Hihi jeejquote:Op maandag 29 april 2013 17:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha, en dit is dan weer de eerste keer dat ik een overtuigend argument voor creatieve therapie hoor.
Ik sta nog steeds in AthCom's sigquote:Op maandag 29 april 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Goeie smoes om een sig te smoken.
Prima, als ik maar weet dat je me zo noemt is het goed.quote:
Aaaaah wat tofquote:Op maandag 29 april 2013 17:34 schreef Ugjerke het volgende:
Ik kwam erachter dat ik nog helemaal geen echte sig had eigenlijk.
jij weetquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Ugjerke het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLL TELL YOU WHAT I WANT WHAT I REALLY REALLY WANT
SO TELL ME WHAT YOU WANT WHAT YOU REALLY REALLY WANT
I WANNA HA I WANNA HA I WANNA HA I WANNA HA I WANNA REALLY REALLY REALLY WANNA ZIGAZIG AH!
Ik vond die planten altijd helemaal geweldig vroeger op het speelplein van de basisschoolquote:
Mijn zus heeft zo'n plant! Fantastisch is dat ding.quote:Op maandag 29 april 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond die planten altijd helemaal geweldig vroeger op het speelplein van de basisschool
Arme plantjes die hun levens elke keer verdedigen door in te klappen als ze worden aangeraaktbeetje plantjes pesten enzo
Benieuwd wat er gebeurd als je 'm oprooktquote:Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn zus heeft zo'n plant! Fantastisch is dat ding.
Wordt je heel defensief van.quote:Op maandag 29 april 2013 19:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Benieuwd wat er gebeurd als je 'm oprookt
Nicequote:Op maandag 29 april 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering eyKom om 5 uur aan op werk, hele broodafdeling leeg, als een bezetene 3 karren vol met brood bakken. Maar mocht wel een halfuur eerder weg door het harde werk
.
Neen.quote:Op maandag 29 april 2013 19:42 schreef Olment het volgende:
Tis maar rustig hier.. Iedereen al aan het genieten van een jonko?
Broodquote:Op maandag 29 april 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering eyKom om 5 uur aan op werk, hele broodafdeling leeg, als een bezetene 3 karren vol met brood bakken. Maar mocht wel een halfuur eerder weg door het harde werk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |