Liep je bij ons langs?quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep net langs een studentenhuis waar ze Oranjefeest hadden. Ermahgerd arme buurt!
Liep je hier langsquote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep net langs een studentenhuis waar ze Oranjefeest hadden. Ermahgerd arme buurt!
Benieuwd hoeveel vuurwerk we in onze brievenbus gaan vinden woensdagquote:
Ik zie die niet eens meer als ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij reageerde overal enthousiast op maar het kan ietwat gespeeld zijn![]()
het is nu eenmaal een man. Enige echte reactie die er uitkwam was toen ie puckzz zag: O ja de tattoo vrouw!
Ik moest lolleren
jezus al dat werk komt zij weer zeiken heurquote:Op maandag 29 april 2013 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het afhalen en nog een keer lakken.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
godver wat staat oranje toch lelijk op mijn nagels
ah chill!quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoorde net reclame op TV. Zal wel vanaf woensdag zijn. Alle nagelproducten 1+1 gratis.
Max Factor doet niet meequote:Op dinsdag 30 april 2013 06:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd vroeg.
En nagellakfestival bij Kruidvat was gisteren al. Alles wat met nagels te maken heeft is 1+1 gratis. Zag ik toevallig toen ik gisteren ineens in de Kruidvat stond... Om lippenstiften te kopen
Die kregen lamme armpjes volgens mij. Zo keken ze af en toe wel.quote:
hoe wil je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai! Op de bank tv kijken met bakkie koffie
Besloten dat we volgend jaar toch eens naar Eindhoven gaan afzakken met koninginnedag![]()
En dan nu.... Strijken
Succes volgend jaar dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai! Op de bank tv kijken met bakkie koffie
Besloten dat we volgend jaar toch eens naar Eindhoven gaan afzakken met koninginnedag![]()
En dan nu.... Strijken
Hu?quote:
Ow jah dat iddquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
Ik vind ze en de hele ceremonie heeeel erg mooi
Dat! De mooiste koningin die we ooit gehad hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:09 schreef Molo het volgende:
Mooie kleding hoor! Iedereen (op een enkeling na) ziet er echt prachtig uit. En Maxima ziet er echt meteen uit als koningin, heel bijzonder om te zien
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:49 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Stef probeert met de trompetten mee te fluiten met zijn net van de rommelmarkt afgehaalde blokfluit
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd.
Eten gekocht, alles schoongemaakt en klaargezet. Krijg ik een smsje van zus + man 'wij eten hier'.
ok bedankt
Dus zij eten mrogen maar alsnog dit, ze zoeken het zelf maar uit en wij eten iets anders lekkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 17:14:03 ]
Ja klopt, maar dan ben ik in mijn eentje + ik ben de jongste thuis. Ik weet nu al wat voor reactie dat gaat worden. Mama gaat toch nooit zeggen dat ze weg moetenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef Molo het volgende:
Pleur dat kind lekker naar haar eigen huis toe. Daaaaaaaaag.
Gewoon nul rekening mee houden en haar die hont mee laten nemen als ze weg gaat. Daar heb je toch geen kont aan. Ik zou zeggen dat ik er klaar mee ben en grenzen aangeven in wat ik acceptabel en onacceptabel vind. Maar goed, dat ben ik he
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus zij eten mrogen maar alsnog dit, ze zoeken het zelf maar uit en wij eten iets anders lekkers
Mama vindt t ook niet leukDus feitelijk heeft ze gewoon een gratis hondenoppas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Je moeder was toch ook pissed?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan ben ik in mijn eentje + ik ben de jongste thuis. Ik weet nu al wat voor reactie dat gaat worden. Mama gaat toch nooit zeggen dat ze weg moeten.
Ja. Dus dat zei ik tegen mama. En dan krijg ik zo'n reactie dat die hond er niets aan kan doen. Dat is ook zo, ik heb geen last van dat beest en ik vind het leuk om met hem te gaan wandelen maar het gaat om de manier waaropquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus feitelijk heeft ze gewoon een gratis hondenoppas?
Dan moet ik even gaan bedenken wat ik ga zeggen zonder beaus te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moeder was toch ook pissed?
Laat haar lekker zelf voor haar en haar vent boodschappen doen en koken enzo dan. En spreek je irritatie in dit geval uit, lijkt me niet meer dan terecht dat je haar kunt vertellen dat je dit niet tof vind.
Mooiste is in de vorm van een 'ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld', dat knaagt het meest bij mensen
Ik vind het jammer dat je net pas laat weten dat je niet thuis eet, ik heb alles al voorbereid. Ik voel me hier vervelend door, ik ben niet boos op je hierover, maar wel teleurgesteld omdat ik dacht dat ik duidelijk genoeg gemaakt had dat ik dat als heel onprettig ervaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik even gaan bedenken wat ik ga zeggen zonder beaus te doen.
Misschien heeft spees nog een plekje voor Wim?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus feitelijk heeft ze gewoon een gratis hondenoppas?
Diplomatiekquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je net pas laat weten dat je niet thuis eet, ik heb alles al voorbereid. Ik voel me hier vervelend door, ik ben niet boos op je hierover, maar wel teleurgesteld omdat ik dacht dat ik duidelijk genoeg gemaakt had dat ik dat als heel onprettig ervaar.
En dan in je eigen woorden ofzo iets
Ja ik zeg het wel als ze thuis zijn. Als ik zoiets ga sturen via telefoon dan krijg ik toch geen reactiequote:
Oh ja dat doet mijn broer ook altijdquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zeg het wel als ze thuis zijn. Als ik zoiets ga sturen via telefoon dan krijg ik toch geen reactie
Wss krijg ik irl ook geen reactie of een kutsnauw reactie, maarjaquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja dat doet mijn broer ook altijdBehalve als hij eens boos op mij is, dan bombardeert hij me plat met WAtjes en dat geeft me altijd een kutgevoel
Gelukkig kun je mensen blokkeren op WA
Feedback volgens de feedbackregelsquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je net pas laat weten dat je niet thuis eet, ik heb alles al voorbereid. Ik voel me hier vervelend door, ik ben niet boos op je hierover, maar wel teleurgesteld omdat ik dacht dat ik duidelijk genoeg gemaakt had dat ik dat als heel onprettig ervaar.
En dan in je eigen woorden ofzo iets
Dat weiger ik, want hij weet het primaquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien heeft spees nog een plekje voor Wim?
(Heeft Fred wel een enorm duidelijk briefje met opdrachten voor als jij niet thuis bent? Dus wanneer en waar en hoe lang hont uitlaten?)
Das toch niet jouw probleem. En dan heb je 'bewijs' dat je het gezegd heb en je kan emoties erbuiten houden. Lijkt me prima. En als ze dan weer iets flikt doe jij gewoon geen moeite meer, daaaag, flikker op zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zeg het wel als ze thuis zijn. Als ik zoiets ga sturen via telefoon dan krijg ik toch geen reactie
Okay zal wel iets sturen dan, even denkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Das toch niet jouw probleem. En dan heb je 'bewijs' dat je het gezegd heb en je kan emoties erbuiten houden. Lijkt me prima. En als ze dan weer iets flikt doe jij gewoon geen moeite meer, daaaag, flikker op zeg.
Mensen moet je niet zo met je laten sollen, daar mag je best een halt aan toe roepen. (Klopt dat gezegde... weet ik het, ach, boeiend)
pehehe ja echt hequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAAR IS JE VLEES DAN![]()
/facebookmensen
Maar dan wel nog even een sneaky snauw tussendoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feedback volgens de feedbackregels![]()
Zo flauw, maar zo effectief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 17:40:30 ]
Je hebt het tegen een vent he.... geen vriendinquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weiger ik, want hij weet het prima
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo dan?Volgens de feedbackregels niet geheel correct, maar wel duidelijk. Ik zeg doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik praat niet zoals wat molo (IK WILDE IETS ANDERS TYPENquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens de feedbackregels niet geheel correct, maar wel duidelijk. Ik zeg doen
Ik hou het toch bij mezelf, er staat ik vindquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:42 schreef Molo het volgende:
Spees, hou het bij jezelf. Niemand kan jouw gedachten of gevoelens veroordelen, das veiliger dan dit, zeker bij loze mensen zoals jouw zus
Doe snel nog even de dino bij hemquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik lig super brak op de bank en sf ligt te tukken
Ik wil die courgettesoep binnenkort een keer makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
spinaziesalade met sinaasappelmosterddressing
Moet je echt doen, die is zķ lekker! Zelfs mijn courgettehatende kinderen hollen de pan uit om het laatste beetje te pakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil die courgettesoep binnenkort een keer maken
zulke reacties zijn altijd zo kut hequote:
Datquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zulke reacties zijn altijd zo kut he![]()
als je iets vraagt en je moet dan een blog gaan zoeken.
Courgettes snijden, aanfruiten met ui en lekker wat roomkaas ofzo, en staafmixer erop erm nerm nerm
ja algemene pet peeve hoor, ik word daar zo kriebelig vanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat+ ik zit op iPad dus zie niet eens onderschriften e.d. Maar thx klinkt goed
Agree, die fotos van haar zijn een beetje raar maar haar handen zijn ZO FREAKING PERFECTquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind de blog wel tof, maar ik vind deze foto's altijd een beetje eng(vanhttp://nails.annagorelova.com/)
[ afbeelding ]
Ja echt, die nagels.. die nagelriemen.. en het ziet er NIET gefotosjopt uitquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree, die fotos van haar zijn een beetje raar maar haar handen zijn ZO FREAKING PERFECT
Er zit iets in het Russische water denk ikquote:
LATEN WE DAAR OP VAKANTIE GAANquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zit iets in het Russische water denk ik.
Dan zijn we al terug. Effe een paar jerrycans vullen en dan heb ik het wel weer gezien daar.quote:
Jerrycans?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zijn we al terug. Effe een paar jerrycans vullen en dan heb ik het wel weer gezien daar.
Sorryquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zulke reacties zijn altijd zo kut he![]()
als je iets vraagt en je moet dan een blog gaan zoeken.
Courgettes snijden, aanfruiten met ui en lekker wat roomkaas ofzo, en staafmixer erop erm nerm nerm
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Hehehe... Nederland heeft een eedswet.
You get it?
Eeds...
Verpest voor het levenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat echt zo van: zeiden ze nou aidswet?? Dafuq!
Ermahgerd!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aidswet
Mss suggestie voor als je ooit een meisje krijgt: aidsey. Ashley met lindsay en aids gecombineerd
Had je mijn geld laatst ontvangen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht WAAROM krijg ik geld van Skjoe. Heeft mijn vriendin gewoon dezelfde achternaam. Wist ik goed maar even een DAFUQ moment
dafuq ik ga jou tog geen geld geven mallootquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht WAAROM krijg ik geld van Skjoe. Heeft mijn vriendin gewoon dezelfde achternaam. Wist ik goed maar even een DAFUQ moment
Ja ik dacht al HOEZO. Onderwerp was ook nog 'nagellakjes!' Dus toen was ik helemaal van ???!!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dafuq ik ga jou tog geen geld geven malloot
Wat heb je voor vlees op? /Facebookmensenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup! IK KAN HET!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
klein speklapje, want speklapjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heb je voor vlees op? /Facebookmensen
Blijkbaar konden ze niet weg waar ze waren door een of ander iets wat gaande was. Waardoor ze later dan t eten hier zouden zijn. Ja zeg dat dan, wij kunnen ook een half uur wachtenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hoest nou afgelopen met je zus trouwens?
oh gelukkig, gewoon kromme communicatie dus. Fijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijkbaar konden ze niet weg waar ze waren door een of ander iets wat gaande was. Waardoor ze later dan t eten hier zouden zijn. Ja zeg dat dan, wij kunnen ook een half uur wachtenwij dachten dat ze gewoon gezellig op t terras friet gingen kanen met die mensen maar dat was dus niet zo
![]()
Ze belde op na mijn berichtje![]()
viel toch nog enigszins mee dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijkbaar konden ze niet weg waar ze waren door een of ander iets wat gaande was. Waardoor ze later dan t eten hier zouden zijn. Ja zeg dat dan, wij kunnen ook een half uur wachtenwij dachten dat ze gewoon gezellig op t terras friet gingen kanen met die mensen maar dat was dus niet zo
![]()
Ze belde op na mijn berichtje![]()
Speklapjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klein speklapje, want speklapjesen een kipfilet!
wats de toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een dpeklap gewikkeld op een stokje.
ik zit zo 'quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
En het is weer tijd voor de wekelijkse Teen Mom 2 emoslinger!
Ja waaaaar sloeg die look op?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef Dwyn het volgende:
Schoonheidsglans geeft nog even een uitleg over de spraytan.
whoa, wat tof!quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
En whhhiiiieeeeee mijn eerste wetenschappelijke artikel is geaccepteerd voor publicatie!!!!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
En whhhiiiieeeeee mijn eerste wetenschappelijke artikel is geaccepteerd voor publicatie!!!!
Sow, das flink wat!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon 140 kilometer gewandeld in april
Misschien toch maar eens investeren in wandelschoenen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon 140 kilometer gewandeld in april
Misschien toch maar eens investeren in wandelschoenen
Hehe, dat doe ik ook wel eens om te oefenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:00 schreef Debsterr het volgende:
Zo, hakken meegenomen naar het werk om weer even te wennen.. anders ga ik vrijdagavond niet langer dan een uurtje volhouden.
Heb ze al zo lang niet aangehadquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, dat doe ik ook wel eens om te oefenen
En dan platte schoenen mee voor het geval dat het toch iets te hoog gegrepen was (of voor wanneer ik het lab op moet)
Je weet toch dat bruiloften altijd eindigen met een dansvloer vol blootsvoetse vrouwen en een rij schoentjes aan de kant?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:00 schreef Debsterr het volgende:
Zo, hakken meegenomen naar het werk om weer even te wennen.. anders ga ik vrijdagavond niet langer dan een uurtje volhouden.
Echt? Nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet toch dat bruiloften altijd eindigen met een dansvloer vol blootsvoetse vrouwen en een rij schoentjes aan de kant?![]()
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet toch dat bruiloften altijd eindigen met een dansvloer vol blootsvoetse vrouwen en een rij schoentjes aan de kant?![]()
Maar het is wel leuk als ik er langer dan 30 minuten op kan volhoudenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk als ik er langer dan 30 minuten op kan volhouden.
Serieus niet? Ik weet niet andersquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt? Nog nooit meegemaakt
Dus ik neem over 3 weken ook lage schoenen mee voor het geval ik het op mijn hakken niet volhou want het belooft wel echt een heel leuk feestje te worden
Is het zo erg?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk als ik er langer dan 30 minuten op kan volhouden.
Heb de hele winter op platte schoenen gelopen.. dus denk het welquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het zo erg?
HOE ga jij trouwens?
Ooh die is mooooi! Die halslijn ♥.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb trouwens maandag weer een jurk gefaald bij Steps![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem 2 maanden geleden ook al eens gepast maar hij zat toen niet mooi, maar nu ik wat ben afgevallen zit ie wel goed!
Ja, ik wist het niet zeker meer omdat iedereen ineens ander vervoer had.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb de hele winter op platte schoenen gelopen.. dus denk het wel.
We gingen met de trein, toch? Nog ff afspreken hoe laat en zulks.
Nice!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb trouwens maandag weer een jurk gefaald bij Steps![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem 2 maanden geleden ook al eens gepast maar hij zat toen niet mooi, maar nu ik wat ben afgevallen zit ie wel goed!
Ooh echt? Ik niet hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik wist het niet zeker meer omdat iedereen ineens ander vervoer had.
Ik wil de trein van 19:30 heen pakken en die van 00:30 terug
Alle bruiloften vanuit mijn familie zijn saaie kutfeestjes, hier en daar wordt een foxtrot gedaan maar verder zit iedereen op de stoel die hij aan het begin van de avond heeft uitgezochtquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik weet niet anders
Of ga jij naar dansloze bruiloften?
Een foxtrot ook echtquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alle bruiloften vanuit mijn familie zijn saaie kutfeestjes, hier en daar wordt een foxtrot gedaan maar verder zit iedereen op de stoel die hij aan het begin van de avond heeft uitgezocht
Uitzondering is mijn nichtje, maar die zie ik ook meer als vriendin dan 'gewoon' familie. Dat feestje was echt supertof! Daar kon ik mijn hakken niet aanhouden dus halverwege de avond van schoenen geswitched. Maar ook daar bleef de familie dus stug zitten en alle vrienden stonden te feesten
Mijn eigen bruiloft was ook echt een dansfeest, maar daar had ik dus niet hele hoge hakken aan om te voorkomen dat ik mijn trouwschoenen moest lozen, want dat vond ik een beetje stom.
En over paar weken dus ook dansfeest van vrienden
Top!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh echt? Ik niet hoor. Is goed, dan meeten we op het station.
Ik dans elke bruiloft een foxtrot met mijn manquote:
Oh okee. Mijn man kan geen foxtrot. En voor mij is het ook 15 jaar geleden, eerlijk gezegd. Dus dat doen we gewoon lekker nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dans elke bruiloft een foxtrot met mijn man![]()
Maar ik vind het ook leuk om gewoon lekker te feesten op wat meer moderne muziek
De aanstaande bruid liet me al weten dat ze een speciaal 'hak-kwartiertje' willen inlassen 'zodat B weer even los kan gaan'![]()
Wij hebben allebei dansles gehad, onze hele vriendengroep eigenlijk ook. Dus als er dan zo'n liedje komt (wat eigenlijk dan vooral voor de wat oudere familie bedoeld is), dan doen we gewoon lekker meequote:Op woensdag 1 mei 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh okee. Mijn man kan geen foxtrot. En voor mij is het ook 15 jaar geleden, eerlijk gezegd. Dus dat doen we gewoon lekker nietx
Jaaaaaaaaaa die komt bij onze familie ook altijd voorbijquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
De hucklebuck![]()
Belgische standaard dansjes
Oh iedereen moet dat ook lekker zelf weten hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben allebei dansles gehad, onze hele vriendengroep eigenlijk ook. Dus als er dan zo'n liedje komt (wat eigenlijk dan vooral voor de wat oudere familie bedoeld is), dan doen we gewoon lekker meeMet lockstep, rechtse draai en linkse draai uiteraard
En dan dans ik meestal ook nog wel met wat andere vrienden. Lekker kneuterig
Voorheen ging ik altijd voor veilig, dan deed ik gewoon meteen lage hakken aan omdat ik het op die hoge toch niet vol kon houden. Met als resultaat dat ik een aantal mooie hakken had die ik dus nooit aandeed 'want wat nou als ze pijn gaan doen'. En nu heb ik er schijt aan en neem ik ook lagere hakken mee en zie ik wel wanneer ik moet wisselenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Ik pak standaard een paar extra (lagere) hakken mee voor bruiloftenEn idd schoenen aan de kant is verder niet vreemd op een bruiloft
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dans elke bruiloft een foxtrot met mijn man![]()
Maar ik vind het ook leuk om gewoon lekker te feesten op wat meer moderne muziek
De aanstaande bruid liet me al weten dat ze een speciaal 'hak-kwartiertje' willen inlassen 'zodat B weer even los kan gaan'![]()
Groot gelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voorheen ging ik altijd voor veilig, dan deed ik gewoon meteen lage hakken aan omdat ik het op die hoge toch niet vol kon houden. Met als resultaat dat ik een aantal mooie hakken had die ik dus nooit aandeed 'want wat nou als ze pijn gaan doen'. En nu heb ik er schijt aan en neem ik ook lagere hakken mee en zie ik wel wanneer ik moet wisselen
Mijn nichtje kan ook niet dansen en wil het ook niet. Dus die hebben een beetje geschuifeld als openingsdans met iedereen eromheen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh iedereen moet dat ook lekker zelf weten hoorGeen problemen mee! Ik doe het alleen niet.
Ook geen openingsdans op ons feest dus.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het best terug kunnen halen en de basispasjes weet ik nog wel, maar bb en stijldansen?
Jaquote:
Ja maar het scheelt denk ik wel dat dat een soort enkellaarsjes waren, die blijven makkelijker aan je voet. Ik kan ook veul langer lopen op enkellaarsjes met een megahak dan op pumps met een megahakquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groot gelijkAnders kun je ze nooit aan
Ik verwonderde mij; bij de bruiloft van een vriendin; dat ik tot 3u 's nachts op 12cm heb kunnen dansen![]()
Nog nooit zijn zoveel mensen naar mij gekomen of het wel lekker danste (jup noooo problem
)
En 8 cm hak is voor mij al megahak hequote:Op woensdag 1 mei 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar het scheelt denk ik wel dat dat een soort enkellaarsjes waren, die blijven makkelijker aan je voet. Ik kan ook veul langer lopen op enkellaarsjes met een megahak dan op pumps met een megahak![]()
Jup zéker welquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar het scheelt denk ik wel dat dat een soort enkellaarsjes waren, die blijven makkelijker aan je voet. Ik kan ook veul langer lopen op enkellaarsjes met een megahak dan op pumps met een megahak![]()
Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil zelfs niet schuifelen eigenlijk.
Nee, ook dat niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?
Heb je wel een idee hoe je de avond wil openen?
Nee hoor. Wij hebben ons openingslied 1 dag voor de bruiloft doorgegeven aan de djquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet.
Ik ben een slekten bruidzilla
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
Lin trouwt gewoon over 2 dagen joh ermahgerd![]()
![]()
![]()
Overigens heb ik jurk weer helemaal schoon gekregen dus woeiiiNu hopen dat mijn schoenen vandaag binnen komen zodat ik ze morgen 1 dag kan inlopen.. lol
Wij hadden ook de avond voor de bruiloft ff de salontafels aan de kant gezet om de foxtrot nog een keer te oefenen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij hebben ons openingslied 1 dag voor de bruiloft doorgegeven aan de dj![]()
![]()
Die zijn toch maar iets van 9 cm, dat scheelt al veul!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
Lin trouwt gewoon over 2 dagen joh ermahgerd![]()
![]()
![]()
Overigens heb ik jurk weer helemaal schoon gekregen dus woeiiiNu hopen dat mijn schoenen vandaag binnen komen zodat ik ze morgen 1 dag kan inlopen.. lol
Ja?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn toch maar iets van 9 cm, dat scheelt al veul!
Ik moet me echt inhouden om geen schoenen te gaan halen, ermahgerd
Ik weet niet wat mogelijk is; maar vrienden van ons hebben ook gewacht tot alle gasten er waren. Die zaal had een soort van balkon; waar ze dus eerst op stonden om iedereen te verwelkomen en aan te geven dat ze níet in een rij komen staan; maar dat zij zelf door de hele zaal gaan lopen om iedereen gedag te zeggenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet wel echt een entree bedenken nog ja. ARGH. Want ik wil wel binnen komen als alle gasten er al zijn, anders sta je wederom eerst 2 uur handjes te schudden
Hmmm. Ik wilde eigenlijk iets met tijgers....quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja?Ok hopelijk zitten ze meteen goed !
Straks is de maat heul fout
Pehehehe ik ben maandag ook gewoon thuis gekomen van: Ja ik heb nieuwe schoenen gekocht voor de bruiloft van lin. Het is maar dat je het weet.Cif: "Ok"
Hij gaat gewoon geen enkele discussie meer aan hierover![]()
[..]
Ik weet niet wat mogelijk is; maar vrienden van ons hebben ook gewacht tot alle gasten er waren. Die zaal had een soort van balkon; waar ze dus eerst op stonden om iedereen te verwelkomen en aan te geven dat ze níet in een rij komen staan; maar dat zij zelf door de hele zaal gaan lopen om iedereen gedag te zeggen
Op zich was dat een prima alternatief ipv handjes schudden![]()
Zij hadden ook een algemeen dansje naar iedereen doorgestuurd zodat ze de openingsdans niet alleen gingen doen. Toen we het eerst kregen vonden we het maar gek; maar was eik ook super goed gevonden. Dansvloer stond meteen vol en is niet 1x leeg geweest daarna
En dan ben je binnen en dan komt alsnog iedereen op je af om je te feliciterenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet wel echt een entree bedenken nog ja. ARGH. Want ik wil wel binnen komen als alle gasten er al zijn, anders sta je wederom eerst 2 uur handjes te schudden
Hoef je idd geen handjes te schudden; want niemand durft wellicht toenadering doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmmm. Ik wilde eigenlijk iets met tijgers....
OEEHHHHHH...............................quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij staat zoiets ook wel leuk onder mijn outfit
Ja maar dan moet de ceremoniemeesteres maar zorgen dat de ABC-tjes goed getimed wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan ben je binnen en dan komt alsnog iedereen op je af om je te feliciteren
en maar 19,90quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OEEHHHHHH...............................![]()
Zou idd wel erg leuk staan bij je outfit... vlg mij... euh..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |