quote:
En toch denk ik dat we over 40 jaar een koningin van 1.90 hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dikte is dus ook een beetje genetisch zeg je..... zou kunnen. Ok, 'varkentjes' is natuurlijk wat a la Fok gezegd, maar feit is dat ze wat dikker zijn. Zeg niet dat ze daar wat aan kunnen doen..
Hitlergroet is voor je uit inderdaad. Dit was opzij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef marcodej het volgende:
Hitler deed hem heel anders. Geen hitlergroet dus, doorlopen mensen.
Hij wordt niet ouder, want reptilian.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:43 schreef Evertjan het volgende:
Herman van Veen ziet er nog hetzelfde uit als 20 jaar geleden
Sterker nog: het IS HvVquote:
Hoe keken de Fransen ertegen aan dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
ik ook, vooral ook met het Fransse commentaar, alleen jammer dat ze door het Nederlands heen praatten
inderdaad, meisje van 11 krijgt lamme arm van het zwaaien en direct hebben allerlei mensen dubieuze bijgedachten... of liever direct hebben allerlei dubieuze mensen bijgedachtenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef marcodej het volgende:
Hitler deed hem heel anders. Geen hitlergroet dus, doorlopen mensen.
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dikte is dus ook een beetje genetisch zeg je..... zou kunnen. Ok, 'varkentjes' is natuurlijk wat a la Fok gezegd, maar feit is dat ze wat dikker zijn. Zeg niet dat ze daar wat aan kunnen doen..
Jawel... duurt een paar uurtjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mooi, vanavond geen Joana bij P en W.
De Fransen zijn scheel van jaloezie en vinden dat onze buurlanden (Royaume Unie) veel van ons zouden kunnen leren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe keken de Fransen ertegen aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |