Ik zou gewoon een grand theft auto zetten als ik jou was. #yolo #swagquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt voor 1 van de 2.
Zou je wachten, of kiezen voor de 3?
Als het jou voornamelijk om GTA5 te doen is, zou ik sowieso nog even wachten, en kijken of er de komende maanden alsnog een aankondiging gedaan wordt wat betreft een next-gen versie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zit zwaar te twijfelen om een PS3 te kopen. Of zal ik toch wachten op de PS4?
Iemand advies?
Yep, daar hoop ik eerlijk gezegd ook op. Je blijft nu toch zitten met de beperkingen van current-gen, en het zou toch geweldig zijn als je deze game in 1080p zou kunnen spelen, zonder slow-down, pop-ups, etc etc.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik zit ook te twijfelen maar ik heb nog wel redelijk wat geduld
Next gen versie zou wel top zijn natuurlijk
Oke, maar stel dat hij uitkomt op PS4, dan moet je na de release van GTA 5 sowieso nog 2 maanden wachten. Dat is killingquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik zit ook te twijfelen maar ik heb nog wel redelijk wat geduld
Next gen versie zou wel top zijn natuurlijk
Previews van ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog 40 minuten tot de previews trouwens
De video blijft ladenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)-grand-theft-auto-v/
"euh, euh, euuuuuh, euhhh"quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)-grand-theft-auto-v/
Wat is een soundscore?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel leuk dat er nu ook een soundscore in zit. Dat had je bij LA Noire ook en dat voegt toch wel wat toe.
Zo toch maar even een 2ehandse Xbox 360 op de kop getikt. Wil deze game toch wel echt gaan spelen hoor.
En ook al komt die voor de next gen, dan gaat dat toch nog wel een paar maanden langer duren vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |