True, hoewel; Amsterdam..quote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, gewoon om 6/7 uur 's ochtends naar je plekje toe werkt net zo goed. Over t algemeen houden mensen zich daar wel aan als die plek gemarkeerd is met bezet. :p
Dat is me toch allang opgevallen schatjuhhquote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die mijn toffe veranderde UI niet zien.
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Dat was dan weer geen grap.quote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet PI's kijken
Nu hup, die joint aan!
Ook hier wel hoor, ja een paar aso's heb je altijd welquote:
Hij smoked niet meer, maar dat wij gay waren en dat het een duivelse praktijk was, was wel een grap.quote:
In noodgevallen zo normaal mogelijk proberen te gedragen altijdquote:Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij ben ik over een half uurtje echt nog veel te stoned om mijn zus te begroeten, hoor
Hoera.quote:Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is me toch allang opgevallen schatjuhhMaar ik ga niet bij alle aangepaste UI's apart applaus geven enzo.
Maar bij deze: [ afbeelding ]
Ben je al langs het vondelpark gefietst? Ben dan wel benieuwd of daar ook mensen in tentjes staanquote:Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook hier wel hoor, ja een paar aso's heb je altijd welmaar heb ook net zo goed in het vondelpark gestaan,. gewoon om 8 uur erheen gegaan, geen probleem
Jammerquote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat hier alleen faggots zitten was een grapje, dat ik ben gestopt niet.
nee mag niet met mn brommer in het vondelpark, maar bivakkeren in het vondelpark is geloof ik ook verboden, de hekken gaan pas om 6 uur open ofzo, hoewel je er toch wel makkelijk inkomt via andere hekjesquote:Op maandag 29 april 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je al langs het vondelpark gefietst? Ben dan wel benieuwd of daar ook mensen in tentjes staan
Aftrekken en je bent meteen een stuk minder stoned.quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In noodgevallen zo normaal mogelijk proberen te gedragen altijd
Ja dat lukt mij dus echt nooitquote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In noodgevallen zo normaal mogelijk proberen te gedragen altijd
Mensen die voor de hekken kamperen, dan?quote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee mag niet met mn brommer in het vondelpark, maar bivakkeren in het vondelpark is geloof ik ook verboden, de hekken gaan pas om 6 uur open ofzo, hoewel je er toch wel makkelijk inkomt via andere hekjes
Fappenquote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat lukt mij dus echt nooitHeb daar zo'n hekel aan
Ben zo druk bezig met dat ik normaal moet over komen dat ik nóg slomer over kom
Zijn er tips om snel 'nuchter' te worden in zulke gevallen? Dat ik die kan uitvoeren als ik over een half uurtje nog zo stoned ben
Nee helaas.quote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat lukt mij dus echt nooitHeb daar zo'n hekel aan
Ben zo druk bezig met dat ik normaal moet over komen dat ik nóg slomer over kom
Zijn er tips om snel 'nuchter' te worden in zulke gevallen? Dat ik die kan uitvoeren als ik over een half uurtje nog zo stoned ben
Gvdquote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aftrekken en je bent meteen een stuk minder stoned.
Ze hadden een keer onze school gecontroleerd voor mensen die niet nuchter waren, omdat de mensen die les geven zagen dat we altijd rode ogen hadden en droge lippen. Dus ik ging snel naar de WC om.. je weet wel. Ik was als enige niet busted
Niet nuchter op school zijn is namelijk schorsing
Ja, ik kan wel mensen gaan lopen aftrekken, maar daar ben ik zelf natuurlijk weinig bij geholpen verderquote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aftrekken en je bent meteen een stuk minder stoned.
Ze hadden een keer onze school gecontroleerd voor mensen die niet nuchter waren, omdat de mensen die les geven zagen dat we altijd rode ogen hadden en droge lippen. Dus ik ging snel naar de WC om.. je weet wel. Ik was als enige niet busted
Niet nuchter op school zijn is namelijk schorsing
Tss, heel natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee helaas.
[..]
Gvdviespeuk. Lekker je kwakje achtergelaten op de wcdeur ook zeker
quote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel mensen gaan lopen aftrekken, maar daar ben ik zelf natuurlijk weinig bij geholpen verder
Broertjeliefquote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Klojo120 het volgende:
Heerlijk, ik heb weer wierie, en weer een vriend een blower gemaakt
quote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Klojo120 het volgende:
Heerlijk, ik heb weer wierie, en weer een vriend een blower gemaakt
Noh.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |