Onbegrijpelijk dat hij zijn huwelijk en zijn kind hiervoor op het spel zet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Tarmelan heeft ook gewoon een 3-jarig dochtertje lees ik net... Alleen dat al zou een reden moeten zijn om al het slechte uit je hoofd te zetten...
We zullen het nooit begrijpen....quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hij zijn huwelijk en zijn kind hiervoor op het spel zet.
Weg toekomst. Niet alleen voor hem, maar ook voor zijn vrouw en kind.
Ik bedoel te zeggen: er zijn negatieve dingen te zeggen over Amerika waardoor er een 'haatgevoel' gecreëerd kan worden richting Amerika en Amerikanen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:45 schreef Blaadjes het volgende:
Hoezo, haat tegen Amerika oke?
Zonder die haat had hij dit zijn vrouw en kind ook niet aangedaan (en de andere slachtoffers)
Je zit hier op BNW, dus die zijn er zeker Robijn .quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:59 schreef Robijn48 het volgende:
Zijn er nu nog mensen die niet geloven dat dit echt was?
Ja, maar ik vraag het juist aan de mensen die er de hele tijd niet in geloofden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zit hier op BNW, dus die zijn er zeker Robijn .
Afwachten dan maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag het juist aan de mensen die er de hele tijd niet in geloofden.
En het is een oprechte vraag, meer niet
jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:59 schreef Robijn48 het volgende:
Zijn er nu nog mensen die niet geloven dat dit echt was?
Dat wil ik uit hun eigen mond horenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja
Tribalwars Summers Tingo en Lambiekje.
Die laten zich door ons niet vaqn de wijs brengen.
Volgens mij is er niemand bekeerd en zijn het die paar standaard BNWers die geloven in een false flag. Zoals zij standaard geloven in een false flag bij elk incident of gebeurtenis, tenzij het in hun slaapkamer gebeurt natuurlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag het juist aan de mensen die er de hele tijd niet in geloofden.
En het is een oprechte vraag, meer niet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand bekeerd en zijn het de standaard BNWers die geloven in een false flag. Zoals zij standaard geloven in een false flag bij elk incident of gebeurtenis, tenzij het in hun slaapkamer gebeurt natuurlijk
Nou ja. Ik hoef niemand te bekeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand bekeerd en zijn het die paar standaard BNWers die geloven in een false flag. Zoals zij standaard geloven in een false flag bij elk incident of gebeurtenis, tenzij het in hun slaapkamer gebeurt natuurlijk
die 4 zouden eigenlijk de politiekj in moeten gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja. Ik hoef niemand te bekeren.
Maar ik begrijp gewoon niet dat als de bewijzen voor je neus liggen, je dan nog zo halsstarrig de andere kant op kan kijken
Tja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef Kesefkesef het volgende:
Er zijn al plannen voor een boek over de broers Tsarnajev
Natuurlijk. Meteen commercieel uitbuiten ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef Kesefkesef het volgende:
Er zijn al plannen voor een boek over de broers Tsarnajev
Ging mij meer hieromquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja.
Er zijn overal boeken over, dus waarom daarover dan niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk. Meteen commercieel uitbuiten dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |