Maar dit soort uitspraken zijn niet tof.quote:Op maandag 29 april 2013 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben ook tof, laat daar geen misverstand over verstaan. Maar smoken deed ik toch al bijna niet meer, en nu al 2 maanden helemaal niet meer.
Teringquote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwens net he, mensen die gewoon nu al een plekje bezet houden en gaan bivakkeren met hun tentje.
Je nam het serieus?quote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dit soort uitspraken zijn niet tof.
Kun je ook gewoon alleen zeggen dat je uit de OP gehaald wil worden omdat je niet meer blowt.
Mensen die niet PI's kijkenquote:Op maandag 29 april 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je nam het serieus?
Nice.
Dat was een grapje maar hoor.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je nam het serieus?
Nice.
Dat was een grapje maar hoor.
Dus in principe wel een goede plekquote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, midden in een rijkeluisstraat, in het midden tussen de 2 wegen zit zo'n breed grasveld
Idd, gewoon om 6/7 uur 's ochtends naar je plekje toe werkt net zo goed. Over t algemeen houden mensen zich daar wel aan als die plek gemarkeerd is met bezet. :pquote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus in principe wel een goede plekMaar dan kan je net zo goed een uurtje eerder komen
True, hoewel; Amsterdam..quote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, gewoon om 6/7 uur 's ochtends naar je plekje toe werkt net zo goed. Over t algemeen houden mensen zich daar wel aan als die plek gemarkeerd is met bezet. :p
Dat is me toch allang opgevallen schatjuhhquote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die mijn toffe veranderde UI niet zien.
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Dat was dan weer geen grap.quote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet PI's kijken
Nu hup, die joint aan!
Ook hier wel hoor, ja een paar aso's heb je altijd welquote:
Hij smoked niet meer, maar dat wij gay waren en dat het een duivelse praktijk was, was wel een grap.quote:
In noodgevallen zo normaal mogelijk proberen te gedragen altijdquote:Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij ben ik over een half uurtje echt nog veel te stoned om mijn zus te begroeten, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |