PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
De weg naar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:29 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Oh weet jij de weg misschien? Ik ben verdwaald
Ik heb het scherm naast de TV staan en dan ga ik op de bank zitten. 3 a 4 meter verderquote:
HupHollandHup?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
Allemaal even mijn post op futhead over wefut upvoten..![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/9941718/
Gezontheit?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ja sorry ik ben een beetje ziek
Geen verkoudheid toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ja sorry ik ben een beetje ziek
Heel aardig van je, maar liever geen reclame maken op andere FUT-sites, behalve EA.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel aardig van je, maar liever geen reclame maken op andere FUT-sites, behalve EA.
Wefut zal deze fifa niet echt bekend worden... bij fut 14 moeten jullie veel reclame makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel aardig van je, maar liever geen reclame maken op andere FUT-sites, behalve EA.
Ik heb een custom color background:quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu pas die oranje achtergrond omdat ik vandaag nog niet had gerefreshed
Why not?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dictatortjequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Karmawhore.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
Ongezontheit dan maarquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:36 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik heb de waterpokken
Hier een paar pareltjes van de user : querquote:
kut kinderen, ga het koningslied meezingenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:38 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Hier een paar pareltjes van de user : quer
ONZ / Vliegtuig
ONZ / quer is back
ONZ / quer is hardcore
ONZ / Pipa shop
ONZ / Ik ben turk
Oke dat snap ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat wij ook niet willen dat dat op WeFut gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef quer het volgende:
Toen was ik dronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja, 2 stukjes tussendoor dat ik aan een nare ziekte moest denken. Verder wel een aardig deuntje, maar geen meezinger.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Best een goed nummer tot die verschrikkelijke rap
Helemaal eens. Daarvoor heeft het wel wat episch, tot ineens die rappertjes om de hoek komen kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Best een goed nummer tot die verschrikkelijke rap
Daar sta je danquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kut kinderen, ga het koningslied meezingen
En ik word dan genotmiddelen gebruiker genoemdquote:
Ja, nu is ie al afgelopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?
Daar sta je dan
Ieder mens heeft een taak in dit leven Alles gedaan om je voor te bereiden
Daar is het dan
Je belooft dat je alles zult geven
Iedere stap die je zette die leidde naar hier En kijk om je heen
Wij lopen met je mee
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Een strijd, twee levens
We staan voor elkaar, niet te breken Een vlag, twee leeuwen
Met elkaar in de zon en de regen
Zij aan zij, borst vooruit
Trots als een pauw, dit is ons geluid
En hoe klein we ook zijn
Onze daden zijn groot
Gaan niet onderuit
Voor jou, mijn kind
Voor m’n pa, voor m’n ma
Loop voor jou door de wind en regen En zal achter je blijven staan
Ik draag een vaandel met jouw naam Geloof in jou zolang we bestaan
Ik bouw een dijk met m’n blote handen En hou het water bij jou vandaan
Laat me weten wat je droomt
Waar je hart zo naar verlangt
Ik zal niet rusten tot het waar geworden is En als je ooit je weg verliest
Ben ik je baken in de nacht
Ik wijs je de haven in de duisternis
Ik zal strijden als een leeuw Tot het jou aan niets ontbreekt Hou je veilig zo lang als ik leef
Jeuj, Djeetje gaat het gebruikenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef Doosopwielen het volgende:
hey jongens jullie moeten blij zijn ik heb een youtuber gevraagd of hij wefut voor zijn serie wou gebruiken. en dat vond hij een goed plan
Ik heb 1 keer gehad slechts dat ik de discussie hier niet meer kon volgen door genotmiddelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:43 schreef quer het volgende:
[..]
En ik word dan genotmiddelen gebruiker genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ze hebben niet eens de moeite genomen om überhaupt de spelfouten eruit te halen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef quer het volgende:
Maar mijn gedrag zal verbeteren want, als ik nu al die topics teruglees was ik echt een mongool/kneusje noem het op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Joepie de plassiequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee niet die baggeraar
maar iemand anders met 300 subs!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |