Ja het is meer een soort dagelijkse uitgave van de Elsevier.quote:Op maandag 29 april 2013 23:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar zit een zekere kern van waarheid in.
/understatement
WWEG MET DE ELITE, HET VOLK AAN T WOORD. Denk dat ie dat eigenlijk bedoeltquote:Op maandag 29 april 2013 23:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen professoren, we laten onze lezers aan het woord. Godverdomme, heeft die vetklep ooit de reacties op telegraaf.nl gelezen?.
Nog geen procent weet wie het isquote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een dom wicht, de tyfusEn dan nog zeggen dat ze veel sympatisanten heeft. Nog geen procent van de bevolking gok ik!
Ze gaat op de tafel dansen als WA straks wordt afgezet.quote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef Loop-y het volgende:
Zou Joanna nog wat opmerkelijks gaan doen? Er kijken waarschijnlijk 2 miljoen mensen nu
tetten flashen, bont is moord, alle dieren vrij!quote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef Loop-y het volgende:
Zou Joanna nog wat opmerkelijks gaan doen? Er kijken waarschijnlijk 2 miljoen mensen nu
Nee, alleen Monique mag dat!quote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze gaat op de tafel dansen als WA straks wordt afgezet.
Ze gaat strippen en op haar tieten staat weg met de koning.quote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef Loop-y het volgende:
Ik geloof niet dat we meer kunnen praten van een nek.quote:Op maandag 29 april 2013 23:53 schreef alors het volgende:
De nek van Sjuul wil uit zijn pak weglopen.
Niet alleen dat van Sjuul.... Ericaquote:Op maandag 29 april 2013 23:53 schreef alors het volgende:
De nek van Sjuul wil uit zijn pak weglopen.
wat maak je je druk. Wees blij dat er überhaupt een tegengeluid aanschuift.quote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een dom wicht, de tyfusEn dan nog zeggen dat ze veel sympatisanten heeft. Nog geen procent van de bevolking gok ik!
Denk het niet.quote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef Loop-y het volgende:
Zou Sjuul eigenlijk het monster van Loch Ness zijn?quote:Op maandag 29 april 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we meer kunnen praten van een nek.
Hier heb je niks aan, inhoudelijk 0,0.quote:Op maandag 29 april 2013 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wat maak je je druk. Wees blij dat er überhaupt een tegengeluid aanschuift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |