30/4/13, de nieuwe 11/9/01.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat ga je nog heel, heel, heel vaak zien de komende tijd.
Dramatischer ook. Ik was toen heel jong, maar het was best spannend, je kon in de kerk het rumoer horen en er waren stemmen opgegaan om het voor de veiligheid maar in Den Haag te doen. Beatrix is daar toen zelf voor gaan liggen. Ook toen was ze al erg stoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
33 jaar geleden was het toch wel wat dynamischer.
Nee, dat is inderdaad niet om aan mij te bepalen, maar ik vind het zeker niet erg dat ze daar weg zijn gehaald. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou of de politie om dat te bepalen, maar aan hen zelf. Vervelend he, zo'n vrij land?
Die agent had meteen moeten zeggen dat er genoeg plaatsen zijn aangewezen om een tegengeluid te laten horen, en dat dat niet op de Dam is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Zorg er dan voor dat je je argumenten klaar hebt en dat je dus de 'inschattingsfout' van de politie kunt weerspreken.
Nu maak je het de politie wel erg makkelijk.
Nu was het gewoon een simpele effectieve verwijdering van ongewenst gedrag dat eigenlijk mocht.
Ze heeft haar kans laten lopen om een zichtbare campagne te kunnen voeren.
Nu is ze gewoon een van velen die er niet toe doen.
De politie stond met zijn bek vol tanden he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Zorg er dan voor dat je je argumenten klaar hebt en dat je dus de 'inschattingsfout' van de politie kunt weerspreken.
Nu was het gewoon een simpele effectieve verwijdering van ongewenst gedrag dat eigenlijk mocht.
Het was de politie die met de mond vol tanden stond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Ze is dus écht bij Pauw blijven slapen!quote:"Foto van republikein Hans Maassen en studente Joanna een paar seconden voor hun arrestatie. Joanna draagt wit t-shirt met "GEEN MENS IS ILLEGAAL""
Hoezo niet dan? Vind je het ook niet erg als jij onrechtmatig ergens van straat wordt geplukt omdat republikeinen jouw mening niet delen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet om aan mij te bepalen, maar ik vind het zeker niet erg dat ze daar weg zijn gehaald. Kom op zeg.
Ze is Hongaars. Goulash is een echte dikmaker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, die mevrouw Wilders heeft wel een dikke derrière zeg.....
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef marcodej het volgende:
De politie stond met zijn bek vol tanden he?
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef -CRASH- het volgende:
Vanavond vliegen er waarschijnlijk 4 F-16ns over Adam.
2 vanaf Leeuwarden 2 vanaf volkel
Eens kijken (op TV) of de Dutch Lion
er ook bijzit
[ afbeelding ]
Ze moest van de Dam geduwd worden? Wat moest ze nog meer doen dan? Zichzelf in brand steken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.
Er was simpelweg geen echte weerstand vanuit Joanna, terwijl ze genoeg tijd had om deze voor de hand liggende situatie voor te bereiden.
Wat zei de politie dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.
Er was simpelweg geen echte weerstand vanuit Joanna, terwijl ze genoeg tijd had om deze voor de hand liggende situatie voor te bereiden.
Discussieren doet hij maar in zijn vrije tijd. Hij heeft een strafbaar feit geconstateerd of niet. Hij staat met de bek vol tanden omdat hij dat niet heeft. Dan moet hij mensen met rust laten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die agent had meteen moeten zeggen dat er genoeg plaatsen zijn aangewezen om een tegengeluid te laten horen, en dat dat niet op de Dam is.
Jawel, daar begon het om 9.00 mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef marcodej het volgende:
Zijn die saluutschoten niet gefilmd trouwens? Die zie ik nergens.
Er waren camera's ja..quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef marcodej het volgende:
Zijn die saluutschoten niet gefilmd trouwens? Die zie ik nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |