Ik weet het welquote:Op maandag 29 april 2013 12:17 schreef Kesefkesef het volgende:
Nog een laatste topic voor 21 december, of posten we daarna nog vrolijk verder?
We weten het niet, we wachten af.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gezellig
Ik hoorde dat er weinig activiteiten zijn omdat heel veel mensen thuis gewoon de troonswisseling willen volgen.
En allerlei activiteiten organiseren voor een paar uur zou een duur grapje worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was net het koningslied aan het downloaden met 112 kb/s ....quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef heywoodu het volgende:
M'n downloadsnelheid was net heel even 666 kb per seconde, nu moet ik gelijk aan BNW denken als ik zoiets zie
Ohja, rommelmarkt!quote:Op maandag 29 april 2013 12:18 schreef tribalwars het volgende:
ja denk ik bij een vriend bier drinken en nog over de rommelmarkt lopen.
Ook Wij zullen goed vertegenwoordigd zijn op de Rommelmarkt. Als We u zien zullen We contact opnemen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:18 schreef tribalwars het volgende:
ja denk ik bij een vriend bier drinken en nog over de rommelmarkt lopen.
zat er jaren met mijn vader vond het ook geweldig.quote:Op maandag 29 april 2013 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, rommelmarkt!Ik vond dat vroeger echt helemaal geweldig.
DM en PM ban?quote:
Dat heb ik zelf nog nooit gedaan, kan me voorstellen dat het leuk isquote:Op maandag 29 april 2013 12:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zat er jaren met mijn vader vond het ook geweldig.
Zo vervelend dat. Ik wou vrijdag avond nog even kijken wie er in mijn groep zaten maar alle pm's waren ineens verdwenen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DM en PM ban?
Oh ja, was jij niet een van die klapmongolen die steeds op "Alles beantwoorden" zat te klikken vrijdag? Jij zat in mijn groep!11
Ze willen mij de mond snoeren voor het verspreiden van de waarheidquote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DM en PM ban?
Oh ja, was jij niet een van die klapmongolen die steeds op "Alles beantwoorden" zat te klikken vrijdag? Jij zat in mijn groep!11
Dat blijkt. Die zitten nu opgescheept met een DM/PM banquote:Op maandag 29 april 2013 12:30 schreef Kesefkesef het volgende:
Alleen bazen zaten bij mij in de groep.
Daarom, mensen die durven uit te spreken.quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat blijkt. Die zitten nu opgescheept met een DM/PM ban
Nee, dan deze versiequote:
Stukken beter!!!quote:
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |