Wat jammer! Wel begrijpelijk, als ik een fan was geweest had ik me zeker aangemeld voor zoiets. Volgende keer beter!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan wegens gebrek aan animo.
Had je aangemeld, dan was het misschien doorgegaanquote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh.Ik had gehoopt op wat foto's en zo.
Nog niks van meegekregen maar dat zal ter zijner tijd wel binnen vallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat jammer! Wel begrijpelijk, als ik een fan was geweest had ik me zeker aangemeld voor zoiets. Volgende keer beter!
Die stapmeet waar Wolken het vrijdag over had vond ik trouwens ook een tof idee, als dat doorgaat ben ik zeker van de partij
Als de zon wat meer zijn best doet komt straks de stapzin ook wel opzetten jaquote:Op maandag 20 mei 2013 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog niks van meegekregen maar dat zal ter zijner tijd wel binnen vallen.
Ik kon helaas niet, anders was ik er zeker bij geweest.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je aangemeld, dan was het misschien doorgegaan
R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #29quote:Op maandag 20 mei 2013 18:01 schreef Soofnl het volgende:
Ik hoop dat er binnenkort weer een meeting is...?
Nog genanter, het was met midgetgolfquote:Op maandag 20 mei 2013 17:53 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Super Eefje!
Nu speel je boerengolf met niet met standaard golfclubs, dus misschien vermindert dat de kans op het herbeleven van je traumatische ervaring
Huh?!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog genanter, het was met midgetgolfBloederige bende
Dat stelt me wel enigzins gerust, thanks!
Kwam net boven mijn wenkbrauw terecht, nogal veel bloedvaatjes daarquote:
Ah zo. Het is al bizar dat zo'n golfclub boven iemands schouder uitkomt bij midgetgolfen, laat staan dat jij dan ook net zo gepositioneerd staat dat je dat ding bijna in je oog krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kwam net boven mijn wenkbrauw terecht, nogal veel bloedvaatjes daar
Is al heul lang geleden hoor, maar blijf huiverig voor die stomme clubs
Alvast excuses voor de offtopic: Het was bij het beruchte "netje" aan het eind van het parcours. Ik stond achter mijn beste vriendin op mijn beurt te wachten, zij was motorisch ook geen heldquote:Op maandag 20 mei 2013 21:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ah zo. Het is al bizar dat zo'n golfclub boven iemands schouder uitkomt bij midgetgolfen, laat staan dat jij dan ook net zo gepositioneerd staat dat je dat ding bijna in je oog krijgt.Was er alcohol in het spel toevallig?
Au!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Alvast excuses voor de offtopic: Het was bij het beruchte "netje" aan het eind van het parcours. Ik stond achter mijn beste vriendin op mijn beurt te wachten, zij was motorisch ook geen heldEn stond gewoon veel te dichtbij
Brugklas, nog geheel alcoholvrij
Zo, mezelf even op misschien gezet.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef eefje801 het volgende:
Een jeugdtrauma om te overwinnen, ooit een tik met zo'n golfstick gekregen toen ik te dicht achter iemand was gaan staanEven op misschien nog vanwege de datum. Verder leuk idee!
Wat?
Indien mooi weer, boerengolfen en voor de liefhebber aansluitend wat eten in Arnhem
De naam zegt het al, golfen op een weiland, waarbij je de natuurlijke obstakels in de vorm van sloten en koeien![]()
moet ontwijken. Het klinkt onwijs suf, maar het is stiekem best geinig om te doen
!
Waar?
Op korte afstand van Arnhem CS kun je boerengolfen. In het centrum zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden om uit te kiezen.
Wanneer?
Zaterdag 6 juli. Golfen van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Er moet van tevoren gereserveerd worden, dus het zou fijn zijn als aanmeldingen bijtijds doorgegeven worden.
Kosten Golfen is ¤7,50 p.p Eten zal in een betaalbaar tentje plaatsvinden.
Organisatie Filatelistfetisjist
Aanmelden Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
Mensen die misschien komen:
Eefje801
El_Thijs
Het is treurig maar het zijn weer allemaal data waarop ik al andere dingen gepland hebquote:Op maandag 20 mei 2013 14:01 schreef Weissman het volgende:
Meets in de planning:
8 juni
Borrelen in Enschede
Opgeven bij Weissman
28 juni - 13:00 uur
TT in Assen
Opgeven bij Eefje801
30 juni - 14:00 uur
Parkpop in Den Haag
Opgeven bij Yuki
6 Juli - 14:00
Golfen in Arnhem
Aanmelden bij Filatelistfetisjist
Je kan natuurlijk altijd iets zelf organiseren op een datum die je zelf het beste uitkomt hè?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is treurig maar het zijn weer allemaal data waarop ik al andere dingen gepland heb
Vooral van 30 juni baal ik want festivalletje, zon, muziek
Jazeker, zit nog even te kijken waar, ik denk dat Den Haag dan het beste uitkomt. En mocht het ooit nog mooi weer worden kan ik altijd nog een last-minute strand/uitgaans dingetje organiseren in Nwijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die stapmeet waar Wolken het vrijdag over had vond ik trouwens ook een tof idee, als dat doorgaat ben ik zeker van de partij
Weest welkom! Er staan alweer wat meets op de planning en er komen er vast nog wel meer bijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik steeds meer vereenzaam en ook wel nieuwe mensen wil ontmoeten, die eens niets met mijn studie te maken hebben. Meld ik mij hier.
Wie ben ik? Een 26-jarige studente Bos- en Natuurbeheer aan Wageningen Universiteit (vraag me niet wat je ermee kan worden, behalve werkloos). Behalve op Fok rondhangen ben ik graag buiten, lees ik graag een boek, naai ik mijn eigen kleding. Voor de rest ben ik een tikje raar, maar wel ontzettend gezellig!
Ik zal eens kijken of ik eens naar een gezellige meet kan komen.
Muis!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik steeds meer vereenzaam en ook wel nieuwe mensen wil ontmoeten, die eens niets met mijn studie te maken hebben. Meld ik mij hier.
Wie ben ik? Een 26-jarige studente Bos- en Natuurbeheer aan Wageningen Universiteit (vraag me niet wat je ermee kan worden, behalve werkloos). Behalve op Fok rondhangen ben ik graag buiten, lees ik graag een boek, naai ik mijn eigen kleding. Voor de rest ben ik een tikje raar, maar wel ontzettend gezellig!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |