abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125869638

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Onderstaande toeslagen ontvang je alleen bij meer dan 12 uur per week of bij een contract van meer dan 12 uur per week.
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100% (geldt altijd, ongeacht de hoogte van je contract/uren)

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag (Nieuwjaarsdag, Kerst, Hemelvaart, Pasen, Koninginnedag en Pinksteren. Dus niet op Oudjaardag) valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week op minimaal 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij naast de BCD-uren, mocht je op de feestdag wel werken.

Maaltijdvergoeding? Wat is dat?
Je hebt recht op maaltijdvergoeding wanneer je dienst minimaal 5 uren lang is, je voor 19:00 begint en na 19:00 klaar bent. Het maximale bedrag voor de maaltijdvergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

maandag 29 april 2013 @ 19:05:08 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_125874639
De zondag zal niet snel naar 0 gaan, want dan wordt er ook getornd aan de vrijwilligheid en dat gaan de bonden helemaal niet willen. Maar de 100% is voor de werkgevers ook een dure grap gezien het feit dat zo'n beetje alle winkels tegenwoordig elke zondag open willen zijn.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_125896280
Alle tompoucen en soesjes zijn er gister doorheen gejaagd! Hopsakidee
pi_125896908
Eind van de ochtend was alles al weg bij ons, oranje soesjes, donuts, tompoucen
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_125897239
Wij hadden ruim 400 CE van die oranje ijsjes ingestuwd gekregen. Gisteren afgeprijsd naar 50 cent en nog steeds de helft over.

De tompoucen, soesjes en donuts liepen wel aardig. Alleen de houdbaar oranje producten was niet echt een succes. Daar hebben we ook heel veel van over. Sommige dingen zoals dat koekblik vond ik toch wel schandalig duur. Volgens mij worden de meeste dingen vanaf morgen centraal afgeprijsd.
pi_125898943
@ Janneke,
Ik verwacht dat als ze iets met de zondagtoeslag doen hem iets zullen verlagen, afschaffen is voor de bonden absoluut een no-go. De zondagtoeslag geld al voor iedereen dus....
Kostenneutraal zoals de werkgevers willen is echt bijna niet mogelijk. Ik verwacht eerder dat de zaterdag 50% en de nacht 50% naar 25% gaan. Samen met zondagen naar 80% ofzo.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_125899045
Is jullie AH open vandaag?

Ik heb afgelopen 5 jaar alleen maar gewerkt met Koninginnedag, dit jaar voor het eerst vrij.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 12:37:35 ]
pi_125899648
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:37 schreef Etsu het volgende:
Is jullie AH open vandaag?

Ik heb afgelopen 5 jaar alleen maar gewerkt met Koninginnedag, dit jaar voor het eerst vrij.
Nope dicht.
Vanwege het aftreden van de koningin hebben ze besloten veel meer winkels te sluiten dan eerst het plan was. Wij zouden sowiezo al dicht zijn. Dankzij de troonswisseling zullen we echter volgend jaar wel open gaan vermoed ik aangezien het dan weer op een zaterdag gaat vallen. Meestal is het dan nog wel een interessante dag om open te gaan.
pi_125957359
Waar kan je die lijst van codeloze groenten vinden, voor afboeken etc. ?
pi_125958783
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:42 schreef Questionmarks het volgende:
Waar kan je die lijst van codeloze groenten vinden, voor afboeken etc. ?
Staat op Plaza in de Handboeken
pi_125960030
Ik ga even opzoek! hahaha logisch ook nog. Kunnen hem beter plastificeren en dan ophangen.. Nu hangen ze aan wat tape aan de celdeur.

edit
Heb ze, neem ze morgen wel geplastificeerd mee.. Anders kan je zo weer.
pi_125960279
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Questionmarks het volgende:
Ik ga even opzoek! hahaha logisch ook nog. Kunnen hem beter plastificeren en dan ophangen.. Nu hangen ze aan wat tape aan de celdeur.
Ja plastificeren werkt erg goed kan ik je uit ervaring zeggen :-)
pi_125960326
Wel of niet? hahaha kan je bericht ook sarcastisch opvatten!
pi_125960488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef Questionmarks het volgende:
Wel of niet? hahaha kan je bericht ook sarcastisch opvatten!
Dat zou inderdaad kunnen maar het was serieus. Even met dubbelzijdig tape vastmaken en het ziet er nog verzorgt uit ook.
pi_125960560
Doe ik dat straks even, die lijst moet nou echt een keer goed hangen. Neem ik het morgen gelijk mee.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:28:10 #16
340707 blaffende_visjes
na 3 dagen geen voer
pi_126015149
Heel vreemd dit... Ik werk al sinds 1 januari dit jaar, niet meer bij AH maar krijg nu opeens ¤69,29 overgemaakt onder "salaris uitbetaling".

Natuurlijk houd ik het graag, maar omdat het ongetwijfeld een foutje is, komt er vroeg of laat gezeik.

Kortom: weet iemand waar ik moet zijn om dit aan te geven?
pi_126015288
Vakantegeld of restantje personeelskorting?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:44:05 #18
340707 blaffende_visjes
na 3 dagen geen voer
pi_126015704
Waarom dan nu pas? En ik had all in uurloon. Personeelskorting kwam altijd op 75 uit
pi_126019372
Misschien een herberekening?
pi_126019891
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef blaffende_visjes het volgende:
Waarom dan nu pas? En ik had all in uurloon. Personeelskorting kwam altijd op 75 uit
Ik denk dat je pas na 1 januari bent uitgeschreven. De personeelskorting loopt per kwartaal volgens mij eindigd die aan het einde van het kwartaal waarin je ontslag hebt genomen. Misschien dat het nog de personeelskorting van kwartaal 1 is...
pi_126022329
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Questionmarks het volgende:
Doe ik dat straks even, die lijst moet nou echt een keer goed hangen. Neem ik het morgen gelijk mee.
Wij hebben ééntje naast de schuifdeur van de groentecel hangen en ééntje onder een weegschaal onder de winkel liggen. :Y
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:10:41 #22
340707 blaffende_visjes
na 3 dagen geen voer
pi_126032093
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:36 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik denk dat je pas na 1 januari bent uitgeschreven. De personeelskorting loopt per kwartaal volgens mij eindigd die aan het einde van het kwartaal waarin je ontslag hebt genomen. Misschien dat het nog de personeelskorting van kwartaal 1 is...
Dat zou heel goed kunnen. Ik houd het daar maar bij, bedankt.
pi_126033060
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef einschtein het volgende:

[..]
onder een weegschaal onder de winkel liggen. :Y
verstandig als je even snel een product wil tellen :)
pi_126034733
Krijgen we op Hemelvaartsdag gewoon vracht geleverd?
pi_126035711
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:18 schreef Dipstaart het volgende:
Krijgen we op Hemelvaartsdag gewoon vracht geleverd?
Als je open bent is die kans wel aanwezig. Rittenschema met indicatielevering staat in de handboeken bij evenementen. Mocht je het niet kunnen vinden wil ik ook wel kijken als je je filiaalnummer DMed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')