Nou ja ik ben gewoon columnist dus ook voor mij komt het eigenlijk nooit voor dat ik iets van journalistiek belang doe. Dankzij FOK! trouwens, iemand postte haar FB-event en dan is contact zoeken makkelijk. Enige andere keer dat ik een soort primeur had was ook direct dankzij FOK!: men had toen in het NWS-topic het manuscript van Breivik gevonden op internet, en toen was een berichtje snel getypt. Waren 'we' ook de eerste mee, inclusief Rick Nieman die een letterlijke (imho nogal grammaticaal kromme) zin zoals ik die uren eerder schreef, voorlasquote:
Ik zelf speelde trouwens óók nog een klein rolletje door het nieuwsbericht als één van de eerste op te pikken.quote:Op maandag 29 april 2013 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gewoon columnist dus ook voor mij komt het eigenlijk nooit voor dat ik iets van journalistiek belang doe. Dankzij FOK! trouwens, iemand postte haar FB-event en dan is contact zoeken makkelijk. Enige andere keer dat ik een soort primeur had was ook direct dankzij FOK!: men had toen het manuscript van Breivik gevonden op internet, en toen was een berichtje snel getypt. Waren 'we' ook de eerste mee, inclusief Rick Nieman die een letterlijke (imho nogal grammaticaal kromme) zin zoals ik die uren eerder schreef, voorlasRTL-plagiaat dat ik nooit zal vergeten.
Het blijkt idd vooral dat FOK! als community, zodra er iets (onverwachts) gebeurt, echt bovenop de zaak zit. Honderd actief googelende users bereiken in zo'n situatie heel veel meer, dan een hele krantenredactie ooit kan.quote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik zelf speelde trouwens óók nog een klein rolletje door het nieuwsbericht als één van de eerste op te pikken.
Kan even geen voorbeelden noemen maar het gebeurt wel vaker dat je merkt dat nieuwssites of programma's gewoon mee zaten te lezen in FOK!forumtopics over nieuwsgebeurtenissen. Om over 3FM's haatliefderelatie met FOK! niet te sprekenquote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef Misty_eyes het volgende:
Mee eens ja. Als je tegenwoordig op Google nieuws kijkt zie je FOK! ook tussen alle grote nieuwsbronnen staan.
3FMquote:Op maandag 29 april 2013 22:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Kan even geen voorbeelden noemen maar het gebeurt wel vaker dat je merkt dat nieuwssites of programma's gewoon mee zaten te lezen in FOK!forumtopics over nieuwsgebeurtenissen. Om over 3FM's haatliefderelatie met FOK! niet te spreken
Hier ook niet. Maar de link uit 2009 deed het nog, dus overbelast misschien?quote:Op maandag 29 april 2013 23:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze cam werkt niet meer?
http://hdtv.webcam.nl/web(...)streaming_video.html
TV / [Pauw & Witteman #295] Corpulente koningsgezindenquote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef superworm het volgende:
Shit, P&W vergeten, staat nu aan. Is Joanna al geweest?
Had 'm opgezocht ja, blijkbaar inderdaad al gemistquote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV / [Pauw & Witteman #295] Corpulente koningsgezinden
Toch bedacht ik me halverwege ergens dat hij ergens toch wel de typische Nederlander isquote:
Ja, het schijnt dat Willem-Alexander koning wordt.quote:Op maandag 29 april 2013 23:59 schreef sonnyspek het volgende:
Denken jullie dat er morgen nog wat ergs gebeurd?
http://nos.nl/liveblog/49(...)oningin-beatrix.htmlquote:23:54 uur
Kan koning Willem-Alexander verbinden?
Koningin draagt morgen het koningschap over aan haar zoon Willem-Alexander. Oud-minister Ernst Hirsch Ballin en de Amsterdamse wethouder Andrée van Es waren te gast in Nieuwsuur. Over de verdiensten van de vertrekkende koningin en de taken van de aanstaande koning.
http://nieuwsuur.nl/video(...)ap-in-nederland.html
23:40 uur
John Ewbank toch naar Ahoy
John Ewbank heeft besloten om toch naar Ahoy te gaan. De componist van het omstreden Koningslied zegt dat hij naar Ahoy komt uit loyaliteit met de artiesten. Hij zal de artiesten begeleiden op de piano
23:34 uur
Het afscheidsdiner voor koningin Beatrix is afgelopen
In het Rijksmuseum is het afscheidsdiner van koningin Beatrix gehouden. Het galadiner werd geserveerd in de Eregalerij van het museum, waar bijvoorbeeld Het Melkmeisje van Vermeer en Het Joodse Bruidje van Rembrandt hangen. De koningin zat pal voor de Nachtwacht.
Lees hier het hele bericht
Toch liever mijn avondmaal van Marokkaanse gehaktballetjes, groenteprutje en gebakken aardappeltjes. Smerige smaakloze snot die asperges zijn...quote:
Ja hoe laat begint het op tv? I don't mind voorbeschouwingen óp voorbeschouwingen. Officiele live-repo begint 9u, maar eerder wellicht al wat? (Plan is vroeg opstaan en met koffie, later alcohol, alles te zien op tv.)quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik moet dus vroeg opstaan als ik het wil zien
9 uur dus. Wat is er dan ? Is wel erg vroegquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja hoe laat begint het op tv? I don't mind voorbeschouwingen óp voorbeschouwingen. Officiele live-repo begint 9u, maar eerder wellicht al wat?
Ik neem aan inleidend gewauwel om wakker te worden. Het begint voor 't eggie om 10 uur natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
9 uur dus. Wat is er dan ? Is wel erg vroeg
Oke. Nouja ik ga dan maar een keer vroeg opstaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik neem aan inleidend gewauwel om wakker te worden. Het begint voor 't eggie om 10 uur natuurlijk.
Heb even alles opgezocht. Inclusief koffieprogramma in de ochtend, is het vanaf half 9 in de ochtend tot 12 uur 's avonds Nederland 1 voor mij. Met op herhaalmomenten vrijmarkt, wellicht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke. Nouja ik ga dan maar een keer vroeg opstaanIk ken eigenlijk dat hele programma van de dag voor de rest niet
Ik mis het wel in de avond. Dan is er voetbalquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb even alles opgezocht. Inclusief koffieprogramma in de ochtend, is het vanaf half 9 in de ochtend tot 12 uur 's avonds Nederland 1 voor mij. Met op herhaalmomenten vrijmarkt, wellicht.
08:30 NOS Journaal
08:40 Vandaag de Dag
09:00 NOS Inhuldiging Koning Willem-Alexander
11:00 NOS Journaal
11:15 NOS Inhuldiging Koning Willem-Alexander
12:00 NOS Journaal
12:15 NOS Inhuldiging Koning Willem-Alexander
13:00 NOS Journaal
13:15 NOS Inhuldiging Koning Willem-Alexander
16:00 NOS Journaal
16:15 NOS Inhuldiging Koning Willem-Alexander
17:00 NOS Journaal
17:15 NOS Inhuldiging Koning Willem-Alexander
18:00 NOS Journaal
18:30 NOS Inhuldiging Koning Willem-Alexander
23:05 Pauw & Witteman
Nee er is een vrij strak programma. Moment ik zoek ff. Edit: ah, zie OP.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis het wel in de avond. Dan is er voetbal. Maar ik had het over wat ze gaan doen enzo. Nadat hij de nieuwe koning enzo. Wat er dan gaat gebeuren. Door de stad wandelen net als met alle koninginnedagen?
Check de opquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis het wel in de avond. Dan is er voetbal. Maar ik had het over wat ze gaan doen enzo. Nadat hij de nieuwe koning enzo. Wat er dan gaat gebeuren. Door de stad wandelen net als met alle koninginnedagen?
Ah, gezien de koning het zelf gaat bezoeken zal dit wel integraal in de live-uitzending op Ned1 voorbijkomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:29 schreef superworm het volgende:
Wordt dat concert met André Rieu ergens live uitgezonden eigenlijk?
Zullen Willem-Alexander en Máxima een hap door hun keel hebben gekregen? Ik zou mega-zenuwachtig zijn rond zo'n dag, hopelijk zijn zij relaxed.quote:
Ik dacht precies hetzelfde. Maarja ze zullen wel goed voorbereid zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zullen Willem-Alexander en Máxima een hap door hun keel hebben gekregen? Ik zou mega-zenuwachtig zijn rond zo'n dag, hopelijk zijn zij relaxed.
100%, er komt nog geen kat door.quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:15 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand of de Paleisstraat is afgezet?
Wanneer morgenvroeg alles achter de rug is zullen ze elkaar wel een flinke Koninklijke beurt beloofd hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zullen Willem-Alexander en Máxima een hap door hun keel hebben gekregen? Ik zou mega-zenuwachtig zijn rond zo'n dag, hopelijk zijn zij relaxed.
Volgens mij alleen NL..quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen NL Google of gebruiken ze 'm internationaal?
Alleen NL.quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen NL Google of gebruiken ze 'm internationaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |