SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is gewoon raar :l
Nee, serieus, ik vraag me af waarom gays het koningshuis zo leuk vinden of het songfestival... Er zit een redenatie achter...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo handig, dan sterft het snel uit.
Glitter, glamour en het 'sproojes'-gedoe misschien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik vraag me af waarom gays het koningshuis zo leuk vinden of het songfestival... Er zit een redenatie achter...
Kan, maar toch... ik weet niet zoveel glitter zie ik nl. niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Glitter, glamour en het 'sproojes'-gedoe misschien?
Ik blijf wel bij Nl1. Alhoewel die herhalingen ook niks zijn..quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:01 schreef n00b13 het volgende:
Het concert wordt live uitgezonden op Best24. Ziggo (151)
Even zwaaienquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
Dat is wel professioneel, de mics open laten.
Mensen houden daar niet meer van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:02 schreef Basekid_NZ het volgende:
Op SlamTV is het live concert vanuit Alkmaar als mensen meer van dance houden.
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Lucky TV kan de komende weken helemaal los.
Ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Die gast heeft echt veel filmpjes nu.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |