SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondag om 14:20 hoogstwaarschijnlijk. En ik mag het gaan aanschouwen. Onzettend veel zin in!quote:Op maandag 29 april 2013 12:39 schreef ejfaar het volgende:
Frankie frankie, frankie frankie, frankie frankie, we zijn weer kampioen
quote:Op maandag 29 april 2013 12:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zondag om 14:20 hoogstwaarschijnlijk. En ik mag het gaan aanschouwen. Onzettend veel zin in!
En daarna gewoon Barcelona pakken in de knockout.quote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef ejfaar het volgende:
Wie wil er nou niet blijven bij een ploeg die (bij een fatsoenlijke loting) gaat overwinteren in de CL
In de kwartfinale counteren we Bayern München eruit.quote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En daarna gewoon Barcelona pakken in de knockout.
wishful thinkingquote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef ejfaar het volgende:
Wie wil er nou niet blijven bij een ploeg die (bij een fatsoenlijke loting) gaat overwinteren in de CL
Weer real lotenquote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef ejfaar het volgende:
Tot nu toe elk jaar pech met de loting. Vorig jaar dankzij omkoping eruit.. Bij een goede loting gaat Ajax gewoon door hoorquote:
Bij een gelukkige loting misschien, leuk dat we weer kampioen zijn maar zo goed is het toch allemaal nog niet, als je dan volgend seizoen De Jong en Eriksen kwijt bent moet je maar weer zien op wat voor niveau je begint.quote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tot nu toe elk jaar pech met de loting. Vorig jaar dankzij omkoping eruit.. Bij een goede loting gaat Ajax gewoon door hoor
Ik denk serieus dat we kans maken tegen Barca.quote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En daarna gewoon Barcelona pakken in de knockout.
Jaquote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we kans maken tegen Barca.
Verklaar je me nu voor gek?
Makkie ja. Babel maakt Barcelona gek met zijn snelheid, en Poulsen vang Messi zonder moeite op.quote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we kans maken tegen Barca.
Verklaar je me nu voor gek?
Dachten we bij Suarez/Vd Wiel/Vertonghen/Steek/Anita ook..quote:Op maandag 29 april 2013 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij een gelukkige loting misschien, leuk dat we weer kampioen zijn maar zo goed is het toch allemaal nog niet, als je dan volgend seizoen De Jong en Eriksen kwijt bent moet je maar weer zien op wat voor niveau je begint.
Doordat Suarez wegging werd Ajax er alleen maar beter opquote:Op maandag 29 april 2013 13:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dachten we bij Suarez/Vd Wiel/Vertonghen/Steek/Anita ook..
quote:Op maandag 29 april 2013 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doordat Suarez wegging werd Ajax er alleen maar beter op
Klopt, toen werd er als een team gespeeld, maar vooraf dachten we dat het een drama zou wordenquote:Op maandag 29 april 2013 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doordat Suarez wegging werd Ajax er alleen maar beter op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |