Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hmm... maar je vraagt er toch helemaal niet om... maar ja zal het niet meer doen...quote:Op maandag 29 april 2013 18:47 schreef wyccie het volgende:
Een Suzuki Alto of Swift is wel best zuinig toch, dacht ik.
Ik houd er gewoon niet van dat mijn naam in de titel staat, zie je ook in de Active list. Aandachtszoekerij vind ik het.
quote:Op maandag 29 april 2013 19:19 schreef wyccie het volgende:
Weet ik, maar ik vind het gewoon drie keer niks. Mag dat niet?
Ben alleen benieuwd waar het vandaan komt...quote:Op maandag 29 april 2013 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou niet allemaal Wyccie bashen... als ze het niks vind is dat haar mening en moeten wij dat maar accepteren
quote:Op maandag 29 april 2013 19:17 schreef picodealion het volgende:
Wat een aanstellerij over je naam in de titel. Is toch gewoon goedbedoeld?
Nee, doe eens een poging.quote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef wyccie het volgende:
Jaja, ik weet dat elk ander blij is met een naamtopic. Ik dus niet, wat is daar niet aan te begrijpen?
Robby, dat heb ik toch al uitgelegd?
Dat gevoel krijg ik er dus bij.quote:Op maandag 29 april 2013 18:59 schreef wyccie
Vergelijk het met een ooievaarsbord in de tuin bij een geboorte of een Sarapop.
Wat grappig.quote:
Okquote:Op maandag 29 april 2013 19:44 schreef wyccie het volgende:
Sorry voor de wijzigingsupdates, ik heb te dikke worstvingers voor tablets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |