Check de opquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis het wel in de avond. Dan is er voetbal. Maar ik had het over wat ze gaan doen enzo. Nadat hij de nieuwe koning enzo. Wat er dan gaat gebeuren. Door de stad wandelen net als met alle koninginnedagen?
Ah, gezien de koning het zelf gaat bezoeken zal dit wel integraal in de live-uitzending op Ned1 voorbijkomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:29 schreef superworm het volgende:
Wordt dat concert met André Rieu ergens live uitgezonden eigenlijk?
Zullen Willem-Alexander en Máxima een hap door hun keel hebben gekregen? Ik zou mega-zenuwachtig zijn rond zo'n dag, hopelijk zijn zij relaxed.quote:
Ik dacht precies hetzelfde. Maarja ze zullen wel goed voorbereid zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zullen Willem-Alexander en Máxima een hap door hun keel hebben gekregen? Ik zou mega-zenuwachtig zijn rond zo'n dag, hopelijk zijn zij relaxed.
100%, er komt nog geen kat door.quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:15 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand of de Paleisstraat is afgezet?
Wanneer morgenvroeg alles achter de rug is zullen ze elkaar wel een flinke Koninklijke beurt beloofd hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zullen Willem-Alexander en Máxima een hap door hun keel hebben gekregen? Ik zou mega-zenuwachtig zijn rond zo'n dag, hopelijk zijn zij relaxed.
Volgens mij alleen NL..quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen NL Google of gebruiken ze 'm internationaal?
Alleen NL.quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen NL Google of gebruiken ze 'm internationaal?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:06 schreef Irrem het volgende:
https://twitter.com/MabelvanOranje/status/329110222180343809
Mabel heeft getwitterd vanuit het paleis ik weet niet hoe ik het goed kan posten![]()
(met dat blauwe vogeltje bijna helemaal rechts boven de plek waar je je reactie typt)twitter:MabelvanOranje twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 07:49:26Goedemorgen AmsterDAM http://t.co/FL2D5d3Zcy reageer retweet
Bedankt!quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:17 schreef Perrin het volgende:
[..](met dat blauwe vogeltje bijna helemaal rechts boven de plek waar je je reactie typt)twitter:MabelvanOranje twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 07:49:26Goedemorgen AmsterDAM http://t.co/FL2D5d3Zcy reageer retweet
ik werd wakker, ik denk eruit want om 9 uur begint hetquote:
Ja ik ook. Met frisse tegenzin er toch maar uit en meteen kriebels bij het zien van tv.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik werd wakker, ik denk eruit want om 9 uur begint het
quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:42 schreef marzman het volgende:
Net bij man bijt hond
- Wat vind u er van?
- Een poppenkast.
- Maar u bent er wel foto's van aan het maken?
- Ik mag toch wel een poppenkast fotograferen?
wordt een mooie dagquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:41 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja ik ook. Met frisse tegenzin er toch maar uit en meteen kriebels bij het zien van tv.
In ons dorp zijn al weken alle vlaggetjes en versierselen uitverkocht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt een mooie dagen ik hoop geen rottigheid in mijn mooie stad, ben de enigste in de straat met een oranje Balkonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |