Liep je bij ons langs?quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep net langs een studentenhuis waar ze Oranjefeest hadden. Ermahgerd arme buurt!
Liep je hier langsquote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep net langs een studentenhuis waar ze Oranjefeest hadden. Ermahgerd arme buurt!
Benieuwd hoeveel vuurwerk we in onze brievenbus gaan vinden woensdagquote:
Ik zie die niet eens meer als ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij reageerde overal enthousiast op maar het kan ietwat gespeeld zijn![]()
het is nu eenmaal een man. Enige echte reactie die er uitkwam was toen ie puckzz zag: O ja de tattoo vrouw!
Ik moest lolleren
jezus al dat werk komt zij weer zeiken heurquote:Op maandag 29 april 2013 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het afhalen en nog een keer lakken.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
godver wat staat oranje toch lelijk op mijn nagels
ah chill!quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoorde net reclame op TV. Zal wel vanaf woensdag zijn. Alle nagelproducten 1+1 gratis.
Max Factor doet niet meequote:Op dinsdag 30 april 2013 06:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd vroeg.
En nagellakfestival bij Kruidvat was gisteren al. Alles wat met nagels te maken heeft is 1+1 gratis. Zag ik toevallig toen ik gisteren ineens in de Kruidvat stond... Om lippenstiften te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |