Ik zag dat André van Duin ook mee gaat doen bij Rieu.quote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef Lagrinta het volgende:
Grote nepshow. Waarom zal een lid van het koningshuis nooit eens zeggen te houden van Jimi Hendrix of the Who? Nee alleen maar die elitaire zelfingenomen nonsense.
WA: "In mijn vrije tijd luister ik graag naar Cannibal Corpse.."quote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef Lagrinta het volgende:
Grote nepshow. Waarom zal een lid van het koningshuis nooit eens zeggen te houden van Jimi Hendrix of the Who? Nee alleen maar die elitaire zelfingenomen nonsense.
straks was ze gestikt in een frietjequote:Op maandag 29 april 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
BREKEND NIEUWS: !!!!!!!!!!!!
Hare Majesteit heeft genoten van het diner.
Je bent bekend met Doutzen Kroes?quote:Op maandag 29 april 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom zijn alle Friezen zo gigantisch lelijk?
met make-up mooi, zonder nietquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom zijn alle Friezen zo gigantisch lelijk?
zoals 99% van de vrouwen, en daar ben ik het trouwens niet mee eens.quote:
Ik vind het nu nog wel meevallen. Toen met de aankondiging van de abdicatie was de Noord Koreaanse staatsomroep er niets bijquote:Op maandag 29 april 2013 21:12 schreef Faux. het volgende:
gelukkig brengt de NOS de mening van de gemiddelde Nederlander weer haarscherp in beeld
Nee, dat is die mafkees van EenVandaag: Gijs Rademaker.quote:Op maandag 29 april 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Herman moet toch op zijn scherm aanwijzen op een grafiek hoe populair De Fantastische Koning is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |