Oh joh, dat kan veel erger!quote:Op maandag 29 april 2013 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Hi! Zei iemand tietenjurk?
[ afbeelding ]
Ik heb nog een scherpere foto volgens mij, maar daar sta ik nog stommer op
Die blauwe maddens van 30 eu passen wel tof onder jouw jurkje!quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
Maargoed, schoenen dus...
Eigenlijk heb ik geen geld om nieuwe te kopen. Maar ik heb ook niet direkt iets in de kast wat er bij zou passen.
Is er een kansje dat ik morgen in Eindhoven nog iets voor weinig zou kunnen scoren? Want dan spring ik morgenvroeg op de bus naar E'hoven. Ik liep soberso al te denken om dat te doen want Pinda heeft de hele dag dienst
Op koninginnedag? You crazy?quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
Eigenlijk heb ik geen geld om nieuwe te kopen. Maar ik heb ook niet direkt iets in de kast wat er bij zou passen.
Is er een kansje dat ik morgen in Eindhoven nog iets voor weinig zou kunnen scoren? Want dan spring ik morgenvroeg op de bus naar E'hoven. Ik liep soberso al te denken om dat te doen want Pinda heeft de hele dag dienst
ik raad het niet aan. Het station is één fort geworden. Ze verwachten nogal wat. Dus lekker shoppen zal er niet in zitten.... denk ik.quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk ook niet dat er veel winkels open zijn in Eindhoven eigenlijkquote:Op maandag 29 april 2013 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik raad het niet aan. Het station is één fort geworden. Ze verwachten nogal wat. Dus lekker shoppen zal er niet in zitten.... denk ik.
Ja, niemand viert hetquote:Op maandag 29 april 2013 16:23 schreef Mss het volgende:
In Limburg kun je prima winkelen op koninginnedag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |