Ja jij bent zo'n ontwikkelde erudiete geestquote:Op maandag 29 april 2013 23:29 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Dan bedoel ik dus: allemaal muziek voor simpele zielen
Wat een onzin. Ze heeft gewoon duidelijke kritiek op de koningin, die geen van hen kan pareren.quote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook niet redelijk discussieren met een fanaat
Dat dacht ik niet. Ze moet nog veel leren. Ze speelt met andere spelregels.quote:Op maandag 29 april 2013 23:29 schreef Rosario het volgende:
Jezus, die gasten worden echt totaal overhoop geluld door dat meiske.
Volgens mij houdt ze zich redelijk rustig en laat anderen uitspreken hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook niet redelijk discussieren met een fanaat
Snel even een klein postje maken nu, dacht je?quote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort mensen doen mij altijd een beetje denken aan dit liedje van Frank Turner.
[..]
zou zo een fokker kunnen zijnquote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Joanna die denkt dat ze veel levenservaring heeft.
Die gozer stottert alleen maar, dat komt niet door 'kritiek' van haar.quote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Die gozer gaat spontaan stotteren bij de kritiek van haar.
Daar zeg ik toch ook niets over?quote:Op maandag 29 april 2013 23:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Volgens mij houdt ze zich redelijk rustig en laat anderen uitspreken hoor.
Sjuul is hét voorbeeld van The American Dream in Nederland. In zes jaar en met enkel zesjes een pretstudie als rechten afmaken en vervolgens lekker dik doen (letterlijk en figuurlijk) als hoofdredacteur van onze NSB-krant.quote:
Je denkt toch niet dat ik die zelf heb uitgetypt?quote:Op maandag 29 april 2013 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Snel even een klein postje maken nu, dacht je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |