Wordt je heel defensief van.quote:Op maandag 29 april 2013 19:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Benieuwd wat er gebeurd als je 'm oprookt
Nicequote:Op maandag 29 april 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering eyKom om 5 uur aan op werk, hele broodafdeling leeg, als een bezetene 3 karren vol met brood bakken. Maar mocht wel een halfuur eerder weg door het harde werk
.
Neen.quote:Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef Olment het volgende:
Tis maar rustig hier.. Iedereen al aan het genieten van een jonko?
Broodquote:Op maandag 29 april 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering eyKom om 5 uur aan op werk, hele broodafdeling leeg, als een bezetene 3 karren vol met brood bakken. Maar mocht wel een halfuur eerder weg door het harde werk
.
Hmm, we moeten morgen even kijken waar er nog in de buurt een leuke (drukke) gratis vrijmarkt is waar we onze troep op een kleedje kunnen verkopen, schijnt dus dat hij hier afgelopen zaterdag al is geweestquote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Breadbaking to the rescue. Wat zijn jouw plannen voor qnight & day?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?Fuck the EBU.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, we moeten morgen even kijken waar er nog in de buurt een leuke (drukke) gratis vrijmarkt is waar we onze troep op een kleedje kunnen verkopen, schijnt dus dat hij hier afgelopen zaterdag al is geweestKeken we wel naar uit, weer eens gezellig samen met m'n moeder en zus, en ook nog eens dozen zooi inruilen voor geld
Fissa vanavond, fissa tomorrow, naar de klote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?![]()
Goed bezig meid, ben trots op jequote:Op maandag 29 april 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fissa vanavond, fissa tomorrow, naar de klote.
jij al gehoord over een vervangende rave vanavond?quote:Op maandag 29 april 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fissa vanavond, fissa tomorrow, naar de klote.
quote:
Omdat iedereen hier gay is en dit het stonerstopic is waar ik niet thuishoor omdat ik dergelijke duivelse praktijken allang niet meer beoefen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Waarom?
Ga je stoppen met FOK! of met smoken?
vervangende? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 29 april 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
jij al gehoord over een vervangende rave vanavond?
jaquote:Op maandag 29 april 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vervangende? Wat heb ik gemist?
Edit: oh ik zie de mail. Shit. Uhm ik had wel gehoord van nimatek maar weet niet waar dat is
quote:Op maandag 29 april 2013 20:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier gay is en dit het stonerstopic is waar ik niet thuishoor omdat ik dergelijke duivelse praktijken allang niet meer beoefen.
Misschien straks wel, volgensmij is dat bij het centraal station die tunnel, is wel vaker gebruikt maar ook vaker ontruimtquote:Op maandag 29 april 2013 20:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja
een optie is deze maar het nummer is niet bereikbaar
https://www.facebook.com/events/243594735779104/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |