waarom ik zie dat Terecht een goeie menig heeft en zeer nuchtere menig geeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik volg BNW op de voet. In die zin ik lees veel mee en post weinig.
Neem het mij aub niet kwalijk. ik ben inmiddels getraind jouw inbreng te negeren. En ik wil dat zo houden.
Hoor ik nu een lama schijten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik volg BNW op de voet. In die zin ik lees veel mee en post weinig.
Neem het mij aub niet kwalijk. ik ben inmiddels getraind jouw inbreng te negeren. En ik wil dat zo houden.
In de video is te zien dat Tsarnaev op facebook aangeeft dat hij erin geluisd is. Is dit te verifieren? Ook geven ze aan dat er een foto geshopt is. Is dat ook te verifieren? Is al achterhaald bij wie het been hoort?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:06 schreef francorex het volgende:
Het is een kwestie van perceptie.
Dat komt naar voren in dit forum. Believers vs non believers, Mensen die de staat wantrouwen vs "the sheeple."
Alternatieve media vs mainstream media.
Maar het eindresultaat staat vast:
Meer politie, meer soldaten, meer drones
meer terreur, meer oorlog.
meer wetgeving
meer privacy beperkende maatregelen,
Meer armen nog rijkeren
Meer controle op voedsel, op water.
Meer controle op mobiliteit.
Enzovoort...
Meer "brave new world."
Ordo ab chaos ! Novum orde seclorum.
Wie zal later aan zijn kinderen vertellen, als hen wordt gevraagd. Papa wat deed jij toen de new world order werd opgericht/ de politiestaat.
"Ich habe es nicht gewust"
Ja? Dat is een fotoquote:Op zondag 5 mei 2013 10:04 schreef Summers het volgende:
http://commonhealth.wbur.(...)16-at-1.40.14-PM.png
je mag zelf bedenken wat niet kloptquote:
En wat zie je hier nu weer in wat op een false flag duidt?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:04 schreef Summers het volgende:
Ohwww. Ja, maar dat kan toch ook door andere oorzaken komen? Door de kracht van de explosie ? Of praat ik nu heel dom?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:47 schreef Copycat het volgende:
Open je ogen!!!111!!!
Wie het niet ziet is een sheeple en kan nog steeds niet voor zichzelf denken!!!111!!!
Met je onbebloede broek aan flarden!!!111!!!
Dat jij nog kan zien met die oogkleppen op.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:47 schreef Copycat het volgende:
Open je ogen!!!111!!!
Wie het niet ziet is een sheeple en kan nog steeds niet voor zichzelf denken!!!111!!!
Met je onbebloede broek aan flarden!!!111!!!
En een zonnebril!quote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohwww. Ja, maar dat kan toch ook door andere oorzaken komen? Door de kracht van de explosie ? Of praat ik nu heel dom?
Dat is een speciale bom die alleen broeken kapot maakt en het vlees ongemoeid laat.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:04 schreef Summers het volgende:
wat een geluk he millimeter werk , jij gaat door voor de koelkastquote:Op zondag 5 mei 2013 11:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is een speciale bom die alleen broeken kapot maakt en het vlees ongemoeid laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:31 schreef polderturk het volgende:
Zie hier de amputee die een cadeautje geeft aan een ander slachtoffer. Zoals je ziet hebben ze heel veel geamputeerd.
[ afbeelding ]
In de foto in de spoiler kan je echter zien dat er nog behoorlijk wat aanzit. Hmmm.Ziek dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ander woord kan ik er niet voor bedenken.
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:04 schreef Summers het volgende:
Weet je wat ik niet begrijp Summers? Als er veel bloed bij zit is hetzogenaamd bloed dus klopt het niet. Als er geen bloed bij zit is het verdacht omdát er geen bloed bijzit.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:26 schreef Summers het volgende:
[..]
wat een geluk he millimeter werk , jij gaat door voor de koelkast.
Kan aan mij liggen, maar ik zie wel degelijk verwondingen op zijn benen.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp Summers? Als er veel bloed bij zit is hetzogenaamd bloed dus klopt het niet. Als er geen bloed bij zit is het verdacht omdát er geen bloed bijzit.
Ik begrijp deze zucht, nee graagte naar false flags niet. Wat is dat voor iets vreemds.
En er nog van genieten ook bleghquote:Op zondag 5 mei 2013 11:26 schreef Summers het volgende:
[..]
wat een geluk he millimeter werk , jij gaat door voor de koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |