abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125909028
hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een profiel aangemaakt omdat ik graag jullie advies wil hebben.

Bij mij op school zit een meisje waar ik verliefd op ben, maar ik weet niet hoe ik t haar moet vertellen.
We gaan op zich wel goed met elkaar om, maar verder dan korte gesprekjes op school komt het meestal niet.

Ik ben 18 jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Het probleem is dus dat ik dus totaal geen ervaring heb met zulke dingen. Maar omdat zij de eerste is waar ik echt verliefd op ben wil ik 't d'r wel graag vertellen, maar ik ben dan weer zo'n schijterd die dat niet durft.

Heeft er iemand tips voor mij hoe ik dit het beste (en enigszins subtiel) kan aanpakken.

alvast bedankt.
pi_125909059
Vraag haar eerst eens mee uit
I'm not a sinner.
pi_125909089
Hoe denk je dat je aan die ervaring zult komen?

"zou je het leuk vinden om eens een keer dit of dat te gaan doen?".

Niet te moeilijk denken, nee heb je en ja kun je krijgen.
pi_125909162
quote:
dat bedoel ik dus met 'schijterd'. buiten school gaan we nauwelijks met elkaar om, dus het komt wel ineens uit de lucht vallen als ik zeg, 'zullen we eens samen wat doen?'.
  dinsdag 30 april 2013 @ 16:58:26 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_125909173
gulp open en fappen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:00:28 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125909239
"Ik vind je leuk"
pi_125909304
Gebruik een pick up line
pi_125909316
beetje risico durven nemen!
gewoon mee uit vragen of zeggen dat je haar leuk vind, zo kom je er nooit achter of ze jou ook leuk vind of niet
pi_125909335
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Gebruik een pick up line
Ga naar haast staan, haal een pakje lucky strike uit je broekzak en vraag "heb je een vuurtje?"
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:04:49 #10
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_125909347
Nee heb je en ja kun je krijgen.

Niet geschoten is altijd mis.

Als je niet op een topic klikt zal je nooit erachter komen wat erin geschreven staat.
pi_125909424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:

Als je niet op een topic klikt zal je nooit erachter komen wat erin geschreven staat.
... aan iemand anders vragen wat er in staat.
pi_125909438
Je vader moet wel een kunstrover zijn want jij bent een meesterwerk.
Is je vader gehandicapt? Want jij bent speciaal.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?

Nu moet het wel goed komen ^O^
  dinsdag 30 april 2013 @ 17:08:28 #13
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_125909454
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef D0808 het volgende:

[..]

Dat kan ook, zal alleen niet zo handig zijn van ts.
pi_125909597
Zorg dat ze zich prettig in je buurt voelt.
Maak grappen waar ze om moet lachen.
Bouw lichamelijk contact op. (Maar niet gelijk haar tiet vastpakken).
Beetje mysterieus blijven.
> Wederzijdse verliefdheid.

Tenzij je gewoon een hele vieze guy bent, dan ben je kansloos.
pi_125909807
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef D0808 het volgende:

[..]

Gewoon basisschoolstijl je beste vriend aan haar beste vriendin laten vragen _O_
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_125909809
"Zullen we samen wat gaan drinken?"

Wij kerels denken subtiel te zijn. Zij heeft meteen door dat jij haar leuk vindt. Zegt ja, of nee. Ja, veel plezier! Nee, uithuilen en iets anders zoeken.
pi_125909833
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Je vader moet wel een kunstrover zijn want jij bent een meesterwerk.
Is je vader gehandicapt? Want jij bent speciaal.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?

Nu moet het wel goed komen ^O^
Dit vraagt om een topic met foute openingszinnen...
pi_125910549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef beerten het volgende:

[..]

Dit vraagt om een topic met foute openingszinnen...
Laat je gaan zou ik zeggen
pi_125910606
Dus aangezien ik toch niet durf om haar meteen uit te vragen of te zeggen dat ik d'r leuk vindt, is het beste gewoon om geleidelijk aan steeds meet met d'r om te gaan en dan langzaam duidelijk maken dat ik haar leuker vind dan normaal.
pi_125910679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef porsche0907 het volgende:
Dus aangezien ik toch niet durf om haar meteen uit te vragen of te zeggen dat ik d'r leuk vindt, is het beste gewoon om geleidelijk aan steeds meet met d'r om te gaan en dan langzaam duidelijk maken dat ik haar leuker vind dan normaal.
Als je graag lid wil worden van de Friendzone club dan is dat wel een puik plan ja.
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:45:07 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125914386
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Gewoon basisschoolstijl je beste vriend aan haar beste vriendin laten vragen _O_
Ik moest dat een keer doen voor een vriend, maar toen wilde ze alleen verkering met mij...

Ik hield daarna trouwens wel de basisschool-traditie in stand door het via het haar vriendin uit te maken :@
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:05:58 #22
397387 PierGerlofsDonia
Harder, sterker, sneller
pi_125938666
Niet vertellen dat je haar leuk vind. Maar laten zien dat je haar leuk vind. Bijv. door haar uit te vragen!

Als je laat weten dat je verliefd bent kunnen er twee dingen gebeuren.
Zei is het ook ---> Mogelijk goed resultaat voor jouw.
Zei is het (nog) niet ---> Slecht resultaat voor jouw

Het is dus ongeveer 50-50. Als je van gokken houd zou ik het vertellen. Beter laat je sterk iniatief zien, zorg je dat ze zich veilig en zorgenloos bij je voelt, laat je haar lachen en.... zoen je haar.

Gedraag je vervolgens niet aanhankelijk, dat zal verkeerd voor je uit pakken. Wees een tikje afstandig/cool. Zei zal nu in een situatie komen waarin zei ook verliefd op jouw kan worden.

Mensen worden verliefd als ze denken aan een persoon die NIET bij hun is. Kortom je moet er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk positief over/aan je denkt. Bijvoorbeeld als ze denkt aan die leuk avond gisteren, waar ze veel heeft gelachen en er grappige dingen zijn gebeurt samen met die leuke jongen....

[ Bericht 0% gewijzigd door PierGerlofsDonia op 01-05-2013 13:44:14 ]
pi_125953442
quote:
Niet vertellen dat je haar leuk vind. Maar laten zien dat je haar leuk vind. Bijv. door haar uit te vragen!

Het is dus ongeveer 50-50. Als je van gokken houd zou ik het vertellen. Beter laat je sterk iniatief zien, zorg je dat ze zich veilig en zorgenloos bij je voelt, laat je haar lachen en.... zoen je haar.

Gedraag je vervolgens niet aanhankelijk, dat zal verkeerd voor je uit pakken. Wees een tikje afstandig/cool. Zei zal nu in een situatie komen waarin zei ook verliefd op jouw kan worden.

Mensen worden verliefd als ze denken aan een persoon die NIET bij hun is. Kortom je moet er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk positief over/aan je denkt. Bijvoorbeeld als ze denkt aan die leuk avond gisteren, waar ze veel heeft gelachen en er grappige dingen zijn gebeurt samen met die leuke jongen....
Bedankt voor de tips. Ik heb voor het laatste semester een vak samen met haar, misschien dat ik dan meer interesse in haar kan tonen (maar dan zodat zij het ook merkt. :P )
We delen een beetje dezelfde interesses, dus dat scheelt.
pi_125953553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef beerten het volgende:
"Zullen we samen wat gaan drinken?"

Wij kerels denken subtiel te zijn. Zij heeft meteen door dat jij haar leuk vindt. Zegt ja, of nee. Ja, veel plezier! Nee, uithuilen en iets anders zoeken.
True :D :P
Alhoewel je ook wel eens wat voor de gezelligheid wil gaan drinken :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:29:08 #25
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_125953570
zeg dat je een chick zoekt voor je cock

dan een wink

beetje zwoel kijken erbij niet te moeilijk
pi_125954332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

True :D :P
Alhoewel je ook wel eens wat voor de gezelligheid wil gaan drinken :')
Jep, maar denk je er niet over na ;) Dan stel je het gewoon voor. En mist zij de heerlijke onhandigheid en weet ze dat het onschuldig is.
pi_125966728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef porsche0907 het volgende:
Dit niet doen! Ik heb dat dus gedaan en nu zit ik met een kut vriendschap waar ik niks mee kan!
Fok it
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:56:26 #28
401879 AeliaDaAmora
Aiutati che Dio ti aiuta
pi_126006201
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
"Ik vind je leuk"
Horen wie het zegt, vrouwen hater nummer 1 vers uit Noord korea
Aelia De Amora
  vrijdag 3 mei 2013 @ 00:01:24 #29
401879 AeliaDaAmora
Aiutati che Dio ti aiuta
pi_126006405
Een porsche 911 kopen voor haar.

Aelia De Amora
pi_126008093
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:05 schreef PierGerlofsDonia het volgende:

Oke , dat stukje ''niet aanhankelijk maar cool'' snap ik dus niet (Misschien omdat ik een vrouw ben).
Meisjes (helemaal in schooltijd nog) zijn nog zoekende , proberen uit en zijn nog onzeker vaak.
Dus naar mijn mening niet toenadering zoeken en als ze er op in gaat weer afstand nemen , geloof me , werkt meestal niet hoor ;)
Dus , wat wel :P Idd meer gesprekjes aanknopen , grapjes maken , af en toe dr arm of hand or whatever aanraken. Zo beetje opbouwen ;)
Nja , mijn mening ;)
I Don't Have a Dirty Mind...
I Just Have a Sexy Imagination...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')