Smack one O will slap a hoquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ach, niet iedereen is even creatief natuurlijk.
Als ik je mij googeledquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:26 schreef Piye het volgende:
Ik googlede Hugh Myron en kwam bij bodybuildersites.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef Red_85 het volgende:
Wat is er gvd mis mee? Leg mij dat eens uit dan!!!
Mijn originele 'Red' was al aan iemand vergeven. Alleen heb die knakker nooit gezien dus dat is een inactive user.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Zulke users ontberen gewoon iedere vorm van creativiteit.
Mensen die de betekenis van 'sarcastische grap' niet begrijpenquote:
Mijn naam is unieker dan de jouwe kan ik je wel melden!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Zulke users ontberen gewoon iedere vorm van creativiteit.
Had dan Kaktus(sen) gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cactus bestond blijkbaar al, maar die post nooit
Neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hete_Frank69 dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neuken?Vandaag niet, hoofdpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben helemaal niet verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |