Ze zouden opgepakt moeten worden...quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:33 schreef Doodloper het volgende:
koekhappen moet je van onderen doen en niet vanaf de zijkant, dom volk
Lekker politiek correct ook, ze zetten de negertjes in het middenquote:
Ma Flodderquote:
Lekkere tietjes.quote:
Ik krijg overal... oranje plekken van jou!quote:
Is Jiskefet voor de gelegenheid ook weer bij elkaar?quote:
Ik kan het mensen ook niet kwalijk nemen als ze me haten, zeker niet toen ik kind was, want kinderen zijn spuugirritantquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf ook kind geweest bla bla
Dat dus, Femke (of all people) moest haar uitleggen dat ze uit d'r nek zat te zwetsen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Werd gewoon afgebluft door Femke. Dat zegt genoeg.
Kees heeft wel een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is Jiskefet voor de gelegenheid ook weer bij elkaar?
Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo'n koning was er nooitquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:35 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik krijg overal... oranje plekken van jou!
Vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan het mensen ook niet kwalijk nemen als ze me haten, zeker niet toen ik kind was, want kinderen zijn spuugirritant
Is ook gewoon tijd vollullen wat ze hier doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:36 schreef Latert het volgende:
Wat hebben die deskundigen toch allemaal veel te melden
Daar kunnen we vrij zeker van zijn ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo'n koning was er nooit
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo'n koning was er nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |