Dat zal ongetwijfeld, maar die vorige keer dat ze er zat keek ik echt met plaatsvervangende schaamte. Sommige mensen moeten gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Net als jonge voetballers meestal.quote:Op maandag 29 april 2013 23:39 schreef superworm het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde het serieus. Eén van de leukere gesprekken die ik dit jaar heb gevoerd met vrouwen.
Wie niet?quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joanna zal wel een beetje walgen van Sjuul
Het is wederzijds.quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
wie niet?quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens mij benoemt ze juist een probleem.quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Lekker alle problemen ontkennen en wereldvreem zijn, lijkt me dus wel.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef speknek het volgende:
Ik ben republikein, maar wat een humorloos wijf, pfff. Wel mooi die blikken die de rest opzetten als ze haar stokpaardjes berijdt.
Klassiek geval gebrek aan mediatraining, merkte je direct. Ze nam de eerste gesprekken af op zondagavond, en 24 uur later zat ze in P&W.quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar die vorige keer dat ze er zat keek ik echt met plaatsvervangende schaamte. Sommige mensen moeten gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Net als jonge voetballers meestal.
En dan huilliehuillie doen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef Loop-y het volgende:
Die worden gewoon weggestuurd morgen op de Dam
Haar mening is wel gelul in de zin dat het nergens opslaat.quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef Kenju het volgende:
Ik stel mijn mening over Joanna bij. Vond er eerst maar een irritant activistisch blaag. Maar heb toch alle respect voor het gegeven dat ze daar gaat zitten en toch haar ding zegt, terwijl ze dacht ze zware tegenwerpingen zou krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |