cup 1 ook 2x gewonnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zoveel jaar geleden op de rand van de afgrond. Noodzakelijk moest het met jeugd en af en toe werd er een klein beetje geld gevonden voor een aankoop.
Nederlandse clubs hebben de Europa Cup 1 anders gewonnen hoor. Zo ook Feyenoord.
Ajax ook en die zullen ook nooit meer in de finale staan, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nottingham Forest heeft de Europa Cup 1 ook 2x gewonnen.
OMFG epic slotfase
DORTMUND*quote:
Gewoon dat het vroeger heel anders ging dan nu.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ajax ook en die zullen ook nooit meer in de finale staan, dus wat is je punt?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ajax ook en die zullen ook nooit meer in de finale staan, dus wat is je punt?
Bel mij als Ajax in de komende 10 jaar in Cl finale staat.quote:
in een 1/8e finalequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bel mij als Ajax in de komende 10 jaar in Cl finale staat.
EA logic.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan Varane nog steeds zo langzaam zijn in FIFA (behalve dat Liga BBVA CBs langzamer zijn dan andere CBs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |