dat bedoel ik dus met 'schijterd'. buiten school gaan we nauwelijks met elkaar om, dus het komt wel ineens uit de lucht vallen als ik zeg, 'zullen we eens samen wat doen?'.quote:
Ga naar haast staan, haal een pakje lucky strike uit je broekzak en vraag "heb je een vuurtje?"quote:
... aan iemand anders vragen wat er in staat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
Als je niet op een topic klikt zal je nooit erachter komen wat erin geschreven staat.
Dat kan ook, zal alleen niet zo handig zijn van ts.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef D0808 het volgende:
[..]
... aan iemand anders vragen wat er in staat.
Gewoon basisschoolstijl je beste vriend aan haar beste vriendin laten vragenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef D0808 het volgende:
[..]
... aan iemand anders vragen wat er in staat.
Dit vraagt om een topic met foute openingszinnen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Je vader moet wel een kunstrover zijn want jij bent een meesterwerk.
Is je vader gehandicapt? Want jij bent speciaal.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?
Nu moet het wel goed komen
Laat je gaan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef beerten het volgende:
[..]
Dit vraagt om een topic met foute openingszinnen...
Als je graag lid wil worden van de Friendzone club dan is dat wel een puik plan ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef porsche0907 het volgende:
Dus aangezien ik toch niet durf om haar meteen uit te vragen of te zeggen dat ik d'r leuk vindt, is het beste gewoon om geleidelijk aan steeds meet met d'r om te gaan en dan langzaam duidelijk maken dat ik haar leuker vind dan normaal.
Ik moest dat een keer doen voor een vriend, maar toen wilde ze alleen verkering met mij...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Gewoon basisschoolstijl je beste vriend aan haar beste vriendin laten vragen
Bedankt voor de tips. Ik heb voor het laatste semester een vak samen met haar, misschien dat ik dan meer interesse in haar kan tonen (maar dan zodat zij het ook merkt.quote:Niet vertellen dat je haar leuk vind. Maar laten zien dat je haar leuk vind. Bijv. door haar uit te vragen!
Als je laat weten dat je verliefd bent kunnen er twee dingen gebeuren.
Zei is het ook ---> Mogelijk goed resultaat voor jouw.
Zei is het (nog) niet ---> Slecht resultaat voor jouw
Het is dus ongeveer 50-50. Als je van gokken houd zou ik het vertellen. Beter laat je sterk iniatief zien, zorg je dat ze zich veilig en zorgenloos bij je voelt, laat je haar lachen en.... zoen je haar.
Gedraag je vervolgens niet aanhankelijk, dat zal verkeerd voor je uit pakken. Wees een tikje afstandig/cool. Zei zal nu in een situatie komen waarin zei ook verliefd op jouw kan worden.
Mensen worden verliefd als ze denken aan een persoon die NIET bij hun is. Kortom je moet er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk positief over/aan je denkt. Bijvoorbeeld als ze denkt aan die leuk avond gisteren, waar ze veel heeft gelachen en er grappige dingen zijn gebeurt samen met die leuke jongen....
Truequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef beerten het volgende:
"Zullen we samen wat gaan drinken?"
Wij kerels denken subtiel te zijn. Zij heeft meteen door dat jij haar leuk vindt. Zegt ja, of nee. Ja, veel plezier! Nee, uithuilen en iets anders zoeken.
Jep, maar denk je er niet over naquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
True![]()
![]()
Alhoewel je ook wel eens wat voor de gezelligheid wil gaan drinken
Dit niet doen! Ik heb dat dus gedaan en nu zit ik met een kut vriendschap waar ik niks mee kan!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef porsche0907 het volgende:
Dus aangezien ik toch niet durf om haar meteen uit te vragen of te zeggen dat ik d'r leuk vindt, is het beste gewoon om geleidelijk aan steeds meet met d'r om te gaan en dan langzaam duidelijk maken dat ik haar leuker vind dan normaal.
Oke , dat stukje ''niet aanhankelijk maar cool'' snap ik dus niet (Misschien omdat ik een vrouw ben).quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:05 schreef PierGerlofsDonia het volgende:
Niet vertellen dat je haar leuk vind. Maar laten zien dat je haar leuk vind. Bijv. door haar uit te vragen!
Als je laat weten dat je verliefd bent kunnen er twee dingen gebeuren.
Zei is het ook ---> Mogelijk goed resultaat voor jouw.
Zei is het (nog) niet ---> Slecht resultaat voor jouw
Het is dus ongeveer 50-50. Als je van gokken houd zou ik het vertellen. Beter laat je sterk iniatief zien, zorg je dat ze zich veilig en zorgenloos bij je voelt, laat je haar lachen en.... zoen je haar.
Gedraag je vervolgens niet aanhankelijk, dat zal verkeerd voor je uit pakken. Wees een tikje afstandig/cool. Zei zal nu in een situatie komen waarin zei ook verliefd op jouw kan worden.
Mensen worden verliefd als ze denken aan een persoon die NIET bij hun is. Kortom je moet er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk positief over/aan je denkt. Bijvoorbeeld als ze denkt aan die leuk avond gisteren, waar ze veel heeft gelachen en er grappige dingen zijn gebeurt samen met die leuke jongen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |