Nu heb je dus mijn punt van daarstraks gemaakt schatquote:
Je weet toch dat ik je puntjes graag maak?quote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu heb je dus mijn punt van daarstraks gemaakt schat
quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je puntjes graag maak?
Ik las boobs.quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens zo lief; ik zag de boots dit weekend, meteen verliefd en toen kreeg ik ze van vriendje
Nee die heb ik al schatquote:
Ja, maandagmiddag he?quote:
No kidding..quote:
BIJNA WEEKEND!quote:
quote:
Eeeeeeeeeeeeeeendaargingmijnkoffiequote:
Ik hou niet van vliegenquote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
http://zcflevo.nl/
Ik zit de hele dag mijn scriptje te checken wie er allemaal aan het vliegen zijn.
quote:Op maandag 29 april 2013 16:26 schreef missbehavin het volgende:
En zulke chocoladekoekjes heb ik niet
quote:
Ik sla nooit vliegen doodquote:
Daar heb je je mensen voor?quote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sla nooit vliegen doodIk ben zo'n vat vol tegenstrijdigheden hehe. Vreet vlees bij de vleet, maar iets doden ho maar
Uhuh, vriendje. Een moordlustig krengquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Die gaat dan de wei in om een biefstuk voor je te vangen?
Nu heb ik dus hongerquote:
Ik heb net een stuk vlees gebakkenquote:Op maandag 29 april 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik dus honger* Barbusse rent naar slagerij
Verse worst?quote:Op maandag 29 april 2013 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk vlees gebakken
quote:
Pas als haar vriendje arriveertquote:
Snietusquote:Op maandag 29 april 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jezus, jullie zijn buitengewoon erg vandaag hoor
quote:
TROUBLE, TROUBLE!!!!quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nu al dagenlang mijn grijze muur te bekijken met de vraag 'is het het goede grijs?'
jippie!quote:Op maandag 29 april 2013 17:24 schreef Barbusse het volgende:
WEEKEND!!BIER!
ZON!
ZEE!
BBQ!
COCKTAILS!
SEX!
Ik heb het verdiend, allemaal.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 29 april 2013 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend, allemaal.Jij ook trouwens hoor.
Geen grappen over naalden rondom Koninginnedag.quote:Op maandag 29 april 2013 17:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het is stom dat ik moet wachten tot begin juli tot ik weer onder de naald kan
Huh wat?quote:Op maandag 29 april 2013 17:34 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Geen grappen over naalden rondom Koninginnedag.Ik bedoel, je begon al bijdehand te doen over Taylor Swift en nu dit.
Suzuki Swift tegen de Naald.quote:
Echt, je raaskalt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Oh jaquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Anyhooo, deze moet echt eens af..Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zie nog wel een gaatje, aan de onderkant..
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Je bedoelt dat lege stuk tussen het olifantje en de bloemen? Dat gaat nog met kleur ingevuld worden. En de bloem zijn inmiddels wat meer ingekleurd onderin.quote:Op maandag 29 april 2013 17:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tof!![]()
En ik zie nog wel een gaatje, aan de onderkant..
Was een flauwe grap.quote:Op maandag 29 april 2013 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bedoelt dat lege stuk tussen het olifantje en de bloemen? Dat gaat nog met kleur ingevuld worden. En de bloem zijn inmiddels wat meer ingekleurd onderin.
En er komen nog bloemen bij mijn linkerschouder en richting mijn heup
Ehm.. even denken hoor... zomer vorig jaar? Keer of 6 nu geweest, flink wat uren..quote:Op maandag 29 april 2013 17:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Was een flauwe grap.Maar ziet er zeker tof uit, hoe lang ben je al bezig?
Ik ben nog helemaal kaal.
Naar welke tattootoko ga je?quote:Op maandag 29 april 2013 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm.. even denken hoor... zomer vorig jaar? Keer of 6 nu geweest, flink wat uren..
Leeg
Wij krijgen de schuld van de hele relquote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Tieft eens op met je kut PMs waar niemand een reet om geeft. Hele inbox weer vol.
Tattoo body art Deventerquote:
Het is ook allemaal onze schuld.quote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij krijgen de schuld van de hele rel
En ik heb niet eens een PM gehadquote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij krijgen de schuld van de hele rel
Ik heb ook niksquote:
Ik kreeg ook geen pm.quote:Op maandag 29 april 2013 20:14 schreef Burdie het volgende:
Is er weer een PM-rel?
Nu voel ik me buitengesloten
Morrisseyquote:Op maandag 29 april 2013 18:00 schreef missbehavin het volgende:
Big mouth strikes again door Placebozucht
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Alles oranje alless kapoootttttt
Ik ben in een baldadig buitje vandaag, tijd voor het eerste pilsje!
Proost!
Plop!quote:
quote:
Ik mis de door jou geïnitieerde relquote:
Dan hoef je minder vaak te piesen, handig op zo'n dag, zeker als je op een boot zit.quote:
Hahaha mutsquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan hoef je minder vaak te piesen, handig op zo'n dag, zeker als je op een boot zit.
Met een uurtje, oranje cocktails. Nu eerst bier!quote:
kan ie jou mooi een paar nieuwe hakken cadeau doen. je weet wel, omdat je zo'n lieve toffe moeder bent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief heeft toch mooi 160,- verdiendHeuj!
Ik geef het alleen uit aan zinvolle dingen. Drank dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Laptop gekocht. Cha-Ching.
Aah nee, dat mag ie lekker zelf houden hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
kan ie jou mooi een paar nieuwe hakken cadeau doen. je weet wel, omdat je zo'n lieve toffe moeder bent.
Ja ik vermoed dat ie dat ook wil jaquote:
Alleen vandaag vanwege de dag van de arbeidquote:
Wat ben je toch een lekkere travoquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop al de hele dag in die koningsblauwe jurk van Maxima rond te denderen. Zo'n lekker stofje!
Deed je niet the rocky horror picture show?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Dan zal het je wellicht vebazen dat ik nog nooit op hakken heb gelopen en nog nooit in drag ben geweest
Niet zo mijn ding, al kijk ik wel altijd Rupaul's Dragrace!
Nee, Rent. En ja, de rol van (in het origineel) een travo, maar nee ik doe hem zelf niet in jurk. Persoonlijk bezwaar en zo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deed je niet the rocky horror picture show?
Wat een artistieke vrijheid krijg jij!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, Rent. En ja, de rol van (in het origineel) een travo, maar nee ik doe hem zelf niet in jurk. Persoonlijk bezwaar en zo.
Ik heb het vooraf anagegeven toen ik de understudy rol kreeg dat ik dat niet wilde. Dacht, kan er maar meteen open en eerlijk over zijn aan het begin, dan kunnen ze zelf beslissen. Maar het was niet erg.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
nietusik bedoelde van de oude kliek
want anders zou ik T ook oud noemen en dat is echt for ever een jonkie
maar goed wat ik dus kwam vertellen: Ik ben verloofd
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
nietusik bedoelde van de oude kliek
want anders zou ik T ook oud noemen en dat is echt for ever een jonkie
maar goed wat ik dus kwam vertellen: Ik ben verloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |