quote:Op maandag 29 april 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond dat zo'n briljante comment van mezelf dat het wel een tt verdiende
DE TELEURSTELLINGquote:Op maandag 29 april 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
wat mensen overigens zeiden over horny lesbo's en tieten gaat volgens mij niet op, volgens mij zijn L en L niet van die mensen die diep in de dyke-scene zitten en naar gaybars gaan enzo, dus het is niet zo dat het daar stikt van de bronstige lesbo's denk ikVolgens mij zijn L en L twee van de weinige
ik blijf ook regelmatig met kleren aan en uittrekken er achter hangenquote:Op maandag 29 april 2013 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt zo vaak dat ik denk: Oeh.. jeuk aan oor.... NOOOOEEZZ KUT HOEREN ARGH WHYYYYY
[..]
Juuuup!Nicht van cif trouwt overigens ook 31 mei
Maar daar waren wij toch niet voor uitgenodigd
cif's ouders wel
Maar het valt idd op dat we begonnen zijn
En ik keek afgelopen weekend naar jurkje die ik zou aandoen voor lin... 2 grote gele vlekken waar de kapstok zitWat
Moet vanavond nog even kijken of het weg is.. gmrpfl
Tettenquote:Op maandag 29 april 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat de vlekken er uit gaan, dan ben ik namelijk niet de enige in een extreme tietenoutfit
ftfyquote:Op maandag 29 april 2013 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tetten
Jongeuh volgens mij geil ik nog meer op tetten dan sommige lesbo's
Owjah dat wou ik nog vragen: Heb jij staafje? Ik krijg namelijk ringetje ivm genezing die dan sneller gaat; en daarna krijg ik dan ook staafje.quote:Op maandag 29 april 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik blijf ook regelmatig met kleren aan en uittrekken er achter hangen
Wat doe jij aan! Picquote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Gaat iedereen vrijdag heel vrolijk trouwens? want dan past mijn jurk daar weer helemaal niet bij
ik heb staafje ja, ik vind ringetje lelijkquote:Op maandag 29 april 2013 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dat wou ik nog vragen: Heb jij staafje? Ik krijg namelijk ringetje ivm genezing die dan sneller gaat; en daarna krijg ik dan ook staafje.
Ik had die op de FB gespammed toen maar als iedereen heel vrolijk gaat dan moet ik ff wat anders uit de kast trekkenquote:
het is een bruiloft, geen begrafenisquote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Gaat iedereen vrijdag heel vrolijk trouwens? want dan past mijn jurk daar weer helemaal niet bij
Jij hebt een depressieve jurk?quote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik vind het ook niet zo mooi; maar ik snap de gedacht wel... Valt het mee qua genezen/ontstekingen etc?quote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb staafje ja, ik vind ringetje lelijk
Zo depressief is jurk toch weer niet?quote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een bruiloft, geen begrafenis
Spam eens omhoog, ik heb hem niet gezienquote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had die op de FB gespammed toen maar als iedereen heel vrolijk gaat dan moet ik ff wat anders uit de kast trekken
Ik heb geen kleur hoor. Surprise surprise.quote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoezo, je trekt toch aan waar jij je goed in voelt?quote:Op maandag 29 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had die op de FB gespammed toen maar als iedereen heel vrolijk gaat dan moet ik ff wat anders uit de kast trekken
Ja ik heb nergens last van tenzij ik zelf derp doe en telefoon er tegenaan sla of idd veel te snel kleding uit trek en niet oplet met wat ik doe, maar dat zuo met ringetje ook pijnlijk zijn danquote:Op maandag 29 april 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet zo mooi; maar ik snap de gedacht wel... Valt het mee qua genezen/ontstekingen etc?
Ik heb geen idee wat jij draagt, ik reageer op de "als iedereen vrolijk gekleed gaat val ik uit de toon" opmerking van jouquote:Op maandag 29 april 2013 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo depressief is jurk toch weer niet?
Ik hoor juist dat ze nooit met ring willen zetten voor de genezing lolquote:Op maandag 29 april 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet zo mooi; maar ik snap de gedacht wel... Valt het mee qua genezen/ontstekingen etc?
okayquote:Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij draagt, ik reageer op de "als iedereen vrolijk gekleed gaat val ik uit de toon" opmerking van jou
Oh ik hoor net vaker dat men wél ringetje gebruiken ivm genezenquote:Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat ze nooit met ring willen zetten voor de genezing lol
DIE JURK KAN ECHT NIET!quote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
DAAR GAAT MIJN EXCUUS OM NIEUWE JURK TE FALEN FML!
nee maar okay dan si t goed
Ja dat kan. Hoor wel vaker tegenstrijdige dingenquote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik hoor net vaker dat men wél ringetje gebruiken ivm genezenIets met makkelijker bewegen en niks die blijft 'hangen'
bij mjij zei die man dat t allebei geen probleem was dus ik heb staafje genomenquote:Op maandag 29 april 2013 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik hoor net vaker dat men wél ringetje gebruiken ivm genezenIets met makkelijker bewegen en niks die blijft 'hangen'
quote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE JURK KAN ECHT NIET!
*koop alles*
Pehehe dit klinkt zo foutquote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon zeggen dat je een harde staaf wilt priem
vergeet de bakjes chinees niet op te ruimenquote:Op maandag 29 april 2013 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga de was maar ophangen
En dan douchen
quote:Op maandag 29 april 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon zeggen dat je een harde staaf wilt priem
IK MOET OOK NIEUWE PUMPS!quote:Op maandag 29 april 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet alleen nog niet welke schoenen ik er op aan ga doen... Eik heb ik rode pumps nodig.............................
absoluut!quote:Op maandag 29 april 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Zoals deze: http://topvintage.nl/nl/v(...)-pumps-pinup-couture
Toch?
quote:Bedankt voor je bestelling!
Kan toch moeilijk met blote voeten naar de bruiloftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |