Vond het geel wat overheersend en de verzadiging te opgeschroefd. Dat geeft het een beetje een jaren 70 look. Sommige beelden lijk je weer in een andere picturestijl of nabewerking geschoten te hebben en zien er wel normaal uit, past beter imho (stukje vanaf 1:07 bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:27 schreef Stefan het volgende:
Deze maar eens nieuw leven inblazen
Hier mistte ik wel een 400 mm lens maar ja
Ja tof.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Optreden vastgelegd met behulp van 2 GoPro camera's welke we op de gitaren hebben bevestigd
Zijn vette beelden geworden.
Nouja dat was nog redelijk eenvoudig omdat ik nu 3 camera's heb gebruikt die alles in 1 lang shot gefilmd hebben. Dus 1x alleen syncen en dan wat knippen en plakken welk beeld wanneer komt. Ik zou het nog uitgebreiden kunnen doen want (zoals je soms kan zien) staan er ook nog 2 dikke camera's naast het podium. Die waren om live beelden uit te zenden op de grote schermen naast het podium. Maar dat zou weer langer duren voordat ik die beelden ook had en daar had ik weer net geen zin in om op te wachtenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vond het geel wat overheersend en de verzadiging te opgeschroefd. Dat geeft het een beetje een jaren 70 look. Sommige beelden lijk je weer in een andere picturestijl of nabewerking geschoten te hebben en zien er wel normaal uit, past beter imho (stukje vanaf 1:07 bijvoorbeeld).
[..]
Ja tof.Is dat met syncen trouwens nog een beetje te doen?
In principe filmt een gopro toch alles wide angle?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Het lastigste is dan nog het plaatsen van de GoPros omdat ze geen lcd scherm hebben waardoor je niet kan zien wat je nou eigenlijk aan het filmen bent.
Gopro app op je telefoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja dat was nog redelijk eenvoudig omdat ik nu 3 camera's heb gebruikt die alles in 1 lang shot gefilmd hebben. Dus 1x alleen syncen en dan wat knippen en plakken welk beeld wanneer komt. Ik zou het nog uitgebreiden kunnen doen want (zoals je soms kan zien) staan er ook nog 2 dikke camera's naast het podium. Die waren om live beelden uit te zenden op de grote schermen naast het podium. Maar dat zou weer langer duren voordat ik die beelden ook had en daar had ik weer net geen zin in om op te wachten
Het lastigste is dan nog het plaatsen van de GoPros omdat ze geen lcd scherm hebben waardoor je niet kan zien wat je nou eigenlijk aan het filmen bent.
Mooie beeldenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister even wezen spelen tijdens Golden Hour.
Nog veel oefening nodig.Dat is zeker.
Maar het was zeker leuk om er even op uit te gaan en de opstelling rustig te proberen
Het kwam wat moeilijk op gang. Net iets te lange shots om de aandacht vast te houden. Na 50 sec wanneer de muziek meer up-tempo kwam, waren de beelden ook weer boeiendquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef H4ppy het volgende:
Maar liefst 6 maanden nadat ik op wintersport was geweest heb ik dan eindelijk mijn filmpje van 3 en halve minuut afgekregen. Niet dat ik daadwerkelijk een half jaar iedere dag eraan heb gewerkt, er zaten pauzes van een paar maanden tussen.
Ik heb echt heel veel tijd besteed aan het uitvogelen van hoe wat werkt in Adobe After Effects en hoe ik het gewenste materiaal krijg. Vervolgens alles in elkaar gezet in Sony Vegas Pro waar ik al een klein beetje ervaring mee had.
De videobeelden zijn opgenomen met een Gopro HD2 camera en de persoon in de video ben ik zelf. Een familielid was zo vriendelijk geweest om mij te filmen.
Wel grappig hoe ik uiteindelijk net genoeg goed beeldmateriaal had voor een filmpje van 3 minuten terwijl ik op mijn harde schijf iets van 60-80 minuten aan rauwe video van de vakantie had.
TL;DR
Wat is het: Edit van mijn wintersport vakantie.
Niveau: noob
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Als je het echt in een paar minuten hebt gedaan heb je toch knap werk verrichtquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mooie beelden
Gister een filmpje en intro gemaakt met wat beelden van onze nieuwe winkel
Niet veel bijzonders eigenlijk, had even een paar minuten tijd om snel wat shots te maken zonder iets van een statief, maar wil in de toekomst eens wat meer gaan experimenteren met DSLR's.
Nice 'n sfeervol.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar het was zeker leuk om er even op uit te gaan en de opstelling rustig te proberen
Die haperingen en schokken in t slidewerk is precies de reden dat ik nu een slider met motor heb.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien als ik weer een budget hebquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die haperingen en schokken in t slidewerk is precies de reden dat ik nu een slider met motor heb.
Op zich zie ik dat als een positief ietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef shiznuts het volgende:
Je had niet echt een introtitel dus ik wist nou niet wat er ging gebeuren als ze eenmaal binnen waren?
Ik dacht dat ze gingen genieten van drankjes en muziek, maar het was dus een beurs.
Ik vind hem wel te donker, ik weet dat dat soort zalen bagger verlicht zijn maar het had wel brighter gekund met hogere iso, lagere Fquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even weer een waardig kickje.
2 weken terug een beurs mogen vastleggen. Best lastig nog, je wil toch de juiste indruk geven qua sfeer en alles een beetje aan bod laten komen wat er was te vinden.
Erg toffe intro!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even weer een waardig kickje.
2 weken terug een beurs mogen vastleggen. Best lastig nog, je wil toch de juiste indruk geven qua sfeer en alles een beetje aan bod laten komen wat er was te vinden.
Ziet er heel vet uitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Erg toffe intro!![]()
Onze nieuwe video via stage gaat nu ook al erg lekker qua views
Oh nee, Sony F55quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ziet er heel vet uit
Waarmee geschoten? GH2?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef bart13 het volgende:
Weet niet of ik dit wel moet posten want het was quick and dirty;
Ik weet er zijn aardig wat dingetjes die beter kunnen maar voel je vrij om er op te reageren.
De eerste 10 seconde waren oninteressant. Belichting en standpunt waren niet ideaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:01 schreef bart13 het volgende:
Had niet gezien dat hier nu een apart topic voor was.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |