Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hmm... maar je vraagt er toch helemaal niet om... maar ja zal het niet meer doen...quote:Op maandag 29 april 2013 18:47 schreef wyccie het volgende:
Een Suzuki Alto of Swift is wel best zuinig toch, dacht ik.
Ik houd er gewoon niet van dat mijn naam in de titel staat, zie je ook in de Active list. Aandachtszoekerij vind ik het.
quote:Op maandag 29 april 2013 19:19 schreef wyccie het volgende:
Weet ik, maar ik vind het gewoon drie keer niks. Mag dat niet?
Ben alleen benieuwd waar het vandaan komt...quote:Op maandag 29 april 2013 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou niet allemaal Wyccie bashen... als ze het niks vind is dat haar mening en moeten wij dat maar accepteren
quote:Op maandag 29 april 2013 19:17 schreef picodealion het volgende:
Wat een aanstellerij over je naam in de titel. Is toch gewoon goedbedoeld?
Nee, doe eens een poging.quote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef wyccie het volgende:
Jaja, ik weet dat elk ander blij is met een naamtopic. Ik dus niet, wat is daar niet aan te begrijpen?
Robby, dat heb ik toch al uitgelegd?
Dat gevoel krijg ik er dus bij.quote:Op maandag 29 april 2013 18:59 schreef wyccie
Vergelijk het met een ooievaarsbord in de tuin bij een geboorte of een Sarapop.
Wat grappig.quote:
Okquote:Op maandag 29 april 2013 19:44 schreef wyccie het volgende:
Sorry voor de wijzigingsupdates, ik heb te dikke worstvingers voor tablets.
Oh ja.quote:
In Maastricht of Valkenburg?quote:Op maandag 29 april 2013 21:37 schreef wyccie het volgende:
In die grotten ben ik ook wel eens geweest, met mijn oud-collega's op een dagje uit in Maastricht.
[..]
Oh ja.
Ik had een acteur verwacht.
De algemene kennis is laag in fmtquote:Op maandag 29 april 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Jongens toch, vd Laan wist ik zelfs en ik woon niet eens in Nederland
ik zag een klein kutplaatje op m'n telefoon...quote:Op maandag 29 april 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Jongens toch, vd Laan wist ik zelfs en ik woon niet eens in Nederland
Haaai BBquote:
Omdat je dan zoiets krijgtquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Haaai BBy u not queensnight party?
Toen de zon nog scheen en ik de honden uitliet had ik dit opstaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ha! Zo liep ik net ook door de stad... toen ik terugliep naar me auto...
Omdat hij op een oude vrouw lijkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom heeft Froger langere en vollere wimpers dan ik?
Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Toen de zon nog scheen en ik de honden uitliet had ik dit opstaan
Because he's richquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom heeft Froger langere en vollere wimpers dan ik?
Ook niet alle... maar deze en just cruisin' inderdaad wel jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Will Smith zijn muziek word pas echt leuk als het warm en mooi weer is
Ik heb Will Smith: Greatest Hits op mijn iPod staan, genoeg leuke nummersquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook niet alle... maar deze en just cruisin' inderdaad wel ja
Ik heb al zijn albums op mijn computer staan. Af en toe wel lekker om naar te luisterenquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb Will Smith: Greatest Hits op mijn iPod staan, genoeg leuke nummers
Heeft met zijn leeftijd te maken denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb al zijn albums op mijn computer staan. Af en toe wel lekker om naar te luisterenVooral de oude nummers zijn grappig. Hoe nieuwe de albums, hoe serieuzer hij word...
Eerst Ardennen, toen Boekenfestijn, vandaag Valkenburg/Maastricht. Daarnaast al die stukjes van een halve kilometer naar de trein, dat telt aan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Flinke wandelingen maak jij, lemans!
Ik heb ook geen koninginnenacht gevierd, en morgen ook gewone studie/stagedag voor mij. Maar veel plezier alleszins degenen die wel losgaan morgen
Waarom?quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
Het verbaast me dat er mensen zijn die echt zijn muziek 'hebben'.
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
Het verbaast me dat er mensen zijn die echt zijn muziek 'hebben'.
Ik moet dan ook toegeven dat ik volgens mij alleen switch gekocht heb op cd... en de rest gedownload hebquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:47 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, het lijken me meer radiohitjes, niet iets waarvan je een album aanschaft. Ik ben hem dan ook meer als acteur gaan zien en niet als muzikant.
Ik heb geen enkele CD fysiekquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik moet dan ook toegeven dat ik volgens mij alleen switch gekocht heb op cd... en de rest gedownload heb... Al koop ik nog wel af en toe echte cd's
Mijn laatste cd is The heist van Macklemore & Ryan Lewis. Die daarvoor is denk ik Kanye West geweest My twisted dark fantasy... maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik moet echt heel hard nadenken over mijn laatste cd ... vroeger kocht ik echt heel veel.
Dat doe ik dan weer niet...quote:
Ik heb daar geen ruimte voorquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet...
Ik heb er graag een boekje en een hoesje bij, als verzamelobject
Dat betwijfel ik, volgens mij heb ik wyccie al es horen zeggen dat ze klassieke muziek luistert...quote:
Ik heb dan ook niet zoveel cd's... denk een stuk of 50 ofzo..quote:
Nuestra Casa al la Izquierda del Tiempo - La Oreja de Van Goghquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik moet echt heel hard nadenken over mijn laatste cd ... vroeger kocht ik echt heel veel.
Oh nee dat is niks voor mijquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, volgens mij heb ik wyccie al es horen zeggen dat ze klassieke muziek luistert...
Af en toe kan er best wat moois bij zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |