Toch juist leuk? En dan heel hard BIER roepen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:23 schreef freako het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een probleem, dat ding is veel te groot. Hij zakt over zijn oren als ie het doet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:23 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Rutte: "We heben besloten amnestie te verlenen aan Robert M.!"
"We wilden de dag niet in een controverse trekken, dus asielzoekers waren geen optie."quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:23 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Rutte: "We heben besloten amnestie te verlenen aan Robert M.!"
Een vrijgezel die gaat pas slapen ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:23 schreef Deisyy het volgende:
Aan de oogjes van Rutte te zien is er gisteravond flink geschonken bij het diner.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
"We wilden de dag niet in een controverse trekken, dus asielzoekers waren geen optie."
fixed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Toch juist leuk? En dan heel hard BIER en TIETEN roepen.
Wiens sterretje zou hij gezien hebben dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:24 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapen ...
wtf jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef fratsman het volgende:
Die Marilene zou in Biafra ook niet opvallen.
Ik bedoelde het andersquote:
Waar is prins Ed?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef alors het volgende:
Blijf het geniaal vinden, een prinses die Anita heet
En samen met de vrouw een zonnebankje gepakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maurits heeft zijn sporttas bij zich en de knoopjes lekker los.
Zo had ik het ook opgevatquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders
Ik bedoelde dat ie eerst zou zeggen dat ze Robert M. gratie hadden verleend en vervolgens had gezegd dat ze niet voor asielzoekers hadden gekozen vanwege de controverse.
Lijkt me niet, Maxima was immers op dat moment al koningin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:26 schreef icloud het volgende:
Zei wimlex "mede namens u koningin "tijdens de balkonscene? doelend op zijn moeder.
Was het niet uw koningin?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:26 schreef icloud het volgende:
Zei wimlex "mede namens u koningin "tijdens de balkonscene? doelend op zijn moeder.
Doelend op zijn vrouw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:26 schreef icloud het volgende:
juist niet, hij is voor Ajaxquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef MensenToch het volgende:
Onze koning is voor Feyenoord, dat weet iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |